جاباما
۹۵۱۰۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زیدان: شاید به سرنوشت والورده دچار شوم

سرمربی رئال مادرید از اخراج همتایش در بارسلونا ابراز تأسف کرد و گفت که او نیز از دچار شدن به چنین سرنوشتی در امان نیست.

خبرورزشی: زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی فردا رئال مادرید مقابل سویا در هفته بیستم لالیگا بابت اخراج ارنستو والورده سرمربی پیشین بارسلونا ابراز تأسف کرد.

زیدان به خبرنگاران گفت: بابت اتفاقی که برای والورده رخ داد متأسفم، او مربی بزرگی است که برایش احترام فراوانی قائل هستم. اما در دنیای فوتبال امروز هر باشگاه خط و مشی و اهداف خودش را دنبال می‌کند و در باشگاه‌های بزرگ هم وضعیت به مانند همان چیزی است که دیدید و این وضعیت هم تغییر نخواهد کرد. چنین اتفاقی برای من هم ممکن است رخ دهد و اگر دو بازی پشت سر هم ببازیم ممکن است اخراج شوم. همیشه تلاش می‌کنیم که با تمام توان‌مان کار کنیم اما اگر اوضاع بر وفق مراد پیش نرود، از من هم انتقاد می‌کنند و شما رسانه‌ها هستید که می‌گویید وضعیت یک مربی خوب پیش می‌رود یا بد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید با اشاره به ورود کیکه ستین به عنوان جانشین والورده ادامه داد: بارسلونا با هر شخصی که سرمربی‌اش باشد به رقابت ادامه می‌دهد. ستین کار خودش را انجام می‌دهد و ما هم کار خودمان. همیشه از بارسلونا انتظار دارم که یک تیم جنگنده و مدعی باقی بماند.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا سرخیو راموس و کریم بنزما در بازی فردا شب حضور خواهند داشت، تأکید کرد: باید دید. الان نمی‌توانم چیزی درباره این موضوع به شما بگویم. همه ما و خود آنها می‌خواهند بازی کنند. باید دید که وضعیت آنها تا فردا چطور خواهد بود.

با توجه به قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا، بار دیگر در مورد لزوم شکل‌گیری تونل افتخار توسط بازیکنان تیم فوتبال سویا در ابتدا بازی فردا شب بحث‌هایی صورت گرفته است. زیرو در این خصوص هم عنوان کرد: نمی‌دانم آیا چنین اتفاقی به ما کمک خواهد کرد یا نه. هر تیمی رسم و رسوم خودش را دارد و ما هم آن را می‌پذیریم.

این یک سوپرجام بوده و ما هم فاتح آن شده‌ایم. با این حال سویا برای انجام یک بازی فوتبال به اینجا خواهد آمد و فقط هم به این فکر می‌کند که چطور سه امتیاز بازی را بگیرد. ما هم دقیقاً باید روی همین موضوع تمرکز کنیم. پس باید برای چنین بازی دشواری آماده باشیم.

تیم فوتبال رئال مادرید فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو مقابل سویا به میدان خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج