۹۵۰۸۸۱
۱۵ نظر
۵۰۱۰
۱۵ نظر
۵۰۱۰
پ

افزایش یک تا دو میلیونی قیمت برخی خودروها

آخرین روز کاری هفته بازار خودروهای داخلی تب افزایشی داشت و قیمت بیشتر خودروهای داخلی از ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان نسبت به قیمت های روز گذشته افزایش پیدا کردند.

خبرآنلاین: بازار خودرو امروز حرکت خود به سوی سربالایی قیمت ها در بعضی از خودرو ها سریع تر کرد و امروز شاهد افزایش قیمت اکثر خودرو های داخلی در بازار آخر هفته بودیم.

قیمت خودروهای گروه پژو امروز شیب نسبتا ملایم افزایشی را در بیشتر مدل های خود تجربه کردند، به طوری که خودرو پژو ۴۰۵ جی ال ایکس دوگانه سوز با ۱ میلیون تومان افزایش به ۱۰۳ میلیون تومان رسید،پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز با افزایشی ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۹۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله شده است. ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با کماکان بدون تغییر در همان قیمت ۱۱۸ میلیون تومان روز گذشته قرار دارد، قیمت پژو پارس نیز ۱ میلیون تومان افزایش یافته است و به ۱۰۵ میلیون تومان رسید و قیمت پژو ۴۰۵ نیز با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به ۹۵میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ دنده ای نیز بدون ثبت تغییری نسبت به روز گذشته بر مدار ۱۳۸ میلیون تومانی خود می چرخد، اما پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایشی ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

افزایش یک تا دو میلیونی قیمت برخی خودروها

این افزایش قیمت تنها شامل حال خودرو های گروه پژو نبود و رانا نیز امروز با افزایشی ۶۰۰ هزارتومانی به قیمت ۹۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی رسید.

خودرو های دنا اما تقریبا در تمامی مدل ها با افزایش چشم گیر قیمت ها روبه رو شدند و دنا معمولی تیپ ۱ با افزایشی ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. اما در این میان یکی از بیشترین جهش های قیمتی در بازار امروز مربوط به دنا پلاس توربو تیپ ۱ است که روز گذشته به قیمت ۱۷۹ میلیون تومان معامله شده بود و امروز با افزایشی ۲ میلیون تومانی به ۱۸۱ میلیون تومان رسید. دنا پلاس توربو تیپ ۲ نیز با افزایش ۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومانی به ۱۹۰ میلیون تومان رسید. دنا پلاس تیپ ۱ نیز با افزایشی ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی رسید، اما دنا پلاس تیپ ۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت به ۱۶۸ میلیون تومان رسید.

گروه خودروهای سمند اما امروز از معدود خودروهایی بودند که شاهد افزایش قیمت محسوس و بزرگی نبودند و قیمت برخی مدل های آن بدون هیچ گونه نوسانی همچون روز گذشته معامله شد. سمند ال ایکس بدون تغییر همان ۸۷ میلیون تومان باقی ماند و سمند ای اف ۷ نیز بدون افزایش قیمت نسبت به روز پیش کماکان ۱۰۰ میلیون تومان است. تنها سمند ای اف سون دوگانه سوز با افزایشی ۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۲۹ میلیون تومان رسید.

خودرو ساینا دنده ای نیز با افزایش ۱ میلیون تومانی قیمت به ۷۰ میلیون تومان رسید و ساینا اتوماتیک نیز با افزایشی ۹۰۰ هزار تومانی به ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت سایر خودرو های موجود در بازار نیز غالبا با افزایش های از این دست و در محدوده افزایشی زیر ۱ میلیون تومان قرار دارند و در بعضی از دیگر خودرو های داخلی نیز افزایش خاصی مشاهده نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به قول جناب روحانی:علی برکت الله!!!!!

    • بدون نام

      خداوکیلی یعنی یه نهاد حکومتی نیست جلوی این بی شرفها رو بگیره ۲۰۰تومن میاد پایین ۲میلیون میره بالا به نطر من اولین کار این که این دوتا خودرو سازهارو اتیش بزنن بابا اینا دشمن مردم هستن بدتر از امریکا

    • مدیران دزد خودروسازی

      اینها را به اون وزیر نالایق و بی کفایت بگو که مجدد میلیاردها تومان از پول بیت المال را به خودروسازها داد و باز مثل دروغ های قبلش از ارزونی خودرو گفت خجالت و شرمم خوب چیزیه حالا دولت از دزدی و چپاول مدیران خودروسازی و گرونی خودرو بازم حمایت کنه

    • بدون نام

      تعرفه های غیرمنطقی واردات خودرو مردم و دولت را بازیچه دست خودروسازان کرده

    • بدون نام

      بالاترین تعرفه واردات خودرو درایران نسبت به تمام کشورهای دنیا باعث تولید بی کیفیت ترین خودرو با قیمت چند برابر شده

    • بدون نام

      خدایاشکرت آن چراعقل ندادی چه دادی

    • بدون نام

      به خدا بی مسئولیتی داد وبی داد
      میکنه بعد
      قشر فقیر زیر دست وپا له می شن
      این افزایش قیمت یعنی بد بختی
      چرا الان کسی نمی پره جلو بگه
      غلط می کنن گرون کنن

    • بدون نام

      خودروسازان ضررهای ناشی از ضعف مدیریت را با گران فروشی جبران میکنند

    • بدون نام

      خودروسازان ضررهای ناشی از ضعف مدیریت را با گران فروشی جبران میکنند

    • رامین

      زیره 75 تیبا رو نمیدن پراید 63 هاچ بک تا عید 100 میلیون

    • بدون نام

      بابا یک مرد تو این کشور به این بزرگی پیدا نمیشه که جلو این کثافت کاری خودرو سازها و خودرو فروش ها را بگیرد که مثل خوره به جان مردم افتادند.بس کنید.

    • بدون نام

      این دو خودرو ساز مثل دو تا کرم داخل سیب ، از درون این کشور رو به فساد خواهند کشید ..... ما نگران عین الاسد ها نباشیم .... سایپا و ایران خودرو نگرانی دارند...

    • بدون نام

      افزایش قیمت هر هفته یکبار
      تو ایران یه چیز عادیه

      پاسخ ها

      • م

        سپتنام اینترنتیها شونم سرکاری به نام مردم ماشینارو به دلالا با قیمت بیشتری میدن چرا مگه قبلنا نمایندگیها ثپتنام نمیکردن مردمو اسیر کردن خوارو زلیل کردن دولت کجائ خوابی

      • بدون نام

        اره بیچاره مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج