جاباما
۹۵۰۷۸۹
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

هشدار سرلشکر باقری به آمریکایی‌ها

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران با عملیات متقابل علیه آمریکا، اراده قطعی برای دفاع از حقوق خود را نشان داد و ثابت کرد اگر شرارت‌های آمریکا ادامه یابد، پاسخ سنگین تری دریافت می‌کند.

خبرگزاری مهر: ژنرال «حلوصی آکار» وزیر دفاع کشور ترکیه در تماس تلفنی با سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران ، شهادت سردار سپهبد سلیمانی را به دولت، ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

وزیر دفاع ترکیه در این تماس تلفنی که پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) صورت پذیرفت با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه فیمابین دو کشور تاکید کرد: متاسفانه به دنبال ترور و شهادت سردار سلیمانی حوادث پی‌درپی و حساسی در منطقه اتفاق افتاد که می تواند به شدت نگران کننده باشد.

هشدار سرلشکر باقری به آمریکایی‌ها

وی افزود: از نظر ما حفظ ثبات و آرامش به نفع همه کشورهای منطقه می باشد. ما باید برای حفظ ثبات، همکاری و تلاش مشترک داشته باشیم و اجازه ندهیم تروریست‌ها از فرصت افزایش تنش‌ها سوء استفاده نمایند.

سرلشکر پاسدار محمد باقری نیز در این تماس تلفنی با قدردانی از پیام تسلیت وزیر دفاع ترکیه گفت: ترور سردار سپهبد سلیمانی توسط آمریکا ، اقدامی ناجوانمردانه، غیر انسانی، غیر اخلاقی و برخلاف همه ضوابط حقوقی و بین‌المللی بود و این اقدام آمریکایی ها و سایر اقدامات آنها در حمله به مراکز حشد الشعبی عراق و یا برخی پایگاه ها در سوریه، مبداء دور جدیدی از تنش در منطقه گردید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در حالی که خودشان با ترور شهید سلیمانی و همراهانش منطقه را در آستانه یک درگیری گسترده قرار داده بودند، پیام هایی برای جلوگیری از افزایش تنش می دادند ، اما جمهوری اسلامی ایران با عملیات متقابل علیه پایگاه نظامی آمریکایی «عین الاسد»، اراده قطعی برای دفاع از حقوق خود را نشان داد و ثابت کرد اگر شرارت‌های آمریکا ادامه یابد، پاسخ های سنگین تری دریافت خواهد کرد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران علاقه ای به توسعه تنش ندارد ولی هر اقدام غیرعقلانی و تجاوزکارانه را به شدت پاسخ خواهد داد و امیدواریم با خروج آمریکا از منطقه ریشه همه بی نظمی ها و کشمکش ها خشک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      برترینها لطفا منتشر کن
      ای خبر با ارزش تره یا انصراف فلان سلبریتی از تلوزیون؟!
      اونو خبر مهم میزنی اینو و امثال این خبرارو نه
      پس نگو که شما رسانه های خبری سلبریتیارو گنده نمیکنید
      جای تاسف داره که تو همین سیل این سپاه و ارتش بودن که مرد عمل شدن و یه مشت آدم مرفه زبون دراز سلبریتی که فقط کارشون بیانیه دادنه به مردم جو میدن و شماها هم روز به روز با پوشش دادن خبرهاشون گنده ترشون میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همین طوره

    • بدون نام

      کسی جرات میکنه نزدیک اسمان ایران بشه ماهرچه هواپیمای مسافربری داریم

    • بدون نام

      فکر کنم تو‌‌ هم میخواهی بترکونند

    • بدون نام

      رسیدگی،مسائلی،از قبیل سیل وبلایای طبیعی وظیفه دولت ودولت هم می تواند از نیروهای تحت امرش استفاده کند،حالا این نیروها میتواند ارتش باشدیاسپاه ویانیروانتظامی اینکه منت گذاشتن نداره حقوق می‌گیرند برای همچنین مواقعی یا بدتر از این روزها،منتها در کشور ما دولت اختیاراتش محدود است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج