جاباما
۹۵۱۸۵۲
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

پیش‌بینی بازار خودرو در دو ماه آخر سال

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: اگر در بازار ارز نوسان خاصی ایجاد نشود، بازار خودرو در دو ماه آخر سال با افزایش عرضه خودرو روزهای آرامی را سپری خواهد کرد و بازار نیز به تدریج آرام‌تر و احتمالا ارزان‌تر خواهد شد.

خبرآنلاین: رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: اگر در بازار ارز نوسان خاصی ایجاد نشود، بازار خودرو در دو ماه آخر سال با افزایش عرضه خودرو روزهای آرامی را سپری خواهد کرد و بازار نیز به تدریج آرام‌تر و احتمالا ارزان‌تر خواهد شد.

سعید موتمنی در رابطه با دلایل افزایش قیمت خودرو تاکید کرد: اخیرا شرایطی خاص برای اقتصاد کشور به وجود آمد؛ این شرایط سبب بروز نوسانات ارزی در کشور شد و هر گاه بازار دچار تلاطم می‌شود، بازارهای دیگر و از جمله بازار خودرو نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند.

وی افزود: هر گاه نوسان در بازار خودرو آغاز می‌شود، صاحبان خودروها دیگر حاضر نیستند به قیمت پیش از نوسان خودروهای خود را بفروشند.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو ادامه داد: در حال حاضر به همین دلیل بازار خودرو در رکود به سر می‌برد. یعنی فروشندگان حاضر به فروش نیستند و خریداران نیز در این شرایط ترجیح می‌دهند ریسک سنگینی نکنند و صبر کنند تا شاید در روزهای آینده بتوانند با قیمت بهتری نیاز خود را تامین کنند.

موتمنی با بیان این‌که وضعیت بازار فعلا نامساعد است و افزایش قیمت موجب کاهش مبادلات شده است، تصریح کرد: با توجه به ارقامی که جناب وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده‌اند، تولید خودرو در یکسال گذشته رشد سه برابری داشته است. به همین دلیل باور من این است اگر در بازار ارز نوسان خاصی ایجاد نشود، بازار خودرو در دو ماه آخر سال با افزایش عرضه خودرو روزهای آرامی را سپری خواهد کرد و بازار نیز به تدریج آرام تر و احتمالا ارزان‌تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حفظ ثبات ارز نقش بانک مرکزی بسیار پررنگ است و آقای همتی به عنوان رییس این نهاد وعده آرامش در بازار را داده‌اند. من هم امیدوارم این وعده محقق شود و بازار خودرو در آرامش سال جاری را به پایان رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخر اقای رییس دلالان محترم خودرو تا حالا وزیر صمت یک کلمه راست از دهانش بیرون امده هر چی گفته دروغ بوده و ففط سر مردم شیره مالیده

    • بدون نام

      ملت همدل بشن بخدا ایران خودرو سایپا رو به زانو درمیارن نخرن

    • بدون نام

      واله بازار خودرو نوسان رو به بالاش از بازار ارز خیلی خیلی بیشتر ووحشتناکتر است ووعده پایین امدن قیمت خودرو هم جوکی بیش نیست

    • بدون نام

      قیمت ها فقط باید از انحصار خودرو سازها دربیاد که اونم معلوم نیست پشت چه کسی هست
      اگه واقعا به فکر مردم هستید واردات رو ازاد کنید ببینید پراید به همون ۶میلیون میرسه یا نه .
      هیچی خودرو دست دوم تو امارات و دوبی زیاده کفاف ملت ایران رو میده

    • محمد ت

      تا کی فریب ونیرنگ این صنایع کهنه وفرسوده ماشین سازی ایران ملت باید تحمل کنند از برج،۵تالالن تکمیل وجه . کردم برا پراید تاامروز هنوز ندادن بهم ودم از ابر قدرتی میزنیم

    • بدون نام

      بازارخودروپایین نمیادهیچ بالاترهم میره مامردم این وسط چیکارکنیم بااین همه گرونی

    • بدون نام

      باید تشکر کرد از دو خودروساز ایران . که محصول ده سالشان پیش فروش کردن .اما ما ملت همیشه در صحنه بازم میریم . پیش خرید میکنیم ....نمیدونم اینا میخوان چی را ثابت کنن .
      اونام دیگه فهمیدن چکار کنن . ولی ملت نمیخوان بفهمن...
      ما خیلی خوبیم

    • بدون نام

      آی ملت تو رو خدا این آشغالا رو ب قیمت گزاف نخرين ب خدا من دو ساله ی وانت اوراقی دارم بخاطر اینکه گردن اینا کلفت نشه عوضش نمیکنم.خواهش میکنم نخرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج