جاباما
۹۵۱۳۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

امره جان در لیست خرید اورتون

باشگاه اورتون قصد دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن هافبک آلمانی یوونتوس امتحان کند.

خبرگزاری تسنیم: نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد، کارلو آنچلوتی به دنبال این است تا به اضافه کردن امره جان به ترکیب تیمش، خط میانی اورتون را تقویت کند. این هافبک آلمانی این فصل وضعیت خوبی در یوونتوس زیرنظر مائوریتزیو ساری نداشته و تنها در ۸ بازی سری A و مجموعاً ۲۷۹ دقیقه برای بانوی پیر به میدان رفته است.

امره جان که در نیم‌فصل اول نامش حتی در لیست یوونتوس برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفت، این هفته از مسئولان باشگاه خواسته تا نشستی با یکدیگر به منظور روشن شدن وضعیت آینده حرفه‌ای وی داشته باشند. این هافبک ۲۶ ساله نگران این است که ادامه این وضعیت به از دست دادن شانس همراهی تیم ملی آلمان در مسابقات یورو ۲۰۲۰ منجر شود.

بر اساس گزارش «گاتزتا دلو اسپورت»، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان مرسی‌ساید سبک بازی امره جان را می‌پسندد، برای همین از مسئولان باشگاه اورتون خواسته تا جذب هافبک پیشین لیورپول را در اولویت‌های خود در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی قرار دهند. انتظار می‌رود اورتونی‌ها تا چند روز آینده پیشنهاد رسمی خود را به یوونتوس بدهند.

گفته می‌شود آنچلوتی تابستان گذشته هم سعی داشته این بازیکن را در ناپولی در اختیار داشته باشد. دو باشگاه یوونتوس و اورتون رابطه خوبی با یکدیگر دارند و در تابستان اخیر بود که این باشگاه انگلیسی موفق شد در ازای ۲۷.۵ میلیون یورو، مویزه کین را از یووه به خدمت بگیرد.

امره جان که قراردادش با یوونتوس تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد، ممکن است به صورت قرضی و حتی دائمی این تیم را ترک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج