جاباما
۹۵۰۶۳۴
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

رادو خط و نشان کشید؛ از رقابت نمی‌ترسم

دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس برای ادامه حضور در این تیم مشکلی ندارد.

خبرآنلاین: بوژیدار رادوشوویچ از امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند.او که به دلیل یک سری اتفاقات نتوانسته بود در موعد مقرر خودش را به تهران برساند در این باره حرف می زند و می گوید:«واقعا روزهای عجیبی را سپری کردم. اگر می دانستم قرار است ۴ روز معطل شوم، اصلا به آلمان سفر نمی کردم و مستقیما به قطر یا امارات می آمدم و از آنجا راهی تهران می شدم تا در زمان صرفه جویی کنم ولی بالاخره این طور شد و چند روزی، تمرین را از دست دادم. در تمام این مدت، تمرینات انفرادی را دنبال می کردم و به لحاظ بدنی، عقب تر از سایر بازیکنان نیستم اما نتوانستم در تمرینات گروهی حاضر باشم.»

این بازیکن در مورد تغییرات در کادرفنی اضافه کرد: «در جریان همه اخبار هستم. هنوز من را در لیست حفظ کرده اند و این نشان می دهد کادرفنی جدید به من اعتماد دارد. از سوی دیگر، من هم به یحیی گل محمدی اعتماد دارم. من و علیرضا بیرانوند با هم رفیق هستیم و چند سالی است که کنار هم کار می کنیم. من هم آدمی نیستم که از رقابت بترسم. ما با هم کار را دنبال می کنیم و باید تمام توان مان را برای موفقیت پرسپولیس بگذاریم.»

رادو در مورد شایعه عدم تمایلش برای بازگشت به ایران به دلیل طلب سنگینی که از پرسپولیس دارد افزود: «اصلا این مسائل صحت ندارد و از هواداران می خواهم چنین حرف هایی را قبول نکنند. من از مدیران باشگاه در مورد دریافت طلبم قول و وعده گرفتم تا در زمان بازگشت به ایران، پولم را بگیرم. حالا هم هیچ مشکلی وجود ندارد. در میانه فصل حاضر نیستم به خاطر پول، از پرسپولیس جدا شوم. از طرفی، دلیلی هم برای ترک پرسپولیس نداشتم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دربرنامه هتریک مزدک میرزایی هرچه خواست از این مرد در مورد اخبار باشگاه پرسپولیس حرف بکشه نتونست و رادو گفت هرچی هست ما یک خانواده ایم نباید وقایع خانواده به بیرون از باشگاه درز کنه
      درود به غیرتت مرد افرین باتعصب

    • بدون نام

      دربرنامه هتریک مزدک میرزایی هرچه خواست از این مرد در مورد اخبار باشگاه پرسپولیس حرف بکشه نتونست و رادو گفت هرچی هست ما یک خانواده ایم نباید وقایع خانواده به بیرون از باشگاه درز کنه
      درود به غیرتت مرد افرین باتعصب

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام رادوی عزیز.شما شایستگی هایت را نشان دادی.اگر بهتر از بیرو نباشی کمتر از او نیستی

    • سبحان

      دمت گرم پسر.

    • بدون نام

      عالی رادو کادو

    • محمد

      عشقی باغیرت واقعی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج