۹۵۱۷۰۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

جشنواره فجر متعلق به خود هنرمندان است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جشنواره فجر متعلق به خود هنرمندان است، گفت: شرایط باید به نحوی فراهم شود که هنرمندان دیدگاه خود را در آثارشان مطرح کنند.

خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جشنواره فجر متعلق به خود هنرمندان است، گفت: شرایط باید به نحوی فراهم شود که هنرمندان دیدگاه خود را در آثارشان مطرح کنند.

جشنواره فجر متعلق به خود هنرمندان است

مهدی شیخ با تأکید بر مشارکت حداکثری هنرمندان در جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: جشنواره فجر ریشه در تاریخ انقلاب داشته و هنرمندان همواره در این جشنواره که متعلق به خود آنان است، عقاید و نظرات و انتقادات خود را در قالب آثار خود بیان کرده‌اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جشنواره های فجر حلقه وصل انقلاب و هنرمندان است، افزود: جشنواره فجر یک امر بالنده و پویا برای هنر کشور است و حضور حداکثری هنرمندان در این جشنواره به بالندگی روز افزون هنر کشور کمک می‌کند.

شیخ با تأکید بر اینکه سیاست مدیران حوزه فرهنگی باید جذب حداکثری هنرمندان باشد، گفت: هنرمندانی که همواره همراه مردم و سیاست‌های نظام بوده‌اند، ممکن است تألماتی روحی و عاطفی داشته باشند که باید به آن‌ها توجه کرد و زمینه حضور حداکثری را برای شرکت در جشن بزرگ انقلاب اسلامی فراهم کرد.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی همه باید به حوزه فرهنگ و هنر کشور کمک کنند و عدم حضور هنرمندان در جشنواره تخصصی فجر موجب تضعیف حوزه هنر و باز شدن عرصه برای کسانی که هنرمند نیستند، می‌شود.

شیخ با بیان اینکه این جشنواره باید به لحاظ تولید آثار فاخر تقویت شود، تصریح کرد: چنانچه مخالفت، انتقاد یا تألم و رنجشی وجود دارد باید در قالب آثار، این نظرات و دیدگاه‌ها مطرح شود. اهالی فرهنگ و هنر با زبان هنر همواره حرفی برای گفتن دارند و هرگز نباید خود را از تریبون جشنواره فجر محروم کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم حضور در جشنواره فقط منجر به تضعیف حوزه فرهنگ و هنر می‌شود، یادآور شد: به جای تحریم و انصراف از جشنواره باید با بیان دیدگاه و آثار خود، جامعه را آگاه و بیدار کرد تا در این میان مردم با دریافت نظرات و دیدگاه‌های مختلف قضاوت داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      برترینها در خدمت بیگانه

    • بدون نام

      بله از صدقه سری جوانهای که برای ارامش این افراد شهید شدن تا بعضی از این عناصر وطن فروش در جشنواره جولان بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج