۹۵۰۴۵۴
۱۶ نظر
۵۰۱۴
۱۶ نظر
۵۰۱۴
پ

پلیس چک میلیاردی را به صاحبش برگرداند

فرمانده نیروی انتظامی از دو مأمور پاک دست و وظیفه شناس راهور که ۴۰۰ میلیارد ریال چک‌های حامل و وجوه نقد را به صاحبش تحویل دادند، تقدیر و تشکر کرد.

خبرگزاری فارس: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جلسه تقدیر از ۲ مامور پاک دست و وظیفه شناس راهور در ستاد ناجا اظهار داشت: خدا را شاکریم که ماموران نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند و به وظایف خود به خوبی عمل می کنند.

وی با بیان اینکه امروز مجموعه عظیم ناجا در اقصی نقاط کشور در حال خدمت رسانی به مردم عزیز است، تصریح کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه ای است که هموطنان عزیز در عرصه های مختلف به این نیرو دارند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: همان طور که مشاهده می کنید این ۲ مامور وظیفه شناس کیف دستی که در آن مقداری وجوه نقد و چک های حامل به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال بوده را پیدا و اولین چیزی که به ذهن آنها خطورکرده آنکه هر چه سریعتر صاحب کیف را پیدا کنند.

فرمانده ناجا ادامه داد: خوشبختانه از طریق بازرسی ناجا و هماهنگی بانک مربوطه در کمتر از ۳ ساعت از زمان پیدا شدن کیف توانستند صاحب آن را پیدا و وی را از نگرانی نجات داده و سبب مسرت و خوشحالی اش شوند.

وی گفت: افتخار ما به داشتن چنین همکاران نجیب و وظیفه شناسی است که از جان و مال خود مایه می گذارند تا بتوانند به بهترین نحو به مردم خدمت رسانی کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه از تمام مردم که به ما و همکارانمان در ناجا لطف وعنایت دارند قدردانی می کنم، گفت: در اینجا لازم می دانم از همه همکاران وظیفه شناس و زحمت کش عزیزم که در راه ها، شهرها، روستاها، مرزها و اقصی نقاط کشور به مردم خدمت رسانی می کنند، تشکر کنم.

گفتنی است سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از نحوه پیدا شدن چک های حامل و وجوه نقد توسط ۲ مامور وظیفه شناس ستوانیکم محمدرضا مجیدیان و ستوانیکم رضا معرفی گفت: واقعیت این است که نیروی انتظامی دارای پاک دست ترین کارکنان در این مجموعه است که روزانه شاهدیم وسایل ارزشمند یا مبالغی توسط پرسنل پیدا و با پیگیری و مسئولیت پذیری به صاحبان آنها بازگردانده می شود.

وی عنوان کرد: به عنوان نمونه این ماموران جوان، وظیفه شناس و صریح العمل از افسران ستاد ترخیص هستند که کیفی حاوی ۴۰۰ میلیارد ریال چک های حامل و وجوهی نقد را پیدا و بلافاصله سعی می کنند آن را به دست صاحبش برسانند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآور شد: خوشبختانه از طریق مجموعه بازرسی ناجا و بانک این فرد پیدا و کیف گمشده به وی تحویل شد که این فرد از شوق پیدا شدن کیفش اشک شوق در چشمانش جمع شد و بارها از مجموعه ناجا تشکر و قدردانی کرد حتی به عنوان یک رسم سعی کرد تا مبلغی را به این ۲ مامور وظیفه شناس هدیه بدهد که از پذیرش آن امتناع شد.

گفتنی است ، در این جلسه به پاس وظیفه شناسی و قدردانی به این ماموران لوح تقدیر به همراه ۳ ماه ارشدیت و ۱۵ روز حقوق و مزایا از سوی فرمانده نیروی انتظامی اهدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sh.

      واقعآ سه ماه ارشدیت کم بود. احسن به اینچنین جوانان پاک، درود بر پدر و مادر این ماموران وظیفه شناس.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بایک گل بهار نمی شود

      • بدون نام

        باز جوگیر شدیم.

    • بدون نام

      داداش همشون پاک نیستند.فاسد هم بینشون هست.جو نده

    • بدون نام

      پس میخاستی چک را ببره بانک پاس کنه!!چک‌ را با یک تلفن به بانک میشه بست

    • سی

      کیه کع این قد پولداره دروغه سئآبازی

    • کریم کچل

      درود درود درود
      آفرین و رحمت به شیر مادرتان

    • بینام

      اگر غیر از این می‌کرد تعجب داشت .خودتون میگین پلیس .خب مگه حافظ جان و مال مردم نیست ؟

    • ح

      کاش همه ماموران ناجا پاک دست بودند

    • احمد خوش سیما

      برنمیگردوند چیکار میکرد؟

    • mohammad salar

      درودبرچنین نیروهای خدوم احسنت درودبرپدرومادری که چنین گوهرهایی به جامعه هدیه مرحبا

    • بدون نام

      خدا بهترش بهشون بدد ..زنده باد .به پلیس های نجیب و خوب کشورمان که با جان و دلشان کار می کنند ....وباید توسط نیروی انتظامی تشویق هم شوند ...جناب آقای اشتری گل .همشری مهربانم...

    • م ج

      برای چهل میلیاردتومن فقط سه ماه ارشدیت و پانزده روز حقوق ومزایا؟ بابا سردار اشتری خیلی شرمنده کردی واقعا، ماموران ناجا مخصوصا راهور و پلیس راهی هاش واقعا پاکدست و سلیم النفس هستند ولی بااین وضعیت گرانی و تورم و اوضاع مملکت هنوزم بعد از بیست سال خدمت سالم و صادقانه خیلی ازپرسنل ناجا خانه و خودرو شخصی ندارند، خودت باسه میلیون تومن باپنج سر عائله میتونی زندگیتو بگذرونی؟

    • بدون نام

      امانت داذی از اصلی ترین وظایف پلیس هست که هر پلیسی باید به آن پایبند باشد انجام وظیفه تشویق ندارد

    • بدون نام

      کاش پولای ک دست اختلاسگرا و اقازادها هم ک هست زودتر برگردونین و عدالت کاملا اجرا بشه

    • بدون نام

      خوب اگه منم بودم بر میگردوندم انگار شاهکار کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج