جاباما
۹۵۱۱۳۸
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

کفاشیان: تصمیم AFC، دسیسه است

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم سلب میزبانی از باشگاه‎های ایرانی و اتخاذ چنین تصمیمی از سوی AFC با این سرعت، کمی غیر طبیعی است.

خبرگزاری میزان: علی کفاشیان در گفت‎وگویی در خصوص اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا حق میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان را گرفته است، اظهار داشت: من هم تازه این خبر را شنیدم. با توجه به اینکه مسئولیتی در فدراسیون فوتبال ندارم، در جریان این مسائل نیستم.

وی ادامه داد: در این موارد کشوری می‌آید و پیشنهادش را در خصوص عدم برگزاری در کشوری دیگر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه می‎دهد. سپس این موضوع در کمیته مسابقات AFC بررسی می‌شود و بعد از آن هم هیئت رئیسه در مورد اجرای آن تصمیم‎گیری خواهد کرد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: این پروسه یک تا دو طول می‎کشد. البته شاید از قبل این موضوع در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح شده باشد. با توجه به اینکه مهدی تاج، رئیس مستعفی فدراسیون در هیئت رئیسه AFC حضور دارد، فکر می‎کنم در جریان این موضوع قرار داشته باشد؛ چرا که او در جلسات هیئت رئیسه حضور داشته است.

کفاشیان گفت:‌ قاعدتا این موضوع به صورت مکتوب به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ می‎شود. البته‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا در گذشته نیز از این قبیل تصمیمات را اتخاذ کرده است. آنها حتی برای عراق هم چنین ممنوعیتی را اعلام کردند؛ اما شرایط ایران هیچ شباهتی به عراق ندارد. ایران یکی از امن‌ترین کشورهاست.

وی تاکید کرد: این اتفاق یک دسیسه‌ است. به نظرم باید مذاکراتی در این مورد انجام شود، ولی فداسیون فوتبال در بلاتکلیفی و همین امر در چنین موضوعی بی‎تاثیر نبوده است. معتقدم اتخاذ چنین تصمیمی با این سرعت، کمی غیر طبیعی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما یه کشوری هستیم که همه علیه مان دسیسه میکنن گویا دوستی نداریم وجدانا ابرو و عزت ایران رو سر این یکی نبرید و از مسابقات خارج بشید مگر چقدر جریمه میشیم یا محروم؟ جریمه در مقابل خرجی که گریبان تیمهای ایرانی رو میگیره به مراتب کمتر هست.
      میدونیم که دلالها و رانتخواران بنفعشون هست که تیمهای ایرانی در کشور سوم میزبانی کنن چون سود بیشتری نصیبشون میشه مخصوصا در کشورهای حوزه خلیج پارس

    • بدون نام

      تمام این دردسرها از بی لیاقتی تو تاج و کلا فدراسیون فوتبال است

    • بدون نام

      همین الانش ما مردم از ترس جنگ داریم خودمونو برای روزهای سخت اماده میکنیم شما چه انتظاری دارید تیمهای عربی که همگی دنبال امتیاز گرفتنهای ناجوانمردانه هستن از این موفعیت استفاده نبرند
      اگر در مسابقات شرکت کنیم ذلتبار خودمونو کوچک کردیم

    • بدون نام

      تو همون کسی هستی که از فرط بیسوادیت یک متن خوشامدگویی ساده به زبان انگلیسی را برات به خط فارسی نوشته بودند و داده بودند دستت تا بخونی. یعنی تو در این حد بدبخت هستی. کشوری که دست امثال تو بیفته به این درجه از ذلت می افته. بدبخت بیسواد

    • علی

      نه این همان عزت و اقتدار نداشته ای است که شب و روز به سر مردم میکوبید

    • حمیدرضا طاهری

      تا امثال تو وتاج وساکت وسلطانی فر متولی ورزش این‌کشورید باید مترصد اتفاقات بدتر ازاینم‌باشیم، این قبیل کارا اقتدار مملکت را زیرسوال میبرد اما کو وطن‌پرست صادق که دل بسوزاند

    • بدون نام

      دسیسه ای بزرگتر و بدتر از شما مسئولان دروغگو و بی عرضه وجود ندارد

    • محمد

      دسیسه خودشماها هسید کی میمیرید ماها ازدستتون راحت شیم بخدا خسته شدیم

    • علی باقری

      مگه نمی.گفتی رابطه خوبی با بن سلمان رئیس فدراسیون دارید..جناب ‌کفش دوز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج