۹۵۰۸۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وزیر ورزش: اماکن ورزشی در کمک به سیل‌زدگان است

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه اماکن ورزشی ما در کمک به سیل‌زدگان است و تعدادی از اماکن ورزشی ما آسیب دیده که برآورد خسارت‌ها باید به فوریت انجام شود.

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان: مسعود سلطانی‌فر در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در روستای سیتار محمود با اشاره به سیل اخیر که تردد را برای مردم منطقه با مشکل مواجه کرده است، اظهار داشت: بعد از وقوع سیل مسئولین استانی و کشوری تلاش کردند مراحل ابتدایی کمک‌رسانی را انجام دهند و ما هم در وزارت ورزش و جوانان تلاش کردیم که از ادارات کل استانی، فدراسیون‌های ورزشی و ٢٦٠٠ سازمان مردم نهاد جوانان سراسر کشور، کمک‌ها را جمع آوری کنیم.

وی ادامه داد: بخش اول کمک‌ها را توزیع کردیم و طی ٢٤ ساعت آینده از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پنج هزار تخته پتو و یک سری دیگر از اقلام می‌رسد، در تهران هم چند پایگاه جمع‌آوری کمک برپا کردیم و تا یک هفته، ۱۰ روز آینده کمک‌هایی را از طرف جامعه ورزش و سازمان‌های مردم نهاد به صورت مرتب ارسال می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه دستگاه‌ها کمک می‌کنند. نیرو‌های نظامی و انتظامی در منطقه حضور گسترده دارند، وزارت راه و شهرسازی، جهاد سازندگی و همه دستگاه‌های اجرایی بنا به تأکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور تلاش ویژه‌ای را انجام می‌دهند.

سلطانی‌فر گفت: با سیل وسیعی که در منطقه شاهد بودیم خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی نداشتیم. بخش‌های دامی و کشاورزی مردم صدمه دیده که لازم است سازمان برنامه بودجه، ستاد مدیریت بحران کشور با کمک دستگاه‌های دیگر ارزیابی را سریعتر انجام دهند تا مشکلات مردم در تامین خسارت‌هایشان حل شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: طبق صحبت‌هایی که با مردم مناطق سیل‌زده داشتیم قول دادم که در کوتاهترین زمان ممکن ارزیابی خسارت‌ها انجام می‌شود. ابتدا با کمک‌های آنی و فوری و بعد با تلاش‌هایی که برای بازسازی زیرساخت‌ها، شبکه‌های ارتباطی و رساندن انرژی و همچنین برقراری ارتباط صورت می‌گیرد، بتوانیم نیاز‌های مردم را تأمین کنیم و زندگی مردم را به حالت عادی برگردانیم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: استان‌های سیستان بلوچستان، کرمان و هرمزگان امکاناتشان را بسیج کردند. همه اماکن ورزشی ما در کمک به سیل‌زدگان است و تعدادی از اماکن ورزشی ما آسیب دیده که برآورد خسارت‌ها باید به فوریت انجام شود و بتوانیم بازسازی و در اختیار مردم بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج