۹۵۱۳۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلینزمن، امیدوار به پیروزی مقابل باواریایی‌ها

یورگن کلینزمن سرمربی جدید هرتا برلین و بازیکن سابق بایرن در آستانه دیدار تیمش با بایرن مونیخ به هواداران قول داد که هرتا برای شکست دادن غول باواریایی تلاش خواهد کرد.

ورزش سه: هرتابرلین فردا یکشنبه در شروع نیمه دوم فصل بوندس‌لیگا در استادیوم خانگی‌اش، استادیوم المپیک برلین به مصاف بایرن مونیخ می‌رود. تیمی که سرمربی هرتا، کلینزمن یکی از اسطوره‌های آن به حساب می‌آید. بر اساس اعلام باشگاه تمامی بلیط‌های این بازی فروش رفته و برلینی‌ها منتظر میزبانی از غول باواریایی هستند. کلینزمن در این باره گفت:" خیلی خوشحالم که نیم‌فصل دوم را با چنین بازی بزرگی آغاز می‌کنیم". کلینزمن ۵۵ساله از ماه نوامبر سکان هدایت هرتا برلین را در دست گرفته است.

دیدار دو تیم در نیمه اول فصل که در آلیانز آرنا برگزار شد با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. کلینزمن در آستانه بازی تیمش مقابل بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت:" من هدایت تیمی را بدست گرفته‌ام که هیجان‌انگیزترین پروژه فوتبالی در اروپا را آغاز کرده است. ما در چهار بازی قبلی‌مان شکست نخورده‌ایم و اگر بتوانیم روز یکشنبه هم مثل این بازی‌ها کار کنیم واقعا عالی می‌شود".

با اینکه بایرن مونیخ در حال حاضر صدرنشین بوندس‌لیگا نیست ولی بازی با این غول ایالت باواریا در آلمان همیشه برای همه تیمها در حکم محک و معیار قدرت فوتبالی‌شان است. کلینزمن در ادامه صحبتهایش گفت:" ما هنوز در حال نبرد برای جلوگیری از سقوط‌مان هستیم و هنوز تا زمانی که بتوانیم نفس راحتی بکشیم خیلی فاصله داریم".

کلینزمن در بخش دیگر صحبتهایش گفت که حفظ ثبات و پایداری در تیم برایش اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر کسی نباید انتظار داشته باشد که در بازی مقابل بایرن ترکیب یازده نفره فیکس هرتا تغییر چندانی داشته باشد. کلینزمن گفت در بازی‌های پیش از شروع تعطیلات زمستانی ترکیب تیم در مقابل حملات حریف مقاومت خوبی داشت، درک بازیکنان از شرایط بازی افزایش پیدا کرد و در میدان همبستگی بیشتری بین بازیکنان دیده می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج