۹۵۱۲۷۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رایزنی‌های عارف درباره تائید صلاحیت کاندیداها

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه برخی اصول‌گرایان نباید آرامش فضای انتخابات و جامعه را دو قطبی و مخدوش کنند، گفت: با توجه به صحبتی که با عارف داشتم، ایشان گفت که در حال بررسی و برنامه‌ریزی است که با شورای نگهبان در این مورد صحبت کند.

خبرگزاری ایلنا: عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه برخی اصول‌گرایان نباید آرامش فضای انتخابات و جامعه را دو قطبی و مخدوش کنند، گفت: با توجه به صحبتی که با عارف داشتم، ایشان گفت که در حال بررسی و برنامه‌ریزی است که با شورای نگهبان در این مورد صحبت کند.

مجید انصاری کنشگر سیاسی جریان اصلاحات درباره عبارت «فتنه خاموش»‌ که اصول‌گرایان برای حضور کمرنگ اصلاح‌طلبان در انتخابات از آن استفاده می‌کنند و انتقاد آنها از رد صلاحیت‌های شورای نگهبان را نیز در همین چارچوب می‌بینند، گفت: درباره این موضوع خود افرادی که مساله را مطرح می‌کنند باید پاسخ بدهند، این صحبت و تهمتی کلی است که گفته می‌شود و فضای جامعه را مشوش می‌کند؛ باید از این نوع اظهارات که فضای جامعه را دو قطبی می‌کند و آرامش مورد نیاز فضای انتخابات را مخدوش می‌کند، پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان خواسته‌ای فراتر از قانون ندارند، گفت: آنها می‌گویند جمع زیادی از کاندیداهایشان رد صلاحیت شده‌اند و می‌بایست مثل سایر افرادی که رد صلاحیت شده‌اند طبق قانون و شفاف به درخواست‌شان پاسخ داده شود و مستندات رد صلاحیت به افراد ارائه شود تا بتوانند از خودشان دفاع کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رایزنی دولت و اصلاح‌طلبان با شورای‌نگهبان در مورد تایید افرادی که رد صلاحیت شده‌اند، گفت:‌ با توجه به صحبتی که با آقای عارف داشتم، ایشان گفتند که در حال بررسی و برنامه‌ریزی هستند که با شورای نگهبان در این مورد صحبت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد مرادی

      من خودم از کسانی بودم که همیشه به اصلاح طلبان رای دادم ولی الان که دارم فکر میکنم می بینم این نماینده ها چکار کردند تو این دوره مجلس که حالا دوباره تایید صلاحیت بشن به قول معروف آزموده رو آزمودن خطاس

    • عبدالمجید

      قانون باید برای همه یکسان باشد کسانی که رد صلاحیت شدند باید جوابگوی خطاهایشان باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج