۹۵۰۰۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سرآسیایی: از گل‌محمدی مشورت می‌گیرم

سرمربی جدید تیم شهرخودرو می‌گوید در مسیر سرمربی‌گری خود از کمک و مشورت‌های یحیی گل‌محمدی استفاده می‌کند.

ایسنا: عصر امروز (سه‌شنبه) مجتبی سرآسیایی، با حضور مسوولان و مالک شهرخودرو رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد تا هدایت این تیم را به طور رسمی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بر عهده بگیرد.

مجتبی سرآسیایی، سرمربی جدید شهرخودرو پس از قبول هدایت این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که حضور به عنوان سرباز در این مجموعه برایم مهم است که در هر جایی که لازم است، کمک کنم. با تصمیم مدیریت قرار شد من وظیفه سرمربی‌گری را به عهده بگیرم و اطاعت کردم. شفاف باید بگویم کار سخت است، جا دارد از آقایان حمیداوی، وطنخواه و اعضای شهرخودرو تشکر کنم که به من اعتماد کردند.

وی افزود: امیدوارم با حمایت بازیکنان و کادرفنی، روزهای خوبی را رقم بزنیم.

او درباره دستیاران و کادر فنی تیمش گفت: چند نفر را بررسی کردیم، در نهایت دستیار اول من، ایتالیایی خواهد بود. رزومه او را دیدیم و شرایطش را آنالیز کردیم. باشگاه هم پیگیر است تا به زودی به ما اضافه شود. مصطفی صداقت از قبل با ما بوده و همراه‌مان است. داوود سیدعباسی هم به ما اضافه شد و هم‌چنین آریانی به عنوان مربی بدنساز کنار ماست. یک مربی گلر نیز به زودی به ما اضافه می‌شود.

سرآسیایی در ادامه افزود: جا دارد از زحمات برادر بزرگ‌ترم، یحیی گل‌محمدی که زحمت زیادی برای فوتبال این شهر کشید تشکر کنم. از تک‌تک کمک‌ مربی‌های او ممنونم، آن‌ها زحمات زیادی کشیدند و انرژی زیادی گذاشتند. حتما در ادامه راه از یحیی گل‌محمدی مشورت می‌گیرم. در مسیری می‌رویم که بتوانیم موفق باشیم.

سرمربی جدید شهرخودرو خاطرنشان کرد:‌ باید برای موفقیت، انرژی خیلی خوبی از سوی مدیریت شهری و استانی بگیریم. دلیل موفقیت سال گذشته ما همین بود، امسال هم امیدوارم با وجود همه مشغله‌ای که دارند، هم حضور داشته‌باشند و گرمای حضورشان را بگیریم، هم این که جاهایی، فقط آن‌ها می‌توانند مشکل ما را حل کنند. اگر حمیداوی دلسرد شود، دوباره همه چیز به سمت بحران‌های سابق می‌رود و فشار فوتبال روی دوش نهادها خواهدبود، پس الان که می‌شود قلب مردم را به شکل راحت‌تری شاد کرد، مبادا دریغ کنیم.

او در پایان گفت: بدون شک کمک‌هایی شده که تیم به اینجا رسیده، نیاز اصلی ما مباحث سخت‌افزاری ست. مدیرکل ورزش و جوانان، کمک کردند و هفته‌ای ۲، ۳ جلسه زمین ثامن را در اختیارمان گذاشتند. آستان قدس هم در خصوص زمین کمک کرده، اما گاهی دستش بسته است. باشگاه باید در بهترین حالت‌ها به سر ببرد. استان خراسان، استانی غنی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج