۹۵۱۴۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بارانی: مقصر جدایی از سایپا خودم بودم

هافبک دفاعی جدید سایپا از دلایل بازگشت به این تیم صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: صادق بارانی در خصوص بازگشت به تیم سایپا اظهار داشت: سایپا به نوعی خانه من محسوب می‌شود و دوران خوبی در این تیم داشتم و خیلی خوشحالم که شرایط بازگشت به این تیم برایم فراهم شد. با آقای صادقی صحبت کردم و وقتی فهمیدم می‌توانم کمک کنم آمدم و همه تلاشم را می‌کنم بازیکن مفیدی برای این تیم باشم.

وی در مورد اینکه اگر سایپا خوب بود چرا از این تیم جدا شد، گفت: مشکلاتی وجود داشت که درون خانوادگی بود و نمی‌خواهم درموردش صحبت کنم ولی مقصرش خودم بودم و در نهایت منجر به این شد که جدا شوم ولی حالا برگشتم و از این بابت خوشحالم.

هافبک سابق شاهین بوشهر در مورد شرایط این تیم و جدایی‌اش هم خاطرنشان کرد: من دیگر بازیکن شاهین بوشهر نیستم و درست نیست در مورد تیمی که در آن حضور ندارم صحبت کنم ولی شرایط واقعا خوب نبود و حالا هم فقط برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. شاهین از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران است و هواداران خوب و خونگرمی دارد که ۵-۶ ماه خیلی خوب را در کنار آنها داشتم و حیف است این تیم با این هواداران وضعیت خوبی نداشته باشد و امیدوارم آنها هم اوضاع خوبی پیدا کنند.

بارانی در مورد نتایج نه چندان خوب سایپا در نیم فصل نخست هم گفت: من اینجا نبودم و نمی‌توانم در مورد نتایج گذشته صحبت کنم ولی خب تیم سایپا جوان شده است و خود ابراهیم صادقی هم از مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران است و با توجه به شرایطی که در حال حاضر در تیم می‌بینم مطمئنم در نیم فصل دوم نتایج خوبی می‌گیریم و تیم را به روزهای اوجش برمی‌گردانیم.

وی در مورد اینکه سایپا طبق بررسی‌ کارشناسان داوری بیشترین ضرر را از اشتباهات نیم فصل نخست دیده بود عنوان کرد: من هم این موضوع را شنیدم ولی زیاد در ریز جزئیات آن نیستم. اشتباهات داوری در فوتبال ما زیاد است و داوران عزیز باید بیشتر دقت کنند تا حق تیمی خدای نکرده پایمال نشود.

هافبک سایپا در مورد اینکه می‌گویند این تیم به دلیل جوانی بازیکنانش کسی را برای اعتراض به داوری در زمین ندارد هم گفت: خب اینطور نیست که همه بازیکنان جوان باشند و چند بازیکن با تجربه هم در زمین داریم. این را هم بگویم که اعتراض به داوری باعث نمی‌شود تصمیم داور مسابقه تغییر کند. شاید یک مقدار روی داوری تاثیر بگذارد ولی خب کار خوبی نیست.

بارانی در مورد اینکه خودش از بازیکنانی است که زیاد به داور اعتراض می‌کند هم گفت: من همیشه سعی کردم از حق تیمم دفاع کنم و همیشه هم اعتراضاتم به تصمیم داوری خدای نکرده با توهین همراه نبوده و احترام داور مسابقه را نگه داشتم.

وی در مورد اینکه فصل گذشته از بازیکنان مطرح نقل و انتقالات بود و تیم‌های بزرگ خواهانش بودند ولی در فصل جاری این موضوع برایش متفاوت بود هم توضیح داد: بله من دو مصدومیت بد موقع داشتم که خیلی من را عقب انداخت و هر کدام ۲ ماه باعث شد از میادین دور باشم و در این میان بدشانسی هم گریبانگیرم شد ولی خب هنوز هم امید و آرزوهای زیادی در فوتبالم دارم. سایپا هم یک کارخانه بازیکن سازی است و هم سکوی پرتاب بازیکنان زیادی بوده و تعدای از آنها لژیونر شدند و من هم مطمئنم شرایط پیشرفت در سایپا را دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج