۹۵۱۵۲۳
۱۲ نظر
۵۰۱۱
۱۲ نظر
۵۰۱۱
پ

نیروی انتظامی: تیراندازی در مناسبت‌ها ممنوع است

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: تیراندازی با سلاح مجاز هم در تمامی مناسبت‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده، مجوز سلاح باطل و با دارندگان سلاح غیرمجاز نیز برخورد قضایی شدیدتری صورت می‌گیرد.

ایرنا: فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: تیراندازی با سلاح مجاز هم در تمامی مناسبت‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده، مجوز سلاح باطل و با دارندگان سلاح غیرمجاز نیز برخورد قضایی شدیدتری صورت می‌گیرد.

سرهنگ محسن دالوند عصر شنبه با اشاره به برخورد جدید ناجا در سطح این شهرستان با عاملان تیراندازی، بیان کرد: با توجه به اتفاقات تاسف‌باری که در سال‌های گذشته ناشی از تیراندازی در مناسبت‌های مختلف رخ داده ، با هماهنگی و تعامل دستگاه قضایی قرار شد در تمامی موارد تیراندازی حتی با سلاح مجاز ضمن برخورد با عاملان نسبت به ابطال جواز نیز اقدام شود.

وی افزود:در ماههای گذشته، اجرای طرح جمع‌آوری سلاح‌ غیرمجاز در شهرستان اهواز در کاهش تیراندازی‌ها و به تبع آن تلفات ناشی از این حوادث، تاثیر بسزایی داشته است.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: مجموعه ناجا در خوزستان در سال‌های اخیر بر جمع‌آوری سلاح‌ غیرمجاز و برخورد با متخلفان دارای سلاح مجاز تاکید داشته و تاکنون در کشفیات سلاح نیز آمار قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم.

وی گفت: هیچ تیراندازی در سطح شهرستان اهواز از چشم ماموران ما دور نمی‌ماند و نهایت در مدت ۲۴ ساعت یا عاملان دستگیر و یا شناسایی و تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: همکاری مردم با نیروی انتظامی در معرفی دارندگان سلاح غیرمجاز و افرادی که در مناطق اقدام به تیراندازی کرده و نظم عمومی را برهم می زنند، در کاهش جرم و حوادث بسیار تاثیرگذار بوده و امید می رود شهروندان برای برقراری امنیت پایدار این تعامل را افزایش دهند.

بر اساس این گزارش، تیراندازی در برخی مناطق اهواز و حاشیه این شهرستان دغدغه این شهروندان بوده و با وجود برخورد جدی با عاملان تیراندازی در آیین‌های ختم و عروسی، همچنان صدای تیراندازی پیامی در برخی نقاط به گوش می رسد.

استفاده از سلاح‌ غیرمجاز و مجاز و اجرای سنتهای قدیمی تاکنون حوادث تاسف باری را در خوزستان رقم زده و امسال جمع‌آوری سلاح غیرمجاز نسبت به سال های گذشته بیشتر و در اولویت قرار گرفته است.

در سال های گذشته اصابت تیر سرگردان به تعدادی از عابران و دانشجویان در خوزستان موجب مجروح شدن و جان باختن تعدادی از شهروندان شد که پس از بررسی ، مشخص شد که این حوادث ناشی از تیراندازی هوایی در برخی مناطق در مناسبت‌ها بوده است.

کنترل و نظارت بر دارندگان سلاح مجاز نیز یکی از ضرورت‌ها برای کاهش آسیب‌های احتمالی و حوادث است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تیرانداز

      پس ما کجا تیراندازی کنیم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دو سه نفر ناشی بازی در میارن چه کنیم

      • انتظامی

        بدون مناسبت تیراندازی کنید

    • احمد خلافیان

      اصلن خوب نیست

    • بدون نام

      بهترین ثواب رامبریداگه اسلحه راجم میکنیدخداخیرتون بده خدابهتون قوت بده این تیراندازیها غیرازمردم ازاری چی داره؟

    • بدون نام

      باید تیراندازی کرد. تا حس حماسه سازی در مردم زنده بشود.

    • بدون نام

      نیروی انتظامی برای کسانی که عشق تیراندازی با سلاح مجاز ومجوزدارند میدان تیری با استاندارد تهیه کند تا مردم به میدان تیر بروند

    • بدون نام

      واقعا کار درستیه من بارها با این صداها ترسیدم

    • بدون نام

      واقعا کار درستیه من بارها با این صداها ترسیدم

    • م ج

      کجا تیراندازی کنید؟ بقول شاعرکه میگه بیابریم دشت کدوم دشت؟ همون دشتیکه آهووان داره آی بله ، شما هم برو همون دشت تیر در وکن ، داخل شهر و مراسماتی مثل عروسی وتولد که جای تیر اندازی نیست که چندین بار عروسی هارا تبدیل به عزا کرده اند، حالا چرا یه تعدادی از حوادث تلخ گذشته عبرت نمیگیرند!!! خدا میداند

    • علی غصه خور

      به نظر من تیر اندازی در مراسمات نشانه بی فرهنگی محض است می خواهید با این رفتار چه چیزی را ثابت کنید اگر می خواهید قدرت خود را با اسلحه نشان دهید ساله را بدست میمون هم بدهید صد نفر را می کشد بارها این نوع رفتار باعث عزادار شدن خانوا ه های بسیاری شده است با با ترا به خدا این رفتارهای احمقانه که من نمی دانم از کجای تاریخ سرچشمه گرفته را ترک کنید اگر هم برای خوشحالی عروس و داماد است به جای این عمل در این شرایط بروید کمک مالی به آنها بکنید

    • بدون نام

      رسم اجادادی باید تغيير يابد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج