۹۵۰۲۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خلعتبری: برکناری منصوریان شوکه کننده بود

مهاجم جدید تیم فوتبال شهرخودرو می گوید به اختیار خودش از ذوب آهن جدا نشده است.

ورزش سه: محمدرضا خلعتبری بعد از یک فصل و نیم حضور در شهرخودرو نیم فصل گذشته از این تیم جدا و راهی ذوب آهن شد، او در این تیم رباط صلیبی اش پاره شد، در بازی های نیم فصل اول لیگ نوزدهم دوباره به ترکیب این تیم برگشت اما در نهایت برای نیم فصل دوم دوباره با شهرخودرو قرارداد امضا کرد.

محمدرضا خلعتبری در مورد این رفت و برگشت به ورزش سه گفت: من همیشه گفتم فرزند اصفهان و باشگاه ذوب آهن هستم ولی یک سال و نیم بسیار خوبی در شهرخودرو داشتم. در آن زمان آقای منصوریان با یحیی گل محمدی صحبت کرد و رضایت نامه من هم به اصفهان رفتم وگرنه من هیچ مشکلی در این تیم نداشتم.

او در مورد دلیل جدایی اش از ذوب آهن می گوید: من در ذوب آهن از هفته سوم بازی کردم و در بازی هایی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدم تمام تلاشم را کردم، در ۳ بازی هم از ابتدا وارد زمین شدم که توانستم ۲ گل بزنم. من چند هفته پیش با آقای محمدی مدیرعامل باشگاه جلسه گذاشتم و گفتم اگر می شود مثل سایر بازیکنان قرارداد من را زیاد کنید، گفتم من از یک تیم دیگر پیشنهاد دارم و اگر می شود قراردادم یک سال و نیمه باشد که بنده خدا ایشان حرفی نداشت. اما وقتی فخرالدینی به تراکتور رفت باشگاه تصمیم گرفت من را با فرشاد محمدی مهر معاوضه کند چون در این پست نیاز به مهره داشت.

او در مورد اینکه عده ای گفتند قراردادش را یک طرفه فسخ کرده است هم گفت: این شیطنت بود، من بندی در قراردادم نداشتم که یک طرفه فسخ کنم، من معاوضه شدم و بازهم می گویم هیچ مشکلی در ذوب آهن نداشتم و تا ابد مدیون این باشگاه هستم.

خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا رفتن منصوریان در جدایی او از ذوب آهن موثر بود یا نه هم گفت: فوتبال را کنار بگذارید، من با علی آقا خیلی رفیق هستم. من در بازی های کمی بازی کردم ولی همیشه به تصمیم ایشان احترام گذاشتم. من فکر می کنم ما در ۵ بازی آخر ۲ برد و دو تساوی کسب کرده بودیم و در آن مقطع خودمان از این تصمیم تعجب کردیم. البته من به عنوان بازیکن نمی توانم نظری بدهم ولی شاید اگر آقای منصوریان بود ما از سایپا شکست نمی خوردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج