۹۵۱۸۰۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

راهداری: از سفر‌های غیرضروری خودداری کنید

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به شدت بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود و در صورت ضرورت سفر، مسافران علاوه بر کسب اطلاعات مسیر، حتما زنجیر چرخ و تجهیزات دیگر زمستانی را به همراه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به شدت بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود و در صورت ضرورت سفر، مسافران علاوه بر کسب اطلاعات مسیر، حتما زنجیر چرخ و تجهیزات دیگر زمستانی را به همراه داشته باشند.

به گزارش عصر یکشنبه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای «حیدر مطاعی» افزود: اکنون تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) جریان دارد. این در حالی است که جاده‌های شمالی دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

وی در خصوص وضعیت سایر جاده‌های دارای بارش گفت: بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های سازمان در حال حاضر، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس وجود دارد و همچنین ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران حدفاصل گرمدره تا ایران خودرو، ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران وجود دارد.

مطاعی افزود: اکنون بارش برف و باران در محورهای استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، سمنان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خراسان شمالی و خراسان رضوی وجود دارد و محورهای مواصلاتی استان‌های گیلان، کرمانشاه و بوشهر دارای بارش باران است.

وی خاطرنشان کرد: در پی تغییرات جوی در روزهای اخیر که در ۲۲ استان کشور منجر به بارش باران و برف و کولاک شده است، با آماده باش کامل نیروهای راهداری و به کارگیری ماشین آلات راهداری زمستانی، اقدام به نمک پاشی و برف روبی شده است و راهداران برای باز نگاه داشتن راه‌های مواصلاتی و تردد روان در آنها تلاش می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه سیستم راهداری کشور برعکس تبلیغات خود پاسخگویی صحیح ندارد و فقط اکتفا به مرکز تلفن گویای خود میکند اینهم با مطالب تکراری وضبط شده؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج