جاباما
۹۵۱۶۰۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

فال روزانه ۹۸/۱۰/۲۹

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست‌ عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان شروع می‌شود باید رویکرد جدیدی به زندگی داشته باشید و به‌رغم اینکه تاکنون انسان منزوی و تنهایی بوده‌اید، در سال تولدتان به انسانی اجتماعی و مردم‌دار تبدیل شوید و از هم‌صحبتی بادیگران و کمک به آنها لذت ببرید. زمان آن رسیده که دست‌ خود را روی زانو بگیرید و پله‌های موفقیت را یکی‌ پس از دیگری پشت‌ سر بگذارید. برای رسیدن به چنین رویکردی به نظر دیگران در زندگی خود اهمیت بدهید، اما به گونه‌ای زندگی کنید که تصمیم‌گیرنده نهایی شما باشید و عنان زندگی را به دست بگیرید. در رسیدن به موفقیت عجله نکنید و در ماه‌های اولی که با تولد شما شروع می‌شود، حتی لحظه‌ای دست از تلاش برندارید، زحمت‌هایی که می‌کشید در ماه تیر سال آینده به بار خواهد نشست و در این ماه اطرافیان قدردان تلاش شما خواهند بود. در شهریور سال آینده، فرد یا افرادی ساز مخالف با شما خواهند زد، اجازه ندهید این افراد برای شما مشکلی درست کنند و به آنها ثابت کنید که به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهید شما را از هدف‌های‌تان دور کند. در سال تولدتان مهربانی را فراموش نکنید و با محبت به دیگران، جای خود را در دل دوستان و آشنایان باز کنید. اتفاق‌های بسیار فرخنده‌ای در آبان ماه سال آینده انتظار شما را می‌کشد و این اتفاقات خاطره‌ خوشی از سال تولدتان را برای همیشه در ذهن شما ماندگار می‌کند. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را به گونه‌ای به پایان برسانید که کوله‌بار تجربه‌های این سال، چراغ راه سال‌های آینده زندگی‌تان باشد.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

روز خوبی را شروع کرده‌اید و سرمایه‌ای که در گذشته برای انجام کاری اختصاص داده بودید، امروز به بار می‌نشیند و پول خوبی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. انسان باتدبیر و نکته‌سنجی هستید اما از اظهارنظر در جمع خودداری می‌کنید و این روحیه شما را به فردی ساکت و کم‌حرف تبدیل کرده است، اطرافیان را از دیدگاه‌های ارزشمند خود بی‌بهره نگذارید و از هر فرصتی برای اظهارنظر و راهنمایی دیگران کمک بگیرید. امروز ممکن است حرف ناخوشایندی از دهان شما بیرون آید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از این حرف حسابی رنجیده‌خاطر شود، در نتیجه تا می‌توانید مواظب رفتار و گفتار خود باشید و امروز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل همسر یا عشق‌زندگی‌تان تکان نخورد. از کمک به دیگران ابایی ندارید و از هر فرصتی برای گرفتن دست دوستان و آشنایان بهره می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آيد و فردی که قبلاً به او کمک کرده‌اید، دست شما را برای حل مشکلات می‌گیرد.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

روز را با نگرانی و اضطراب شروع کرده‌اید و حال و روز خوشی ندارید، قبل از اینکه چنین روحیه‌ای روز شما را خراب کند، تصمیم بگیرید که فکری به حال نگرانی خود بردارید و نگرانی‌های خود را با سنگ‌صبورتان مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. به لحاظ سلامتی اوضاع خوبی ندارید و اگر مواظب سلامتی خودتان نباشید، در آینده زمین‌گیر خواهید شد، در نتیجه از امروز وقتی را برای رسیدگی به خودتان کنار بگذارید و بیشتر از گذشته، مواظب وجود نازنین‌تان باشید. به لحاظ مالی با مشکلی روبرو شده‌اید و پولی برای حل این مشکل کنار نگذاشته‌اید، این وضعیت را برای بزرگ‌ترهای فامیل توضیح دهید و مطمئن باشید بزرگان فامیل شما را تنها نمی‌گذارند و این مشکل را به کمک آنها پشت سر خواهید گذاشت. قصد انجام کار جدیدی را دارید، اما در انجام این کار مردد هستید و هنوز تصمیم‌تان را نگرفته‌اید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و نظر آنها را جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است که مانند سابق به شما اهمیت نمی‌دهید و این رفتار شما را حسابی دلخور کرده است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که امروز رفتار عشق‌زندگی‌تان با شما تغییر می‌کند و از امروز به بعد،‌ اهمیت بیشتری به شما می‌دهد.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

امروز از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پول خوبی به دست شما می‌رسد و به لطف این پول، مشکلات مالی‌تان را حل خواهید کرد. یکی از اعضای فامیل به مشکلی بر خورده و امروز از شما درخواست کمک می‌کند، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان می‌آید را برای ایشان انجام دهید. به لحاظ کاری روز خلوتی را آغاز‌ کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، این فرصت را غنیمت بدانید و در اوقات فراغت خود، سری به بزرگان فامیل بزنید و از آنها دلجویی نمایید. مدت‌ها است که رؤیایی مهم را دنبال می‌کنید و این رؤیا خواب و خوراک را از شما ربوده است، امروز شرایطی برای تحقق این رؤیا فراهم می‌شود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به آرزوی دیرینه خود جامه عمل بپوشانید.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

امروز خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و زمینه شادی اهل منزل را محیا کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز با فردی روبرو می‌شوید و در نگاه اول عاشق وی خواهید شد. امروز یکی از دوستان قدیمی به ملاقات شما می‌آید، این ملاقات را غنیمت بدانید و تا می‌توانید با این دوست قدیمی خوش‌بگذرانید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع کرده‌اید و پولی به دست شما می‌رسد، اما این پول را باید خرج هزینه‌های منزل کنید و چیزی از آن برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

با اطرافیان دم‌خور نمی‌شوید و اهل رفت‌و‌آمد نیستید، این روحیه نه تنها شما را به انسانی منزوی تبدیل کرده است، بلکه خیر شما به اطرافیان نمی‌رسد و دیگران شما را به عنوان فردی خودخواه می‌شناسند. امروز زمانی خوبی است که این روحیه را تغییر دهید و با اطرافیان رابطه‌ای صمیمی برقرار کنید و از هر فرصتی برای کمک به آنها بهره بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع نکرده‌اید و اگر مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان نباشید، ضرر مالی را تجربه خواهید کرد. مدتی است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان را شگفت‌زده نکرده‌اید، امروز فرصت خوبی است که برنامه‌ای عاشقانه ترتیب دهید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که قلب شما با عشق به ایشان در سینه می‌تپد. کاری عقب‌افتاده دارید و مدت زیادی است که انجام این کار به تعویق افتاده است، امروز فرصت فراغتی پیش خواهد داد و این زمان را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید و اجازه ندهید کارهای گذشته به فردا موکول شود.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

روز را با ناراحتی و نگرانی شروع کرده‌اید و حوصله کسی را ندارید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و اگر مواظب اعصاب خود نباشید، احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و اطرافیان وجود دارد. روز خوبی برای کار کردن نیست و اگر شرایطش را دارید، کارها را زودتر از همیشه انجام دهید و زمانی را با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. به فکر پیشرفت هستید، اما راه و چاه موفقیت را نمی‌دانید و این رویکرد شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته است، فراموش نکنید که راز پیشرفت در افزایش مهارت‌های فردی نهفته است و با ارتقا توانایی‌های خود، یک سروگردن بالاتر از هم‌قطاران‌تان قرار بگیرید.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و گرفتار بستر بیماری هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری دوامی نخواهد داشت و با استراحت و مراجعه به پزشک، در کمتر از چیزی که فکرش را بکنید، کمر بیماری را خواهید شکست. به لحاظ مالی اوضاع خوبی دارید، اما اهل پس‌انداز نیستید و به جای اینکه اندوخته‌ای کنار بگذارید، از هر فرصتی برای ولخرجی بهره می‌گیرید. امروز تصمیم بگیرید که این رویکرد را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت با ورشکستگی و بی‌پولی فاصله چندانی نخواهید داشت. انسان منطقی و عاقلی هستید و اعضای خانواده شما را به عنوان حلال مشکلات می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشاجره‌ای که بین اعضای خانواده ایجاد شده را با درایت و منطق حل کنید. مسافرتی تفریحی یا کاری را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت به شما خوش خواهد گذشت و کوله‌باری از تجربه بدست می‌آورید. اهمیت زیادی به حل مشکلات دیگران می‌دهید و این روحیه شما را از حل گرفتاری‌های خودتان عقب انداخته است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در کنار توجهی که به دیگران دارید، از امروز تصمیم بگیرید که با اولویت‌بندی بیشتری مشکلات را حل کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما ترتیب داده و می‌خواهد به شما ثابت کند که جایگاه خاصی در قلب ایشان دارید.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

پولی از یکی از اعضای خانواده یا آشنایان قرض گرفته‌اید و موعد پرداخت این پول سر رسیده است، اما پولی برای پرداخت بدهی خود ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده این پول را فراهم کنید، در غیر این‌صورت،‌ فردی که از ایشان پول قرض کرده‌اید، برای شما دردسرهای زیادی درست می‌کند و آبروریزی به راه می‌اندازد. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت شده‌اید، این شرایط را مغتنم بدانید و با حضور در این مراسم، ارتباط‌های بیشتری پیدا کنید و با افراد مهم و سرشناس آشنا شوید. مدتی است که مانند سابق به بزرگ‌ترهای فامیل و پدر و مادرتان رسیدگی نمی‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه دلخوری بزرگان فامیل را فراهم کند، در اولین فرصت سری به آنها بزنید و با دلجویی از بزرگ‌ترها، به آنها ثابت کنید که همیشه و در هر حال، به فکر آنها هستید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب شده و رابطه خوبی با یکدیگر ندارید، این وضعیت دوام زیادی پیدا نخواهد کرد و رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان بهبود پیدا می‌کند.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

امروز با فردی سالک و عابد روبرو می‌شوید، دلمشغولی‌های خود را با این فرد درمیان بگذارید و برای کاهش نگرانی‌ها و اضطراب‌های روزمره خود از ایشان کمک بگیرید. به لحاظ کاری روز شلوغی را شروع نکرده‌اید و زمان مناسبی است که وقت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید. انسان عجولی هستید و در انجام کارها عجله می‌کنید، به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و قبل از اینکه چنین روحیه‌ای شما را به دردسر بیاندازد، عجله را کنار بگذارید و تصمیم‌های مهم زندگی را با آرامش و تفکر اتخاذ نمایید. فردی قصد دارد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، وی را شناسایی کنید و به ایشان بفهمانید که هیچ‌چیزی در دنیا میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. به لحاظ فکری، ذهن آشفته‌ای دارید و لحظه‌ای از افکار منفی فارغ نمی‌شوید. امروز زمان خوبی است که با مراقبه و انجام کارهای مذهبی، فکرهای منفی را از ذهن‌تان بیرون کنید.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

سبک‌زندگی ناسالمی دارید و شب‌ها تا دیروقت با دوستان و رفقا بیرون از منزل سپری می‌کنید، این رویکرد نه تنها به لحاظ مالی وضعیت شما را به خطر می‌اندازد، بلکه سلامتی و اعتبار شما را نیز تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که شب‌ها زودتر به منزل بیایید و به جای تفریح و خوش‌گذرانی با دوستان، زندگی را جدی بگیرید و بیشتر به فکر کار و تلاش باشید. انسان رویاپرداز و خیال‌بافی هستید و زندگی را جدی نمی‌گیرید، قبل از اینکه این روحیه باعث جلو افتادن همقطاران‌تان از شما شود، امروز فرصتی را جهت طرح‌ نقشه‌های واقع‌گرایانه برای آینده خود کنار بگذارید و با برنامه‌های کاربردی و قابل‌اجرا، آینده‌تان را تضمین نمایید. امروز صبح که از خواب بلند‌ شده‌اید دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر هستید. این احساس را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

امروز با مشکل مالی روبرو خواهید شد و به رغم اینکه اندوخته‌ای برای روز مبادا کنار گذاشته‌اید، نمی‌خواهید از این اندوخته برای حل مشکلات مالی خود کمک بگیرید. اما چاره‌ای ندارید و مطمئن باشید جای خالی اندوخته‌ای که امروز با آن مشکل مالی خود را حل می‌کنید، در آینده پُر خواهد شد. دوستان ناباب زیادی دارید و رفاقت با این افراد شما را از مسیر درست زندگی دور کرده است، از امروز تصمیم بگیرید که رفیق ناباب را کنار بگذارید و دوستان جدیدی پیدا کنید که سبک‌زندگی سالمی را دنبال می‌کنند. عازم سفری هستید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما از این سفر دست‌خالی بر نمی‌گردید و کوله‌باری از تجربه در این سفر برای شما به یادگار می‌ماند.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

روز شلوغی را شروع کرده‌اید و کارهای زیادی روی سر شما تلنبار شده است، اما نگران نباشید چرا که انرژی و نشاط خوبی در طول روز خواهید داشت و به لطف این انرژی، کارها و مشکلات را یکی پس از دیگری از سر راه می‌دارید. امروز احتمال سرقت اموال شما وجود دارد، در نتیجه شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید و تا می‌توانید مواظب مال‌و‌منال‌تان باشید. امروز با فردی برخورد خواهید کرد و این فرد زمینه دلخوری و ناراحتی شما را ایجاد می‌کند، در نتیجه بهتر است بیش‌از‌حد با این فرد مشاجره نکنید و اجازه ندهید این دلخوری روزتان را خراب کند. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و از خلوت و تنهایی لذت می‌برید، خوشبختانه امروز به کام شما است و فرصت فراغتی دست می‌دهد تا باخیال راحت با خودتان خلوت کنید.

فال روزانه ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج