۹۴۹۴۷۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ناتوانی شورای شهر از مدیریت ترافیک تهران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به بزرگترین نقص طرح ترافیک در پایتخت گفت: شورای شهر قدرت اعمال نظر در برخی از تصمیمات شهری از جمله طرح ترافیک را ندارد.

فارس نوشت: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به بزرگترین نقص طرح ترافیک در پایتخت گفت: شورای شهر قدرت اعمال نظر در برخی از تصمیمات شهری از جمله طرح ترافیک را ندارد.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت و اینکه این طرح با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال تغییر می‌کند یا خیر، اظهار داشت: شورای شهر نمی‌تواند تغییراتی در این زمینه اعمال کند چرا که در شورای ترافیک هیچ یک از اعضای شورای شهر اعم از رئیس شورا و یا اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل حضور ندارند.

وی گفت: متأسفانه در برخی از موضوعات شهری مدیریت یکپارچه نداریم در حالی که این موضوع بسیار احساس می‌شود و نبود این یکپارچگی باعث بروز مشکلاتی شده و شورای شهر قدرت اعمال نظر در برخی از تصمیمات شهری را ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: نبود مدیریت یکپارچه شهری دوگانگی و مشکلات را در این حوزه ایجاد می‌کند و باید چاره‌ای برای این مسأله اندیشید.

علیخانی گفت:‌در مورد طرح ترافیک نه تنها پلیس بلکه برخی دیگر از اعضای شورای ترافیک نیز ایراداتی گرفته‌اند و به نظرم بزرگ‌ترین نقص این طرح نبود پیوست مطالعاتی،‌اجتماعی، ترافیکی و اقتصادی آن است.

وی با بیان اینکه شورا هم در این زمینه دورخورده است، گفت:‌معاونت حمل و نقل شهرداری طرحی را بدون انجام مطالعات و اقدامات کارشناسی در شورای ترافیک ارائه کرده و اعضا را توجیه و پس از آن این طرح به تصویب رسیده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: ما معتقدیم که هر طرحی به ذهن می‌رسد را نباید به اجرا درآورد و نیاز به کار مطالعاتی و کارشناسی وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی میشد می رفتین دیگه نیایین

    • بدون نام

      ناتوانی مدیریت بحران مدیریت ترافیک پس شماها چکاره این لولوسرخرمن

    • بدون نام

      ساعت طرح ترافیک زیاده

    • بدون نام

      یه ماشین قراضه باید مالیات بده عوارض بده ورود به طرح بده جریمه بده معاینه فنی بشه بیمه بشه پول پارکینگ لب خیابان بده..دیگه چه سازی باید رقصید..تو بگو سانسور چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج