۹۵۰۷۷۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

قاتل فراری در تهران دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: فردی که به وسیله اسلحه کمری در سنندج مرتکب قتل شده بود حین خروج از کشور در فرودگاه امام‌(ره) تهران دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: فردی که به وسیله اسلحه کمری در سنندج مرتکب قتل شده بود حین خروج از کشور در فرودگاه امام‌(ره) تهران دستگیر شد.

سرهنگ عبدالله فاتحی روز پنجشنبه اظهار داشت: عصر سه‌شنبه طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع داده شد که فردی ۴۱ ساله در یکی از محلات سنندج مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده است.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن ماموران و عوامل امدادی فرد مقتول جان خود را از دست داد، اضافه کرد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی تحقیقات در مورد قتل و دستگیری قاتل آغاز شد.

سرهنگ فاتحی با اشاره به اینکه در تحقیقات مشخص شد قاتل مردی ۲۴ ساله و داماد مقتول بوده که بر اثر اختلافات خانوادگی برادر زن خود را به قتل رسانده است، افزود: قاتل بلافاصله متواری شده و خود را به فرودگاه امام(ره) رسانده بود و قصد خروج از کشور را داشت که توسط ماموران دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه قاتل کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد، اضافه کرد: این سرعت عمل نشان داد که اجازه نمی‌دهیم هر کسی با اسلحه گرم به جان و مال مردم تعرض کند.

وی با بیان اینکه قاتل به جرم خود اعتراف کرده و همراه پرونده تحویل مقامات قضایی شده است، گفت: دستگیری این فرد که با سلاح گرم مرتکب قتل شده بود می‌تواند برای جامعه امید بخش باشد و احساس امنیت آنها را افزایش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج