۹۵۱۲۵۳
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

عزیزی: فدراسیون زیر بار حرف AFC نرود

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر قرار است استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از رقبایشان میزبانی نکنند همان بهتر که نمایندگان کشورمان از این مسابقات کنار بکشند.

خبرگزاری فارس: خداداد عزیزی در خصوص درخواست AFC برای برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در کشور بیطرف اظهار داشت: مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان نباید به این خواسته تن بدهند. همه عشق طرفداران استقلال و پرسپولیس این است که بازی‌های تیم محبوب‌شان را در ورزشگاه آزادی ببینند و از آنها حمایت کنند اما اگر قرار است بازی‌های آنها در آزادی برگزار نشود همان بهتر که در این مسابقات شرکت نکنند.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار در فوتبال آسیا محسوب می‌شوند و تماشاگران هم روی بازی‌های این دو تیم تاثیر دارند اما حالا رقبا از فرصت سوء استفاده کرده و می‌خواهند این پوئن را از فوتبال ایران بگیرند. به نظرم مسئولین این باشگاه و فدراسیون فوتبال اصلا نباید زیر بار چنین حرفی رفته و نباید در این مسابقات شرکت کنند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دلایل ناکامی تیم فوتبال امید گفت: نمی‌شود دلیل ناکامی تیم امید را که نزدیک به۵۰ سال است به المپیک صعود نکرده در یک خط یا دو خط اشاره کنیم. اصلا نمی‌شود تقصیر را به گردن یکی دو نفر انداخت. من خودم در تیم ملی امید بازی کرد‌ه‌ام و می‌دانم آنجا چه مشکلاتی وجود دارد. موفقیت تیم امید نیازمند یک کار سیستماتیک است و برنامه‌ریزی لازم دارد که متاسفانه ما این برنامه‌ریزی را نداریم. بنابراین تقصیرها به گردن مربی و بازیکن نیست و باید در این زمینه کارشناسی صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین گزینه انصراف ازمسابقات هستش هرتیمی که شرکت کنه به خون شهدا بی احترامی کرده

    • خلج

      عربستان چند ساله که در جنگ با یمن هست کشورش چندین بار مورد حملات موشکی قرار گرفته ولی AFC ایران رو از میزبانی به دلیل ناامنی محروم میکنه!
      هرکی گفت فوتبال سیاسی نیست باید به حماقتش خندید!

    • بدون نام

      مگه دست خودشه؟؟

    • پرویز

      به هرحال با وجود حضور قوی لابی های کشورهای عربی در ای اف سی بعید است ایران بتواند نظرات خود را بقبولاند به احتمال زیاد اگر باشگاههای ایران تن به خواسته انها ندهند محروم خواهند شد بنظر من مدیران فوتبال از یک سری افراد نالایق تشکیل شده اند که فقط به فکر حفظ صندلی و درامد خود هستند مرگ یکبار شیون یکبار تصمیم باید عدم اطاعت از ای اف ی باشد و بس

    • علی

      اونوقت که عربها پولشونو خرج فوتبال میکردن ماها چیکار میکردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج