جاباما
۹۵۱۵۹۹
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

کلاهبرداری و تعرض در پرونده صراف قلابی

مردی که با ادعای صراف‌بودن صد‌ها میلیون تومان کلاهبرداری کرده و متهم به آزار دختری جوان نیز شده است، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

شرق: مردی که با ادعای صراف‌بودن صد‌ها میلیون تومان کلاهبرداری کرده و متهم به آزار دختری جوان نیز شده است، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

متهم که روز گذشته در جلسه دادگاه حاضر شده بود، ادعا کرد کلاهبرداری نکرده و پول‌هایی را که از شکات گرفته، بازمی‌گرداند.

اوایل سال جاری دختری جوان به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. او گفت: مردی که من را آزار داده است از مدتی قبل می‌شناختم. او دوست خانوادگی ما بود. یک روز خیلی اتفاقی تنها شدیم و او من را آزار داد. این مرد از برادرم کلاهبرداری کرده بود، بعد هم من را آزار داد و سعی کرد با بهانه بازگرداندن پول برادرم جلوی شکایت را بگیرد، اما من قبول نکردم.

با شکایت از این مرد جوان و با توجه به اینکه ادعای تعرض مطرح شده بود، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۹ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قضات دستور بازداشت متهم را صادر کردند. او که به شمال کشور فرار کرده بود، توسط مأموران بازداشت شد. متهم در بازجویی‌ها تعرض به دختر جوان را رد کرد و گفت: من به این دختر تعرض نکردم. این خانواده دروغ می‌گویند، چون از من پول طلب دارند و برای گرفتن پولشان که مدرکی هم ندارند چنین ادعایی را مطرح کردند.

در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این مرد جوان از چند نفر دیگر با عنوان اقامت سرمایه‌گذاری در خارج از کشور کلاهبرداری کرده است و پرونده‌ای نیز در شمال کشور دارد. به‌این‌ترتیب دستور بررسی‌های دقیق صادر شد. پلیس در این مرحله پی برد متهم با معرفی خود به‌عنوان صراف در سال ۹۲ با زنی ازدواج کرده است. او سپس از چند نفر از اقوام همسرش کلاهبرداری کرده و وقتی همسرش متوجه این ماجرا شده، از این مرد طلاق گرفته است.

یکی از شکات پرونده در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: متهم شوهر یکی از اقوام ما بود. او گفت: صراف است و می‌تواند اقامت سرمایه‌گذاری در فرانسه و کانادا را برایمان تهیه کند.

او همه مدارک ما را هم گرفت. در سال ۹۲ از ما ۸۰۰ میلیون تومان خواست. من این مبلغ را نداشتم و نمی‌توانستم یکجا بپردازم؛ خرد‌خرد پول واریز کردم و ۷۶۰ میلیون تومان به او دادم، اما بعد فامیل ما از او جدا شد، چون فهمید این مرد دروغ گفته و اصلا صراف نیست. من هم پولم از بین رفته بود. وقتی به سراغش رفتم، به من گفت که می‌تواند پول را پس بدهد، اما پول را نداد و بعد هم دیگر تلفن همراهم را جواب نداد.

چند روز بعد فرد دیگری شکایتی را علیه این مرد ارائه داد و گفت: متهم به من نیز وعده داده بود که برایم اقامت کانادا می‌گیرد، اما اقامتی در کار نبود و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از من گرفته و پس نداده است.

با توجه به اینکه مشخص شد متهم کلاهبرداری هم می‌کرده و به دلیل اینکه در شعبه ۹ دادگاه کیفری استان تهران هم پرونده داشت، رسیدگی به پرونده تعرض نیز به شعبه ۹ سپرده شد.

روز گذشته متهم و دو شاکی پرونده در دادگاه حاضر شدند. متهم گفت: من اتهام کلاهبرداری را قبول ندارم، من فقط گفتم می‌توانم پول‌ها را به فرانسه و کانادا منتقل کنم و وعده‌ای ندادم. اما بعد که تحریم شدیم، نتوانستم این کار را بکنم و حالا هم حاضرم پول را پس بدهم.

او درباره ادعای دختر جوان مبنی‌بر تعرض نیز گفت: قرار بود این دختر و خانواده‌اش را هم به خارج از کشور بفرستم، اما نتوانستم. قبول کردم پول را پس بدهم، اما آن‌ها به دروغ علیه من ادعای تجاوز را مطرح کردند، من این اتهام را قبول ندارم. آن‌ها می‌خواهند این موضوع را حربه‌ای علیه من بکنند.

قضات بعد از گفته‌های متهم و وکلای او، برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازی

      تجاوز چی چی هست دل دادی قلوه گرفتی حالا که طرف کلاهبردار از اب در اومده میخوای اینجوری انتقام بگیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آرههه، آشنای خانوادگی بود، یهو تنها شدیم یدفعه منو آزار داد

    • علی

      دختره دورغ میکه

      پاسخ ها

      • طبیب العلما و البهایم

        از کجا فهمیدی که دختره دروغ گو است برادر من زود قضاوت نکنید قبر جای تنگی است .تهمت چرا.

      • بدون نام

        دختره امحق دروغ میگه گویاخودش رابطه خاسته بود

    • بدون نام

      مردک کلاهبرداری اگه محرز شده بعید نیست دختر جوان را هم آزارداده باشی وشاید راست بگه دختر چون گفته با وعده پس دادن پول هم از شکایت منصرف نشده وشکایت کرده چون نرفته پزشک......این متهم الان انکار میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج