۹۴۹۴۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گواردیولا: آگوئرو برای ما اسطوره زنده است

سرمربی منچسترسیتی، ستاره آرژانتینی تیمش را یک اسطوره زنده توصیف کرد.

ایسنا: به نقل از گاردین، در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی توانست با نتیجه پرگل ۶ بر یک برابر استون ویلا به برتری برسد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی با خوشحالی از نتیجه کسب شده، به تمجید ویژه از سرخیو آگوئرو گلزن تیمش پرداخت و گفت: چاره‌ای جز کسب پیروزی در این بازی را نداشتیم و بازیکنانم به خوبی درک کرده بودند که تا چه اندازه برای ما پیروزی مهم است. هر نتیجه‌ای غیر از برد در این بازی، کار ما را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا سخت می‌کرد. بازیکنان با مدیریت سرخیو آگوئرو در زمین مسابقه کار خوبی انجام دادند. آگوئرو اسطوره زنده است و در این دیدار خود را نشان داد. من از کار کردن با این افراد لذت می‌برم. خیلی به آگوئرو نیاز داریم. او برای ما بسیار مفید و ارزشمند است. در هر بازی که به میدان می‌رود، ارزش‌هایش را نشان می‌دهد. سرخیو جزئی از تاریخ باشگاه منچسترسیتی است. دوست دارم به او کمک کنم تا بهتر از این شود و پیشرفت کند. همیشه در مربیگری این هدف را داشتم تا به بازیکنانم کمک کنم تا به بالاترین حد فوتبالی خود برسند. فکر می‌کنم آگوئرو در حال‌ حاضر در مسیر پیشرفت است و در ادامه حتی بهتر از این هم خواهد شد.

این مربی موفق در ادامه صحبت‌های خود گفت: من هیچ وقت با بازیکنانم درباره مسائلی نظیر رکوردزنی صحبت نکردم. وجود چنین بازیکنانی است که باعث می‌شود لیگ برتر بهتر شود و پیشرفت کند. سرخیو الان ۳۱ سالن سن دارد و می‌تواند سال‌ها در تیم باشد. با این حال این تصمیمی است که خود او و باشگاه منچسترسیتی باید بگیرد. ما الان تنها به بازی بعدی خودمان فکر می‌کنیم و می‌دانیم که بازی‌های دشواری در پیش داریم و نباید به فکر مسائل جانبی نظیر رکوردزنی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج