۹۵۰۳۹۶
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

اخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار را بین ۱۳ تا ۴۴ میلیون تومان در خودرو‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

خبرگزاری صداوسیما: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار را بین ۱۳ تا ۴۴ میلیون تومان در خودرو‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

سعید موتمنی ،با اشاره به اینکه نوسانات قیمت ارز و کاهش عرضه خودرو در بازار، سبب افزایش قیمت خودرو‌ها در هفته گذشته شده است گفت: این هفته بازار خودرو فعالیت خود را با آرامش آغاز کرده است و شاهد کاهش قیمت در برخی خودرو‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه افزایش اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار، از شهریور سالجاری آغاز شده است گفت: کمترین میزان اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار در شهریورماه بوده، اما از مهرماه این اختلاف با شیب کند شروع و تاکنون ادامه داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، کاهش عرضه خودرو را دلیل افزایش قیمت خودرو دانست و افزود: طبق اعلام وزیر صمت میزان تولید خودرو در آذرماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که اگر این خودرو‌ها به بازار عرضه شود قیمت‌ها دوباره شکسته می‌شود.

موتمنی درخصوص اختلاف قیمت کارخانه و بازار در برخی از انواع خودرو‌های پرفروش گفت: قیمت پراید ۱۳۱ در کارخانه ۳۷ میلیون و ۷۰۰ تومان و در بازار ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای در کارخانه ۹۶ میلیون تومان و در بازار ۱۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت پراید ۱۳۱ در هفته گذشته تا ۵۲ میلیون تومان افزایش یافته است ادامه داد: این خودرو امروز در بازار ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱ که ۵۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود امروز ۵۵ میلیون تومان، تیبا صندوق دار که ۶۳ میلیون تومان عرضه می‌شد امروز ۶۱ میلیون تومان و تیبا هاچ بک که ۷۰ میلیون تومان معامله می‌شد امروز ۶۸ میلیون تومان به فروش رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص قیمت امروز برخی خودرو‌های زیر ۱۰۰ تومان گفت: امروز کوئیک ۷۵ میلیون تومان‏, سمند ال ایکس ۸۶ میلیون تومان، دنا ۱۲۷ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۸۲ میلیون تومان، پژو پارس ۱۰۵ میلیون تومان, ۲۰۶ تیپ ۲ ساده ۹۲ میلیون تومان , ۲۰۶ تیپ ۵ ساده ۱۱۲ میلیون تومان و رانا ۹۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

موتمنی با بیان اینکه دلیلی برای افزایش قیمت پراید از ۴۰ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان وجود ندارد ادامه داد: نوسانات ارز سبب هجوم برخی افراد برای خرید خودرو می‌شود که در ادامه، این خودرو‌ها به بازار عرضه نمی‌شوند و این رویه سبب افزایش قیمت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا ازتون نگزره بی لیاقت ها

      پاسخ ها

      • رضا

        قیمتارا ۲تا۶ میلیون کمتر اعلام کردین این قیمت بهت تو بازار نمیدن !

    • بدون نام

      الکی الکی قیمت خودرو را بالا میبرند من نمی فهمم چکار به ارز داره مگرا صنعتگران ما خودشان تولید نمیکنند که نجومی رفته بالا

    • از دیار کوروش

      ی لطفی کن نزن قیمت خودرو...شما خودت دلیلی برای گرانی هستین...

    • بدون نام

      اصلا گفته های شما منطقی نیست...جلوی ورود خودرو های خارجی گرفته شده تا خودروهای بنجل به سه برابر قیمت فروخته بشه و دخل و خرج دولت تامین بشه....دیگه دروغ گویی کافیه

    • بدون نام

      همش دست خودتون.......به راحتی بازار رو دچار تشنج میکنین......سود میبرین......قانون ضعیفه......اگر حق بنگاه دازی رو پنج درصد قرار بدید وقاطع برخورد کنید....بازار از این آشفتگی در میادددد....اما خودتون بدون شک در این بازار دخیل هستین....ولذت میبرین.....

    • جکی جان

      توراخدا قیمت ها درست کنین این انصاف نیس

    • بدون نام

      خدا لعنت کند دوشرکت خودروسازرا

    • م ج

      خوش بحالت تکه سنگ یادتونه؟؟؟!!!! الان بایدبگیم خوش بحالت پژوسوار خوش بحالت سمند سوار، بهترین یمند لگنتی شمارا کارشناسان اروپایی چندسال پیش فقط350 دلار قیمت گذاری کردن که دلار بود ۳۵۰۰تومن، الان ببین صدمیلیون نودمیلیون پول چقدر بیعرضه وبی ارزش شده که اومده شده یه سمند یه پژو یا پارس، پرایدهم که دیگه شاه سالاره دیگه، سازندگانش را خدا نیامرزد که فقط آلت قتاله مردم را سرهم میکنند، نه بازرسی نه استانداردی ونه غیره، فقط خفه شو پول بده بیاد شده کار خودرو سازان، آقای مدیریت جان ناموست تاییدوثبتش کن نظررا

    • mohsen۵۸

      دوستان خداشاهده نمایندگیها تو شهرستانها مبلغی بین ۱۰تا۱۲میلیون می گیرن و خودرو رو بعداز نهایتا۱ماه بهتون تحویل میدن.که با وجود این پولی که ازتون می گیرن خودروتون نسبت به قیمت بازار برا خودرویی بعنوان مثال پژو پارس۲۰میلیون براتون ارزونتر نسبت به بازار در میاد.اخوی بنده همین امروز خودروش اومد که به همین شکل ثبت نام انجام داد که کمتر از یک ماه اومد.یعنی پژو پارس سال براش ۹۹میلیون تموم شد.ولی الان تو بازر۱۲۶میلیونه.میخوام اینو خدمتتون عرض کنم که خودرو سازها خودرو دارن ولی بصورت آزاد دارن میفروشنشون

    • mohsen۵۸

      برین نمایندگی۱۰میلیون به خودشون بدین بعد۱ماه هر خودرویی بخواین بهتون میدن.اخوی بنده چند خودرو به این شکل خریده

    • علیبرزززز

      قیمت نزنه که چی بشه

    • بدون نام

      خودروهای صفر در بازار از کجا می آیند خودروسازها بجای عمل به تعهدات خود خودروها و به دلالها می‌دهند و پورسانت می‌گیرند

    • قاسم

      اخه کی میتونه صد ملیون کار کنه تا بتونه یه ماشین بگیره ؟؟؟!
      صد ملیون !!!به خدا ادم به غیر از اینکه ملکی بفروشه یا ماشینی خودش داشته باشه از قبل که بفروشه و با کمی کم و زیاد کردن بتونه ماشین بگیره و گه نه هیچ کس نمیتونه ماشین بخره
      خیلی نامردیه
      به خدا ظلم پایدار نمیمونه .اینو تاریخ ثابت کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج