جاباما
۹۴۹۸۹۷
۹ نظر
۵۰۱۶
۹ نظر
۵۰۱۶
پ

مهلت ثبت‌نام سبد معیشتی امروز به پایان می‌رسد

مهلت ثبت‌نام برای کسانی که متقاضی سبد معیشتی هستند امروز سه شنبه (۲۴ دی ماه) به پایان می‌رسد.

خبرگزاری ایلنا: مهلت ۱۴ روزه برای ثبت نام متقاضیان دریافت سبد معیشتی رو به پایان است و امروز سه شنبه (۲۴ دی ماه) آخرین فرصت برای کسانی است که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند اما متقاضی دریافت سبد حمایت معیشتی دولت هستند.

با افزایش بهای بنزین در آبان ماه دولت تصمیم گرفت منابع حاصل از آن را به شکل نقدی و با عنوان «طرح حمایت معیشتی دولت» توزیع کند.

مرحله طرح حمایت معیشتی در آبان ماه بین ۶۰ میلیون نفر (۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار) برای خانواده یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز شد.

مرحله دوم نیز ۱۰ دی ماه با همین میزان تعیین شده واریز شد. البته در این مرحله ۴۱۹ هزار خانواده که متقاضی دریافت سبد معیشتی بودند به تعداد قبلی اضافه شد مجموع مبلغ دو مرحله یکجا به حسابشان واریز شد.

پس از واریز مرحله دوم یارانه نقدی بنزین مقرر شد افرادی که در فهرست یارانه‌بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده اند، تقاضای خود برای دریافت سبد معیشتی دولت را از ساعت ۲۲ همان روز (۱۰ دی ماه) در سایت hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

این ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانوار ۱۴ روز فرصت داشتند اطلاعات هویتی و شماره تلفن سرپرست خانواده را در سامانه وارد کنند. امروز(سه شنبه) آخرین مهلت تعیین شده برای سرپرستان خانوار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والله نمیدونم چراطرح معشیعتی ب ماتئلوق نگرفته

      پاسخ ها

      • رسول بصیری

        سلام
        تعلق را اینجوری می نویسند

    • Mostafa Zahedi

      من قبل این جریان یارانمو از خانوادم جدا کردم چون ازدواج کردم ولی تو معیشتی جداش نکردن و حقوق خودمو با حقوق بابامو رو هم حساب کردن و معیشتی بهش تعلق نگرفته و هرجا میپرسم هم هیچکس چیزی نمیدونه

    • بدون نام

      فقط تو رو خدا مردم رو ....فرض نکنید ما ثبت نام کردیم در جواب ی مبالغی واسمون فرستادن که خودمون هم موندیم که این هم درآمد داشتیم خبر نداشتیم نه ما خیلی ها این جوری بودن

    • بدون نام

      ماکه نه یارانه داریم ونه سبد معیشی پس باید چه کار کنیم !نظرشما درمورد ما چیست

    • مرتضی

      باراول که یارانه معیشتی بحسابم نیامده بود ، باکدی که داده بودن درخواست دادم ،وثبت نام کردم جواب آمداجازه بده بحساب بانکی واموال شما سربزنیم وبررسی کنیم ،دیدم باردوم هم بحسابم نیامد ،حالا هرچقدر درخواست میدم جواب میاد مهلت ثبت ڻام تمام شده ،بایدبه کی مشکلمون بگیم وبکجا مراجعه کنیم ،والا این عدالت ننیست ، واقعا درست قضاوت کنی؟

    • بهار

      خیلی دروع میگن سرمردم کلاه میذارن خداخیرشون نده

    • همشهری

      اشخاصی که بجای 2 نوبت 1 نوبت براشون واریز شده باید چکارکنن به کجا مراجعه کنن به جیب که رفته . اخبار داغ لطفا اگر امکانش هست پیگیری فرمائید با تشکر

      پاسخ ها

      • عبدالحسن

        والا دولت دروغ میگه ما یه ماشین پژو داریم خونه نداریم حقوقم ۱۷۰۰ هزار تومان
        به ما معیشتی ندادن میگن ماشین داری دارن حق مردم میخورن باید اون دنیا جواب پس بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج