جاباما
۹۵۱۷۹۰
۶ نظر
۵۰۳۴
۶ نظر
۵۰۳۴
پ

اطلاعات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

افشاگر معروف Ishan Agarwal با همکاری وب‌سایت مای‌اسمارت‌پرایس، دست به انتشار برگه مشخصات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ زده تا دیگر اطلاعات خاصی از این سری مخفی باقی نماند. سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ همچنان در سرخط خبر‌ها قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که تا زمان عرضه از تب و تاب انتشار اخبار آن کاسته شود.

وب‌سایت جی‌اس‌ام - حسین صاحبی: افشاگر معروف Ishan Agarwal با همکاری وب‌سایت مای‌اسمارت‌پرایس، دست به انتشار برگه مشخصات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ زده تا دیگر اطلاعات خاصی از این سری مخفی باقی نماند. سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ همچنان در سرخط خبر‌ها قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که تا زمان عرضه از تب و تاب انتشار اخبار آن کاسته شود. حالا در جدیدترین گزارش، افشاگر معروف Ishan Agarwal با همکاری وب‌سایت مای‌اسمارت‌پرایس تمام مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های این خانواده را منتشر کرده است.

گلکسی اس ۲۰ الترا؛ نشسته بر سریر زرین

اطلاعات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

گلکسی اس ۲۰ الترا به عنوان قدرتمندترین عضو این خانواده شناخته می‌شود و گزارش امروز هم این مسئله را تایید می‌کند. این دستگاه نمایشگری ۶.۹ اینچی از نوع داینامیک امولد با طراحی Infinity-O دارد که حاشیه‌های بسیار کمی اطراف آن دیده می‌شود و علاوه بر استفاده از دوربین سلفی حفره‌ای به بلندگو‌های استریوی AKG مجهز شده است.

این پنل دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که نسبت به گلکسی اس ۱۰ دو برابر شده و از رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی معادل +QHD بهره می‌برد که به معنای قرارگیری ۵۵۱ پیکسل در هر اینچ است.

سامسونگ ظاهرا این دستگاه را به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته One UI ۲.۱ روانه بازار خواهد کرد. مدل‌های اروپایی و آسیایی گلکسی اس ۲۰ الترا از اگزینوس ۹۹۰ استفاده می‌کنند و از ۵G پشتیبانی خواهند کرد. در بخش حافظه، به نظر می‌رسد که مدل پایه ۱۲۸ گیگابایت رم داشته باشد و با کمک کارت حافظه microSD بتوانید آن را تا ۱ ترابایت ارتقا دهید.

گلکسی اس ۲۰ الترا از استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP۶۸ پشتیبانی می‌کند و وزن آن ۲۲۱ گرم است، بنابراین حتی از گلکسی اس ۱۰ پلاس با وزن ۱۷۵ گرم و گلکسی نوت ۱۰ پلاس با وزن ۱۹۶ گرم هم سنگین‌تر خواهد بود. با این حال، نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس با وزن ۲۲۶ گرم، هنوز کمی سبک‌تر است.

بخش مهمی از این وزن سنگین به خاطر استفاده از باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است. این باتری از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند پاسخگوی انرژی بیشتری باشد که قرار است توسط ارتباطات ۵G و نمایشگر بزرگ و باکیفیت این دستگاه مصرف شود. افزون بر این، ماژول بزرگ دوربین هم احتمالا در این افزایش وزن بی‌تاثیر نبوده است.

این ماژول میزبان یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که همراه با یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم هیبریدی ۱۰۰ برابری و یک سنسور زمان پرواز ارائه می‌شود. دوربین این گوشی قادر به فیلمبرداری با کیفیت ۸K در نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است و دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی آن هم می‌تواند در کیفیت ۴K فیلمبرداری ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای داشته باشد.

گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس؛ همپایان پادشاه

اطلاعات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

گلکسی S۲۰، ۵G و گلکسی S۲۰ پلاس ۵G درست مثل گلکسی S۲۰ الترا از چیپست اگزینوس ۹۹۰ استفاده می‌کنند. این دو مدل هم حافظه استاندارد ۱۲۸ گیگابایتی دارند که می‌توانید آن را با کارت حافظه microSD تا ۱ ترابایت ارتقا دهید.

با این حال، دوربین این دو دستگاه علی‌رغم حفظ لنز فوق عریض مدل الترا، لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن را با لنزی ۱۲ مگاپیکسلی تعویض کرده‌اند. افزون بر این، دیگر خبری از لنز ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ هم نیست و سامسونگ آن را با یک لنز تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی عوض کرده که قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری دارد.

سنسور زمان پرواز هنوز در گلکسی اس ۲۰ پلاس وجود دارد، اما ظاهرا از روی گلکسی اس ۲۰ عادی حذف شده تا هزینه‌ها را کاهش دهد. گلکسی اس ۲۰ پلاس نمایشگری ۶.۷ اینچی با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، در حالی که گلکسی اس ۲۰ از نمایشگری ۶.۲ اینچی با باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

تاریخ رونمایی از سری گلکسی اس ۲۰

اطلاعات کامل خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ الترا، همگی در تاریخ سه‌شنبه ۲۲ بهمن معرفی می‌شوند. احتمالا بلافاصله پس از این مراسم شاهد آغاز فرآیند پیش‌خرید خواهیم بود، اما عرضه رسمی این محصولات با تاخیری چند هفته‌ای انجام می‌شود. ایشان آگاروال می‌گوید عرضه سری گلکسی اس ۲۰ تا پیش از روز جمعه ۲۳ اسفند صورت نخواهد پذیرفت.

منبع: phonearena

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیمت بیست میلیون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش بیست میلیون باشه .تا اون موقع با این نرخ تورم بالاتر از این حرفاس

    • بدون نام

      این چیه آخه؟انگار پشتش یه بسته قرص فشار چسبوندن همه پلت فرم های سامسونگ شبیه همه فقط فرقش تو رنگ اندازه هستش یه تغییری بدین خجالت نمیکشین چینی ها جلو تر رفتن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا افرادی که نمیتونن چیزیو بگیرن یا بدست بیارن برای اینکه زایه نشن میان درموردش انتقاد میکنن
        از قدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده

    • احسان

      ۲۶ میلیون در تاریخ۲۸ اسفند

    • به تو چه

      قیمتش که حتما چون گلکسی اس ۲۰ هست. ۲۰ میلیون ولی چون نرخ ها قاطی هست شاید تا ۴۰ میلیون یا ۵۰ میلیون بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج