جاباما
۹۵۱۶۳
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

مدل موهای "امبره" زیبای ستاره ها

معنای لغوی "اُمبره" در زبان فرانسه، "سایه" است و به رنگ ها یا تنالیته هایی گفته می شود که طوری در هم می آمیزند که حالت سایه روشن یا راه راه ایجاد می کنند.

مدل موهای "امبره" زیبای ستاره ها


برترین ها: معنای لغوی "اُمبره" در زبان فرانسه، "سایه" است و به رنگ ها یا تنالیته هایی گفته می شود که طوری در هم می آمیزند که حالت سایه روشن یا راه راه ایجاد می کنند. موی "اُمبره" به رنگ مویی اطلاق می گردد که از تُن تیره به تن روشن یا برعکس می گراید. در این مدل رنگ کردن، بجای آنکه موها از ریشه رنگ شوند، به تدریج به سمت نوک موها، روشن تر یا تیره تر می شوند.

برای معرفی رنگ موی "اُمبره" باید بگوییم که این ترند موی فرانسوی برای موهای تیره ها با رنگ موی طبیعی در قسمت ریشه ها کاربرد دارد و نوک موها روشنتر است. ستاره هایی که رنگ موی اُمبره آنها مشهور است، لیلی آلدریج، کیت بکینسل و ستاره محبوب این روزها، یعنی جرد لتو هستند. موهای جرد لتو در قسمت ریشه ها تیره تر و در قسمت نوک مو کاملاً بلوند است و فاصله بین قسمت تیره و روشن را نمی توانید به وضوح تشخیص دهید و هنر اُمبره همینجاست. خط بین قسمت روشن و تیره نباید مشخص باشد و دو رنگ باید کاملاً در هم محو شده باشند.

ولی قبل از آنکه موهای خود را به سبک امبره دربیاورید باید به سه نکته دقت کنید:

این سبک رنگ کردن از زمانی محبوبیت یافت که نیکی میناژ شروع به استفاده از کلاه گیس های رنگی با سایه های بنفش-صورتی، سبز لیمویی-بلوند و حتی آبی درباری-بلوند کرد. اگر این کار را درست انجام دهید و آن را خوب دربیاورید، موهای شما نگاه های زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. پس این نکات را فراموش نکنید:

1. ابتدا شغل خود را در نظر داشته باشید و سپس رنگ های جسورانه انتخاب کنید. ستاره های مشهور دنیا وقتی این ترند را آغاز کردند، طوری آن را پیش بردند که گویی موهای خودشان است که بلند شده و نوک موهایشان بلوند مانده است. پس یادتان باشد که هر چند هفته یک بار باید دوباره به آرایشگاه بروید و رتوش لازم را انجام دهید. حواستان باشد که هرچه رنگ و ترکیب امبره شما خلاقانه تر باشد، توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

2. سایه هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و سلیقه پوشاک شما هماهنگی داشته باشند. در ماه های گرمتر از رنگ های روشنتر و سایه های زنده تر استفاده کنید و در ماه های زمستان رنگ های سردتر و سایه های خاکستری فام را در نظر بگیرید.

برای داشتن زیبایی شکلاتی تیره: قرمز تیره، مسی و خاکستری سرد را در نظر بگیرید.

برای داشتن زیبایی کاراملی: قهوه ای غلیظ، مسی و حتی بنفش را در نظر داشته باشید.

زیبایی ساده دخترانه: تن های خاکستری، بلوند پراکنده، تن کاراملی طلایی به گرمای پوست برنزی و زیتونی زیبایی بیشتری می بخشند.

3. اگر قبلاً موهایتان را رنگ کرده اید، نمی توانید بدون اصلاح رنگ، تأثیر امبره موفقیت آمیزی داشته باشید. اگر فکر می کنید که می توانید این ترند را که به تازگی محبوب و معروف شده در خانه دربیاورید، باید بگوییم که بهتر است با یک کارشناس حرفه ای در این مورد مشورت کنید تا نتیجه بهتری کسب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای جونم فتوشاپ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیشرفتشون عالی بوده

    • محسن

      به بهونه مدل مو خوب خانوم خوشکلا را نشون میدید

    • بدون نام

      خيال مي كنن خيلي خشگلن

    • حوا

      اصلا معلومه اقایون عکس رنگ و مدل مو واسه چی نگاه میکنن دوره زمونه ای شده هااااااااا

    • خخخخخخ

      اون آقاهه رو!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج