۹۴۹۸۹۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فرماندار دلگان: نیازمند اقلام گرمایشی هستیم

فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه چهار روز از وقوع بارش های سنگین و سیلاب و زیر آب رفتن شهرها و مناطق روستائی دلگان می گذرد، باید بگوئیم که عمق فاجعه و خسارات مردم دلگان در سیل اخیر بالاست، بنابراین به شدت نیازمند اقلام گرمایشی و پوشاک و مواد غذایی هستیم.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه چهار روز از وقوع بارش های سنگین و سیلاب و زیر آب رفتن شهرها و مناطق روستائی دلگان می گذرد، باید بگوئیم که عمق فاجعه و خسارات مردم دلگان در سیل اخیر بالاست، بنابراین به شدت نیازمند اقلام گرمایشی و پوشاک و مواد غذایی هستیم.

مجتبی شجاعی افزود: تخریب منازل، تلف شدن دامها، تخریب اراضی کشاورزی، آب بردگی لوازم خانگی مردم عمده خسارتهای مردم روستایی و عشایری دلگان بوده و از سویی به زیرساختهای شهرستان صدمه جدی وارد شده و محورهای مواصلاتی تخریب، زیرساختهای آب آسیب جدی و بسیاری از تیرهای برق شکسته است.

رئیس ستاد مدیریت بحران دلگان بیان کرد: پیش بینی اولیه از تخریب حداقل ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ هکتار اراضی کشاورزی مردم و تلف شدن حداقل ۲۵ هزار دام سبک مردم دارد و مردم به صورت جدی از سیل خسارت دیده اند و اکنون نیازمند کمک جدی و امداد رسانی هستند.

وی ادامه داد: جز عزم ‌ملی و اراده عمومی نمی توان خسارات مادی مردم محروم منطقه که قبل از این هم بسیاری از حیث مالی کم بضاعت بودند و اکنون بسیار آسیب دیده اند، را جبران ‌کرد و بنابراین منتظر توجه ویژه هستند.

شجاعی گفت: جبران خسارتهای کشاورزی و دامداری مردم، می بایست اولویت اصلی مسئولان کشوری و استانی بعد از امداد رسانی ها باشد، مردم باید خود را بازیابی کنند و پس از امداد رسانی بتوانند به زندگی خود ادامه دهند، لذا از هم‌اکنون منتظر تشکیل کارگروههای مختلف برای جبران خسارات ارزیابی شده هستیم و مردم امیدشان پس از خدا به مسئولان بوده و لازم است همه وزارتخانه‌ها همت جدی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      چطور برای ارگانهای نظامی ۲۰۰میلیون دلار هست.به مردم که میرسه دست گدایی دراز می کنید.خودتون هستید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج