جاباما
۹۵۰۱۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

در جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران چه گذشت؟

دهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران امروز صبح (سه شنبه) در محل این اتاق برگزار شد.

ایسنا: دهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران امروز صبح (سه شنبه) در محل این اتاق برگزار شد.

این جلسه با حضور نمایندگان بخش خصوصی استان تهران و همچنین رئیس کل بیمه مرکزی به عنوان مهمان ویژه برگزار شد.

در ابتدای این نشست مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران به وقایعی که کشور در طول روزهای گذشته آنها را پشت سر گذاشته اشاره کرد و گفت: ما در ابتدا شاهد شهادت ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی بودیم که مردم با حضور در مراسم تشییع جنازه ایشان حرکتی اثرگذار داشتند و همبستگی خود را نشان دادند اما متاسفانه حادثه تلخ سقوط هواپیما و ناراحتی مردم از سخنان متناقض درباره این اتفاق باعث شد که کام جامعه تلخ شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود از لزوم بازگشت اعتماد ملی به جامعه سخن گفت و اعلام کرد که با توجه به گزارش بانک جهانی امروز حکمرانی خوب نیاز به یک اعتماد ملی و عمومی دارد.

رئیس اتاق تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلاتی که در برخی شاخص‌های اقتصادی کشور وجود دارد نیز پرداخت و از دولت خواست با ایجاد اصلاحات لازم شرایط را برای فعالیت تولید کنندگان فراهم کند.

در ادامه این نشست پس از ارائه گزارشی از سوی معاون بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران نوبت به محمد اتابک، محمدرضا نجفی منش، مهرداد عباد، ناصر ریاحی و محمود نجفی عرب رسید تا به عنوان نمایندگان اتاق بازرگانی تهران نکات مد نظر خود را اعلام کنند.

پس از مطرح شدن این صحبت‌ها غلامحسین سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی صحبت‌های خود را آغاز کرد و از نهایی شدن طرح بیمه تمام واحدهای مسکونی کشور در برابر حوادث طبیعی خبر داد.

به گفته وی این طرح که در صورت موافقت شورای نگهبان از سال آینده امکان اجرایی شدن دارد، برای هر خانه ۱۲۰ هزار تومان هزینه بیمه خواهد داشت که نیمی از آن را دولت و نیم دیگر را صاحبان خانه می‌پردازند و در قبال آن در برابر حوادث طبیعی تا ۳۰ میلیون تومان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

با پایان یافتن دهمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، اعضای این اتاق بار دیگر بر دغدغه‌های بخش خصوصی که به خصوص در روزهای گذشته در جریان مراسم اعطای نشان امین الضرب به کارآفرینان نمونه مطرح شده بود تاکید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج