۹۵۰۹۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مربی داماش: مشکلات مالی گریبان‌گیرمان شده

سرمربی داماش گیلان می‌گوید مشکلات مالی مساله اصلی تیمش است و با حمایت مسوولان می‌توانند آینده بهتری را رقم بزنند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی داماش گیلان می‌گوید مشکلات مالی مساله اصلی تیمش است و با حمایت مسوولان می‌توانند آینده بهتری را رقم بزنند.

مازیار ربیعی فر، سرمربی داماش گیلان درباره شکست تیمش مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول توانستیم کنترل خوبی روی بازی داشته باشیم اما در نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. ما در این مدت نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و همچنین چند بازیکن خود را به علت مصدومیت از دست دادیم اما این مسائل نمی‌تواند برای ما بهانه شود اما با بودن بازیکنان تاثیرگذار تیم، شرایط خیلی فرق می‌کرد.

او درباره عدم صدور کارت مربی و بازیکنان داماش گیلان گفت: این اتفاق به این دلیل بود که پنجره نقل و انتقالات بسته بود اما در بازی بعدی با ملوان چنین مشکلی نداریم و پنجره نقل و انتقالات برای ما باز شده است و تمام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

ربیعی‌فر درباره عملکرد داور بازی تیمش مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت هم گفت:‌ به نظر داور بازی عملکرد خوبی داشت و من صحنه خاصی که مشکوک بود از او ندیدم. بالاخره اشتباه داوری در روند بازی ممکن است وجود داشته باشد اما به نظر من داوری در این بازی اشتباهی نداشت.

سرمربی داماش درباره فرایند آماده‌سازی تیمش توضیح داد:‌ پیش از این وضعیت آماده‌سازی تیم خوب نبود اما در حال حاضر تیم با نظم و انضباط خوبی تمرین می‌کند. ما در این چند وقت اخیر به علت مصدومیت و نبود برخی از بازیکنان‌مان دچار خلاء شدیم اما من به بازیکنان خودم ایمان دارم و مطمئن هستم که می‌توانیم در آینده کیفیت بهتری از خودمان ارائه دهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

او افزود: هدف ما رتبه‌های بالاتر از جایگاه نهم است اما مشکلات مالی بسیار گریبان‌گیر ما است. من از مسئولان می‌خواهم که به داد تیم‌های داماش و سپیدرود برسند و اگر به ما کمکی نشود، حال و روز هواداران از چیزی که هست بدتر می‌شود. آقای حاجی پور و کادر داماش تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و ما نیاز داریم که مسئولان به فکر تیم باشند تا بتوانیم آینده بهتری را رقم بزنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج