۹۵۱۳۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مفقودشدگان طبسی پیدا شدند

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: سه نفر مفقودی در روستای خداآفرید طبس بعد از ۱۲ ساعت تلاش امدادگران پیدا شدند.

خبرگزاری مهر: معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: سه نفر مفقودی در روستای خداآفرید طبس بعد از ۱۲ ساعت تلاش امدادگران پیدا شدند.

محمد حمزه اسعدزاده در جمع خبرنگاران از وقوع یک حادثه مفقودی سه نفر در روستای خداآفرید طبس خبر داد و افزود: با اعلام این حادثه در ساعت ۲۳ شب گذشته، دو تیم جست و جوی هفت‌نفره به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در جست و جوی اولیه خودروی افراد مفقود شده که در گل و لای گرفتار شده بود، پیدا شد، افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه، عملیات جست و جو به صبح امروز موکول شد.

اسعدزاده با بیان اینکه محدوده عملیات جست و جو در مرز شهرستان‌های طبس و بشرویه بوده است، اظهار کرد: طی صبح امروز تیمی پنج‌نفره هم از بشرویه برای جست و جو به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش ۱۲ ساعته نیروهای امدادی، افراد مفقود شده صبح امروز با شرایط جسمانی سالم پیدا شدند.

وی با بیان اینکه از شهروندان خواستاریم قبل از هرگونه سفر و تفریحی از محل مورد نظر اطلاعات کافی را کسب کنند، افزود: همچنین با توجه به فصل سرد سال تجهیزات مورد نظر را به همراه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج