۹۵۱۶۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گتوسو: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ناپولی بابت باخت خانگی این تیم مقابل فیورنتینا که به تیره‌روزی‌های بنفش‌پوشان فلورانس تداوم بخشید از هواداران عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم: جنارو گتوسو پس از باخت ۲ بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال ناپولی مقابل فیورنتینا که هشتمین باخت آبی‌پوشان سن‌پائولو در فصل جاری بود، از هواداران عذرخواهی کرد. گتوسو که ماه گذشته جانشین کارلو آنچلوتی شد، پس از سقوط شاگردانش به رده یازدهم جدول رده‌بندی سری A به اولین مربی در ۲۰ سال اخیر این رقابت‌ها تبدیل شد که در ۴ بازی از ۵ بازی اولش به عنوان سرمربی یک تیم در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا تن به شکست می‌دهد.

آخرین باری که این اتفاق برای یک مربی در سری A رخ داد، زدنک زمن در سال ۲۰۰۰ بود. تنها پیروزی گتوسو در این فصل در وقت‌های تلف شده بازی خارج از خانه مقابل ساسولو بوده است که البته در آن بازی هم عملکرد ناپولی مانند دیگر بازی‌هایش در این فصل چنگی به دل نزد. ناپولی در حالی دچار بحران شده است که هفته آینده در خانه‌اش میزبان یوونتوس صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها خواهد بود. آخرین پیروزی خانگی ناپولی هم به ۲۷ مهر ماه برمی‌گردد که در آن زمان هنوز کارلو آنچلوتی سرمربی این تیم بود.

گتوسو گفت: ما باید اول و بیشتر از همه از هواداران و کل مردم شهر عذرخواهی کنیم چون عملکردمان شرم‌آور بود. قبلاً هم ما بازی‌های ضعیفی ارائه کرده بودیم اما امشب به جز ۲۰ - ۲۵ دقیقه نخست عملکردی ارائه کردیم که نشان داد این تیم هنوز کلی کار برای انجام دادن دارد. نمی‌توانیم دنبال بهانه باشیم. ما اینجا زمین خوردیم و باید ببینیم مشکل کارمان کجاست. طوری بازی می‌کردیم که انگار اعضای تیم تازه همین امروز صبح با هم آشنا شده‌اند و به آنها گفته‌اند لباس‌های متحدالشکل بپوشند و به زمین بازی بروند. هیچ نظم و اتحادی در بازی‌مان ندیدم. تیم ما به طور کلی روی هوا است.

گتوسو افزود: عجیب است چون تیم در طول هفته سحت تمرین می‌کند و کارش را هم به خوبی انجام می‌دهد اما به محض اینکه پایش را در زمین بازی می‌گذارد همه چیز را فراموش می‌کند. ما سست بودیم و به حریف اجازه دادیم جلو بیاید در حالی که خودمان به ندرت موقعیت خلق می‌کردیم.

امشب هیچ یک از کارهای‌مان جواب نداد و باید مسئولیت آن را بپذیریم. من نمی‌توانم توضیح بدهم که دلیلش چیست چون واقعاً خودم هم فکر می‌کردم که تیم‌مان امشب یک بازی فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد اما الان سرافکنده شده‌ام. تیم ما روح ندارد. فکر می‌کردم که توانسته‌ایم بر مشکلاتی که قبلاً داشتیم غلبه کنیم اما ظاهراً هنوز درگیر همان مشکلات هستیم.

سرمربی سابق میلان در پایان گفت: ما باید با در کنار هم بمانیم. به حرف بازیکنان گوش کنیم و ببینیم چطور می‌شود از این وضعیت رهایی یابیم. من فکر می‌کردم که تیم امشب سرزنده‌تر و قویتر بازی خواهیم کرد اما در عوض یک بازی ضعیف‌تر از بازی‌مان مقابل پارما ارائه کردیم. این شکست چیزی بیش از یک قدم رو به عقب بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج