۹۵۰۳۱۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

حرکت کی‌روشیِ فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرینات روزهای اخیر این تیم روی نام برند حامی مالی البسه این تیم را با چسب می‌پوشاند، کاری که پیش از این از کی‌روش در تمرینات تیم ملی دیده بودیم.

خبرگزاری فارس: سه شنبه هفته گذشته بود که مراسم معارفه فرهاد مجیدی در استقلال با حضور سرپرست و اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شد و البته در آن نشست بازیکنانی که مطالبات خود را دریافت نکرده بودند با تاخیر در محل تمرین این تیم حاضر شدند. مجیدی در همان ابتدای حضورش در استقلال وقتی مشکلات مالی را دید با اعضای هیات مدیره صحبت کرد و البته از آنها خواست تا مشکلات بازیکنان را برطرف کنند اما یکی دو روز بعد از آغاز تمرینات اولین مشکل مجیدی در این تیم مشخص شد.

سرمربی استقلال در روز اول تمرین در شرایطی که مدیران این باشگاه در محل تمرین حضور داشتند لباسی که به سایر اعضای کادر فنی تحویل داده شد را پوشید اما در روزهای بعد مجیدی اقدامی انجام داد که پیش از این کارلوس کی‌روش در تیم ملی انجام داده بود!

مجیدی در تمرین روز اول و دوم لباس شرکت آل اشپرت را که اسپانسر البسه استقلال است را پوشید ولی در روزهای بعد وی یا لباس‌های قدیمی استقلال که توسط شرکت لی‌نینگ تهیه شده را پوشید یا روی مارک برند آل اشپرت را با چسب پوشاند! ظاهرا سرمربی تیم فوتبال استقلال در ابتدای ورودش به این تیم فعلا بر سر برند لباس دچار اختلافاتی است.

پیش از این زمانی که کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت به دلیل اختلاف با شرکت آل اشپرت در تمرینات تیم ملی فوتبال روی قسمتی که برند این شرکت حک شده بود را با چسب می‌پوشاند تا به این شکل اعتراض خود را نشان بدهد. البته کی‌روش خواستار عقد قرارداد جداگانه آل اشپرت با خودش بود و مشخص نیست آیا فرهاد مجیدی نیز چنین خواسته‌ای از شرکت آل اشپرت دارد یا خیر؟ مجید نامجو مطلق، صالح مصطفوی و سایر اعضای کادر فنی استقلال در این روزها لباس برند آل اشپرت را می‌پوشند و تنها مجیدی است که این کار را انجام نمی‌دهد.

در این بین باشگاه استقلال قراردادی ۴ میلیاردی با شرکت آل اشپرت دارد که ۳ میلیارد آن بابت تامین البسه است و یک میلیارد دیگر باید به حساب این باشگاه به صورت نقد واریز شود و همین موضوع باعث شده تا مجیدی در بدو ورودش به این باشگاه فعلا در مورد البسه اعتراضی نداشته باشد یا اگر هم دارد با پوشاندن مارک برند شرکت اعتراض خود را نشان بدهد.

در زیر مشاهده می‌کنید که مجیدی در روز معارفه و فردای آن لباس برند شرکت آل اشپرت را پوشیده اما در روزهای آینده روی مارک حامی البسه استقلال را چسب زده یا از لباس کاپشن‌های شرکت لینینگ استفاده کرده است.

حرکت کی‌روشیِ فرهاد مجیدی

حرکت کی‌روشیِ فرهاد مجیدی

حرکت کی‌روشیِ فرهاد مجیدی

حرکت کی‌روشیِ فرهاد مجیدی

حرکت کی‌روشیِ فرهاد مجیدی

حرکت کی‌روشیِ فرهاد مجیدی

حرکت کی‌روشیِ فرهاد مجیدی

حرکت کی‌روشیِ فرهاد مجیدی

حرکت کی‌روشیِ فرهاد مجیدی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا اس اس

      البسه رو ول کن خداوکیلی استایلش نشون میده خودش ازهمه بازیکنان بیشتر آماده بازیه

    • بینام

      فرناز ادا اطفال زیاد داره هرچند نازش زیاده

    • بدون نام

      عمرا موفق بشه.نهایت دو ماه تو استقلاله..

    • بدون نام

      ادمهای کوچولو با این نمایش ها بزرگ نمیشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج