۹۵۰۹۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

محسن یوسفی: مجیدی ریسک کرد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی با شرایط عجیبی که استقلال داشت، از خود گذشتگی کرد که وظیفه سرمربیگری این تیم را پذیرفت.

خبرگزاری مهر: هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی با شرایط عجیبی که استقلال داشت، از خود گذشتگی کرد که وظیفه سرمربیگری این تیم را پذیرفت.

محسن یوسفی در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: بالاخره پس از هفته‌ها انتظار و صحبت‌هایی که مبنی بر آمدن یا نیامدن استراماچونی بود، این مربی ایتالیایی دیگر به ایران بازنگشت و باشگاه هم خیلی زود جانشین وی را انتخاب کرد.

وی تأکید کرد: فرهاد مجیدی که به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد، یکی از بازیکنان قدیمی، خوشنام و محبوب آبی‌پوشان است و هواداران علاقه خاصی به او دارند البته مجیدی در شرایطی به استقلال آمد که وضعیت این تیم بسیار بحرانی بود و اعتقاد دارم با این کار از خود گذشتگی کرد زیرا می‌داند چه راه سختی در پیش دارد و مطمئناً برخی‌ها انتقادهای زیادی در ادامه راه از وی خواهند کرد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: مجیدی به همراه بازیکنانش راه سختی در پیش دارند، بازی‌های بسیار سنگین و مهمی پیش‌روی مجیدی و بازیکنان است و آنها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند از این دیدارهای سنگین سربلند بیرون آیند.

یوسفی در مورد انتخاب مجید نامجومطلق به عنوان دستیار فرهاد مجیدی گفت: نامجومطلق یکی از بهترین بازیکنان در دوران خودش بود، وی از لحاظ فنی قابلیت‌های بسیاری دارد و همه در زمان سرمربیگری صمد مرفاوی در استقلال شاهد این موضوع بودند. نامجومطلق می‌تواند در ادامه راه کمک‌های مؤثری به فرهاد مجیدی داشته باشد، چرا که وی درک بالایی از فوتبال دارد و مطمئناً می‌داند که استقلال در مقابل حریفان سخت قرار خواهد گرفت بنابراین نامجومطلق با دید فنی بالایی که دارد، می‌تواند به استقلال کمک کرده تا در مقابل حریفانش سربلند باشد.

وی درباره حضور ارسلان مطهری در استقلال بیان کرد: خوشبختانه یک مهاجم جدید به استقلال پیوست. مطهری بازیکن خوبی است که قرار بود یکی، دو سال پیش به استقلال بیاید اما شرایط برای او مهیا نشد البته امسال به خواسته‌اش رسید و حالا می‌تواند در کنار قاعدی و دیاباته، خیال استقلال را از بابت مهاجم راحت کند. امیدوارم مطهری بتواند با آرامش و بدون حاشیه، کارش را در استقلال آغاز کند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در رابطه با شروع تمرینات آبی‌پوشان اظهار داشت: خوشحالم استقلال تمریناتش را آغاز کرد، این اتفاق باید زودتر انجام می‌شد اما با توجه به شرایطی که تیم داشت، وضعیت سرمربی آن مشخص نبود. ما روزهای زیادی را از دست دادیم اگرچه روز گذشته شنیدم برخی بازیکنان به دلیل مشکلات مالی، حاضر نبودند در تمرین حضور پیدا کنند اما شروع تمرینات اتفاق خوبی بود. من امیدوارم استقلال بتواند تا ۲۷ دی ماه که قرار است برابر تیم فولاد خوزستان در اهواز به میدان برود، به آمادگی کامل از لحاظ بدنی و تاکتیکی برسد.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران کنار تیم باشند. استقلال روزهای سخت و بحرانی را سپری کرده اما همه باید دست به دست هم بدهیم و حالا که مجیدی سکان هدایت استقلال را بر دست گرفته، از وی حمایت کنیم؛ البته اگر می‌خواهیم استقلال دوباره به صدر جدول بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج