۹۵۰۱۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قدوس در فیلم ترسناک ۴میلیون یورویی!

آمیان هفته جاری شاهد بازگشت سامان قدوس بعد از چهار ماه محرومیت بود. با این حال، خطر هنوز به طور کامل رفع نشده و او ممکن است مجبور به پرداخت مبلغی کلان به باشگاه اوئسکا شود.

ورزش سه: آمیان هفته جاری شاهد بازگشت سامان قدوس بعد از چهار ماه محرومیت بود. با این حال، خطر هنوز به طور کامل رفع نشده و او ممکن است مجبور به پرداخت مبلغی کلان به باشگاه اوئسکا شود.

قدوس که پیش از کوچ به فرانسه برای باشگاه سوئدی توپ می‌زد، تابستان سال گذشته به آمیان پیوست، اما پیش از آن با باشگاه اوئسکا اسپانیا قراردادی اولیه امضا و در ادامه به توصیه باشگاه اوسترشوند آن را به طور یک طرفه فسخ کرد.

قدوس در فیلم ترسناک ۴میلیون یورویی!

با تمام این دلهره‌ها، قدوس هفته جاری با نخستین حضور در لوشامپیونه بعد از اتمام محرومیت، کور سوی امیدی را برابر خود دید و «لوکا السنر» سرمربی آمیان سرانجام بند‌های قدوس را گشود. حالا پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا او می‌تواند اعتبار از دست رفته خود را بازگرداند؟

او برای نخستین بار بعد از محرومیت، در دیدار آمیان در جام حذفی فرانسه مقابل رِن به میدان رفت؛ دیداری که با شکست تیم قدوس به پایان رسید. اگرچه اولین حضور او در لوشامپیونه بعد از بازگشت، با شکست ۲ بر یک مقابل مونپلیه همراه شد، اما قدوس از سوی رسانه‌های فرانسوی نمره خوب و قابل قبولی گرفت.

تا اینجای کار اوضاع برای ستاره پیشین اوسترشوند خوب پیش رفته است، اما او همچنان در پرونده حقوقی موقعیت چندان خوشایندی نداشته و خطر باختن در پرونده حقوقی که تابستان ۲۰۱۸ دامن وی را گرفت، همچنان مرد ایرانی را تهدید می‌کند.

منشا شرایط فاجعه بار کنونی این است که باشگاه اسپانیایی مدعی شد که قدوس با این باشگاه موافقت کرده، اما اوسترشوند به یکباره پا پس کشید و اوئسکا نیز از قدوس و اوسترشوند به فیفا شکایت کرد و در دعوی حقوقی برنده شد. رای صادره قدوس را چهار ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم و به پرداخت ۴ میلیون یورو به اوئسکا محکوم کرد پولی که اوئسکا از گرفتن آن کوتاه نمی‌آید.

با این وصف برای بازیکنی که در اوسترشوند موفقیت قابل توجهی داشت و خیلی زود در لوشامپیونه برای خود نامی دست و پا کرد، شرایط همچنان سخت و آزار دهنده است و حالا پرسش این که آیا او می‌تواند با وجود پرونده وحشتناکی که درگیرآن است بازهم ارزش‌های فوتبالی خود را به نمایش بگذارد و پایان خوشی را تجربه کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج