۹۵۱۷۵۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بیانیه هواداران استقلال: تصمیم AFC ظلم به آسیاست

کانون هواداران استقلال در خصوص محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا بیانیه ای صادر کرد.

خبرورزشی: کانون هواداران استقلال در خصوص محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا بیانیه ای صادر کرد. در بیانیه کانون هواداران استقلال چنین آمده است: اعلام این موضوع از سوی AFC که تیم‌های ایرانی نمی‌توانند میزبان بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ باشند، باعث ناراحتی علاقمندان به فوتبال در ایران شده است. این موضوع که با ادعای واهی ناامنی در ایران همراه شده، درحالی اتفاق می‌افتد که باشگاه‌های ایرانی همیشه میزبانان خوبی برای تیم‌های آسیایی بوده‌اند و از طرفی باشگاه‌های ایرانی همیشه باعث بالا رفتن کیفیت فنی و البته جذابیت بیشتر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند.

ما هواداران باشگاه استقلال، باشگاهی که سه سال پیاپی رکورددار تعداد تماشاگر در لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار خود دارد، از AFC می‌خواهیم ضمن لغو این تصمیم که رنگ و بوی سیاسی دارد، به فوتبال پاک که باعث شور و اشتیاق در میان همه ورزش دوستان می‌شود، موجبات برگزاری بازی‌ها را در ایران بدهد.

هواداران باشگاه استقلال مقوله فوتبال را از سیاست جدا می‌دانند و اصل عدم دخالت سیاست در ورزش هم بر همین نکته تاکید دارد. تصمیم اعلام شده از سوی AFC نه تنها ظلم به مردم فوتبال دوست ایران بلکه ظلم به این قاره کهن است و بدون شک غیبت تماشاگران ایرانی در این مسابقات، موجب بی روح شدن و البته پایین آمدن کیفیت فنی این مسابقات می‌شود و لازم است که مسئولان و کمیته‌های مربوطه در AFC نسبت به این رای تجدید نظر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تراكتور قهرمان

      بابا اين بدبختها تازه امسال با كلي فلاكت و دريوزگي به ليگ آسيا راه يافته بودند. حيف نيست كه عروس آسيا در ليگ آسيا غايب باشه؟ پس الاهلي به كي 6 تا بزنه؟ بجز كيسه كدوم تيم توان 6 تايي شدن را داره؟خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • یه تاجی✔

        چطوری ترتر.هههه

    • بدون نام

      اقایون..همین میشه دیگه..مربی هامون رفتن بهونه گرفتن واسه پول امادلیل رفتن استرا..کالدرون..ویلموتس..چیز دیگه ای بود..همه میدونیم شرایط داخل ایران رونتونستن تحمل کنن..ملیچ به زوراومد..بشار هزارتاشرط گذاشته که نیاد....اونهاهم هزارجورفکرمیکنن...ماهم عوض یه فکراساسی..فقط داریم همه رومحکوم میکنیم ..عربستان بد کویت بد فدراسیون فوتبال آسیا بد..مرگ براین مرگ برآن...پرچم سوزوندن وسفارت آتیش زدن وسفارت اشغال کردن...داخل هم یکی بیادحرف بزنه میشه منافق...مزدورفلان وفلان...کارمون شده..پشت میز کناربخاری نشستن وبیانیه صادرکردن که تاحالا مشکلی رو حل نکرده وفقط داریم زمان روازدست میدیم..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج