۹۵۰۵۷۲
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

محاکمه ترامپ در کنگره بر عهده ۷ نفر

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: ۷ نفر مدیریت تیم محاکمه ترامپ در کنگره را بر عهده دارند.

خبرگزاری مهر به نقل از اِن‌بی‌سی: نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز چهارشنبه با شرکت در یک کنفرانسی خبری اعلام کرد: ۷ نفر مدیریت تیم محاکمه ترامپ در کنگره را عهده دار خواهند بود.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص اعلام کرد: «جری نادلر» (Jerry Nadler) رئیس کمیته قضائی و آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا نقش محوری تیم محاکمه ترامپ در مجلس سنای آمریکا را برعهده خواهند اشت.

نانسی پلوسی در کنفرانسی خبری که در کپیتال هیل برگزار شد، در این خصوص افزود: استیضاح ماه گذشته ترامپ در مجلس نمایندگان برای همیشه ادامه خواهد یافت. شواهد بیشتری نیز وجود دارد که نشان از ارتکاب جُرم توسط ترامپ دارد. آنها (جمهوریخواهان طرفدار ترامپ) هرگز نمی‌توانند این موضوع را از بین ببرند. ترامپ به دلیل تلاش برای تأثیر گذاری بر یک دولت خارجی به منظور دستاوردهای شخصی در سنا محاکمه خواهد شد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه اضافه کرد که نمایندگان دادستانی و لیست اتهام مجلس نمایندگان آمریکا برای محاکمه ترامپ تعیین خواهند شد.

وی ارائه لیست اتهاماتی که اساس محاکمه او خواهند بود، را نیز مایه مباهات دانست.

دونالد ترامپ، ۴۵ امین رئیس‌جمهوری آمریکا، در حال حاضر سومین رئیس‌جمهوری است که در تاریخ ایالات متحده توسط مجلس نمایندگان استیضاح می‌شود؛ در تاریخ آمریکا فقط دو رئیس‌جمهوری، اندرو جانسون و بیل کلینتون، استیضاح شده‌اند. ولی در ادامه دادرسی استیضاح، مجلس سنا هیچیک از آنها را از کار برکنار نکرد.

اتهام‌های ذکرشده علیه دونالد ترامپ در لایحه استیضاح عبارت هستند از «سوءاستفاده از قدرت» و «ممانعت از تحقیقات کنگره»؛ این لایحه در مجلس نمایندگان که اکثریت در آن با دموکرات‌هاست تصویب شده است.

برای برکناری رئیس‌جمهوری آمریکا به دو سوم آرای سناتورها نیاز است و از آن جایی که جمهوری‌خواهان اکثریت سنا را در دست دارند، انتظار می‌رود ترامپ تبرئه شود. ترامپ در تازه‌ترین واکنش به استیضاح در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: انجام یک محاکمه کامل در مجلس سنا به دموکرات‌ها اعتبار خواهد بخشید. طرفدار رد ساده این اتهامات از سوی مجلس سنا و عدم برگزاری محاکمه هستم.

میچ مک کانل، رئیس مجلس سنا هنوز نحوه برخورد مجلس با این محاکمه را مشخص نکرده است ولی اعلام کرده که با احضار شهود و یا ارائه شواهد بیشتر در این دادرسی مخالف است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی نقده

      وقت خدا این ترامپ لعنتی ازاین خارتره بشه

    • مملی هستم ازاسلامشهر

      کاش تو ایرانم بود

    • بدون نام

      من چرت وپرت ودروغ بنویس بابا

    • روح اله

      میخان تواین محکمه چیو ثایت کنن؟اینا همشون یه مشت احمقه قماربازن که اصل سود از خون همه مردم جهان بلکه مردم خودشونم ارزشش بیشتره.اینا همشون تو محکمه عدل الهی رفوزه اند.حاکمو محکوم تواون دادکاهشون به یک اندازه مقصر و مجرمند.

    • بدون نام

      اقایان ترامپ یک دلال است که کار خلاف میکنه معامله

    • بدون نام

      ترامپ یک دلال است که دوست دارد فقط کمسیون بگیره باید فرزندان ترامپ کشته شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله به امیدخدابه زودی

    • بدون نام

      وقتی صحبت از حزب میشه و صرفا برای اهداف حزبی نه انسانی قدم برداشته میشه دیگه انسانیت جایی ندارد ، ترامپ عزل میشد اگر اهداف انسانی الویت داشت نه حزبی، امیدوارم عزل بشه تا دنیا آرامش بیشتری داشته باشه،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج