جاباما
۹۵۰۰۸۸
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

اسامی ۴ جان‌باخته همدانی هواپیمای اوکراینی

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از شناسایی اجساد و هویت چهار تن از جانباختگان همدانی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد.

ایسنا: مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از شناسایی اجساد و هویت چهار تن از جانباختگان همدانی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد.

دکتر ارتین کمالی با اعلام این خبر اظهار کرد: در همان ساعات اولیه این حادثه ستاد مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور و به طبع آن اداره کل پزشکی قانونی استان همدان تشکیل و دستورالعملهای لازم برای تهیه نمونه DNA بستگان به واحدهای مربوطه ابلاغ شد.

وی افزود: همه اجساد توسط متخصصان و تیم های مربوطه از محل حادثه جمع آوری و برای نمونه برداری به مرکز تشخیصی کهریزک منتقل شدند.

کمالی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کار تطبیق چه زمانی آغاز شد؟ مطرح کرد: قاعدتا بر اساس اصول فنی باید همه نمونه‌های بستگان احصاء می شد تا از طریق نمونه‌های اجساد تطبیق انجام گیرد و همه هدف این است که تحویل اجساد کامل باشد تا اشکالات بعدی در تعیین هویت ایجاد نشود.

وی درباره تعداد افراد ساکن استان همدان که در هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اکراینی حضور داشته اند، تصریح کرد: خانواده ای سه نفره شامل همسر و دخترشان به نام های بهاره حاج اسفندیاری، میرمحمدمهدی صادقی و آنیسا صادقی و همچنین خانواده ای دو نفره به نام های سیده زهرا نقیبی و محمد عباسپور، میترا احمدی از همدان و میلاد نهاوندی از ملایر از استان همدان در بین اسامی جانباختگان دیده می شود.

کمالی خاطرنشان کرد: والدین بهاره حاج اسفندیاری ساکن همدان بودند و در روز اول با آنها تماس گرفته و نمونه DNA لازم اخذ شد. والدین همسرش(میرمحمدمهدی صادقی) ساکن تهران بودند و با هماهنگی های لازم نمونه آنها نیز در استان تهران اخذ شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان درباره نمونه DNA سیده زهرا نقیبی و همسرش گفت: با مراجعه والدین این فرد هم نمونه خون لازم را گرفتیم اما خانواده همسرش با توجه به اینکه در استان مازندران حضور داشتند، با اقدامات لازم به پزشکی قانونی استان مازندران راهنمایی شدند.

این مقام مسئول قضایی استان با بیان اینکه پدر میلاد نهاوندی به محض اطلاع از حادثه در محل سانحه حضور یافته و نمونه خون برای تطبیق DNA گرفته شده است، اضافه کرد: میترا احمدی هم نمونه خون بستگانش در تهران گرفته شده و پرونده اش کامل است.

کمالی با بیان اینکه هنوز جسد هیچ یک از شهیدان سانحه هوایی از تهران تحویل بستگان نشده است، تصریح کرد: بر اساس لیست اعلام شده پزشکی قانونی تهران پیکر شهیده سیده زهرا نقیبی، شهیده بهاره حاج اسفندیاری، شهیده آنیسا صادقی و شهید میرمحمدمهدی صادقی شناسایی شده و مابقی اجساد نیز در حال بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پورسلیمان

      یا الله
      چطور درباره تیکه تیکه های عزیزان و جگرگوشه های مردم حرف میزنن. خدایا مسبب و مسببین این اتفاق هولناک را هلاک بفرما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج