جاباما
۹۵۰۶۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۹ انتقال مورد انتظار زمستانی در فوتبال اروپا

مهلت نقل و انتقالات ژانویه حدود دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و تیم‌های اروپایی در تلاشند تا برای تقویت خود نفرات مدنظرشان را به خدمت بگیرند.

فرهیختگان: مهلت نقل و انتقالات ژانویه حدود دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و تیم‌های اروپایی در تلاشند تا برای تقویت خود نفرات مدنظرشان را به خدمت بگیرند. در این میان با وجود شایعات مختلفی که درباره برخی بازیکنان بزرگ و نامدار وجود دارد هنوز باشگاه‌ها برای جابه‌جایی این نفرات به توافق نرسیده‌اند. در ادامه به بررسی ۹ انتقال احتمالی که به نظر می‌رسد تا پایان ژانویه نهایی می‌شود می‌پردازیم.

کریستین بنتکه

مهاجم بلژیکی، کریستال پالاس این روزها مورد توجه دو تیم تاتنهام و استون‌ویلا قرار دارد و به نظر می‌رسد پالاس برای احیای گران‌ترین خرید تاریخی‌شان به دنبال انتقال قرضی او هستند. با توجه به مصدومیت هری کین، مورینیو بی‌میل نیست تا او را تا پایان فصل به خدمت بگیرد تا مشکلات تیمش در فاز هجومی را حل کند.

هوانگ‌لی چان

اگر این بازیکن کره‌ای نیز ردبول سالزبورگ را ترک کند خط حمله این تیم در عرض یک ماه از این باشگاه جدا شده‌اند. ابتدا تاکومی مینامینو راهی لیورپول شد و سپس ارلینگ هالند به دورتموند پیوست. شاید این تیم اتریشی ترجیح بدهد حداقل یکی از عناسر هجومی‌اش را تا پایان فصل حفظ کند و در تابستان او را بفروشد. لستر، ولورهمپتون و برایتون مشتریان او هستند.

کریستین اریکسن

داستان جدایی این هافبک دانمارکی از تاتنهام خیلی تکراری و کش‌دار شده است. از ابتدای تابستان شایعه جدایی او به گوش می‌رسد و حالا به نظر می‌رسد بالاخره این تیم انگلیسی برای اینکه از فروش او درآمدی داشته باشد راضی به واگذاری ستاره‌اش شده است. اینترمیلان مشتری پروپا قرص اوست و گفته می‌شود او به جای رئال راهی سری A خواهد شد. تاتنهام فعلا پیشنهاد ۱۰ میلیون پوندی اینتر را رد کرده و حداقل روی او ۲۰ میلیون پوند قیمت گذاشته، در این میان شاید پاری‌سن‌ژرمن دست به «هایجک» ستاره دانمارکی بزند و در میانه‌های راه او را به فرانسه ببرد.

برونو فرناندز

منچستریونایتد مدت‌هاست به فکر تقویت خط میانی خود است و گفته می‌شود سرانجام با کاپیتان اسپورتینگ لیسبون به توافق اولیه رسیده است. در تابستان هم این انتقال در آستانه نهایی شدن بود که درنهایت منتفی شد. شاید یونایتد در ازای بخشی از مبلغ این انتقال، آندرس پریرا را راهی لیسبون کند.

اولیویه ژیرو

مهاجم نیمکت‌نشین چلسی یکی دیگر از اهداف زمستانی آنتونیو کونته برای اینتر است. با توجه به اینکه لمپارد به درخشش تامی آبراهام امید بسته، مهاجم فرانسوی امید زیادی به حضور در ترکیب اصلی ندارد. البته درخشش زوج لوکاکو و مارتینز در اینتر نیز احتمالا باعث نیمکت‌نشینی ژیرو در ایتالیا هم خواهد شد.

کریشتوف پیونتک

انتقال این مهاجم لهستانی به میلان آن‌گونه که انتظار می‌رفت پیش نرفت و حالا روسونری در فکر واگذاری اوست. سه تیم لیگ برتر برای خرید او به صف شده‌اند و در این میان شانس تاتنهام از استون‌ویلا و نیوکسل بیشتر است. سال گذشته در همین روزها او یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا بود، اما در این مدت مصدومیت و افتش باعث شده تا با ورود زلاتان ابراهیموویچ به میلان، جای پیونتک تنگ‌تر شده و احتمالا راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

امره چان

از همان ابتدای فصل و وقتی نام او در فهرست اروپایی تیم قرار نگرفت مشخص بود که هافبک آلمانی یووه در مسیر جدایی است. چان با ورود آرون رمزی و آدرین ربیو جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داد و حالا سه تیم لندنی تاتنهام، چلسی و آرسنال برای خرید او راهی بازار شده‌اند. البته یووه او را برای بخشی از انتقال پل پوگبا به منچستریونایتد نیز پیشنهاد داده بود که از سوی باشگاه انگلیسی رد شد.

موسی دمبله

یکی از مهاجمان پرطرفدار در بین باشگاه‌های اروپایی است که شواهد نشان می‌دهد دوران حضورش در لیون خیلی طولانی مدت نخواهد بود. جدایی ژیرو از استمفورد بریج باعث می‌شود تا لمپارد برای خط حمله‌اش و در زمانی که آبراهام را در اختیار ندارد به فکر یک گزینه مناسب باشد که دمبله می‌تواند خریدی ایده‌آل باشد. او که سابقه بازی در انگلیس را دارد مورد توجه دو تیم منچستری هم قرار گرفته بود و نمایندگان آنها چند بازی دمبله را از نزدیک تماشا کردند، اما هنوز تکلیف آینده‌اش مشخص نیست و شاید لیون در نیم‌فصل اجازه جدایی‌اش را ندهد.

نمانیا ماتیچ

هافبک صربستانی یونایتد در این فصل به ندرت از سوی سولشر به میدان فرستاده شده و تمایل زیادی به جدایی دارد. پس از انتشار خبر پیشنهاد اینتر برای خرید او، حالا دیگر تیم میلان هم برای به خدمت گرفتنش دست به کار شده و آن‌طور که از شواهد مشخص است، آینده او در لیگ ایتالیا و یکی از دو تیم میلانی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج