۹۵۱۸۷۶
۲۳ نظر
۵۰۰۶
۲۳ نظر
۵۰۰۶
پ

زورگیران مسافرکش‌نما در تهران به دام افتادند

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از انتشار بدون پوشش تصویر ۴سارق جوان و شناسایی آنان توسط شهروندان خبر داد و گفت:این سارقان به بهانه مسافرکشی ازمسافران در محدوده غرب تهران زورگیری می‌کردند.

خبرگزاری مهر: رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از انتشار بدون پوشش تصویر ۴سارق جوان و شناسایی آنان توسط شهروندان خبر داد و گفت:این سارقان به بهانه مسافرکشی ازمسافران در محدوده غرب تهران زورگیری می‌کردند.

سرهنگ محسن معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۵:۰۰ هفتم مهرماه مرد جوانی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از زورگیری ۴ جوان با یک دستگاه خودرو ال ۹۰ سفید رنگ در محدوده بزرگراه شهید فهمیده به کلانتری ۱۸۱ وردآورد اعلام شکایت کرد.

زورگیران مسافرکش‌نما در تهران به دام افتادند

وی افزود: پرونده با موضوع زورگیری (سرقت راننده از مسافر) برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی پس از حضور در این پایگاه به کارآگاهان گفت، من به عنوان مسافر در میدان آزادی سوار یک دستگاه خودروی ال ۹۰ سفید که ۳ سرنشین داشت، شدم. پس از طی مسافتی یکی از سرنشینان خودرو با تهدید سلاح سرد تمامی مدارک، گوشی تلفن همراه گران قیمتم، وجوه نقد را سرقت و پس از آن مرا در مکان خلوتی به بیرون از ماشین پرتاب کرده و همگی متواری شدند.

سرهنگ معظمی بیان کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات مال باخته به محل سرقت مراجعه و با انجام تحقیقات میدانی و پایش های اطلاعاتی پلاک خودروی سارقان را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: با به دست آمدن این اطلاعات و با انجام اقدامات پلیسی مالک خودرو سارقان به نام "فرشاد ۲۰ ساله" شناسایی و با بررسی سوابق وی مشخص شد فرشاد سابقه دار بوده و پیش تر به جرم سرقت دستگیر شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات، پرونده‌های مشابه دیگری مبنی بر سرقت با خودروهای پژو ۲۰۶، پژ و۴۰۵ و پراید به پایگاه دوم ارسال که در بررسی‌ها بیشتر مشخص شد خودروها سرقتی بوده و فرضیه اینکه سرقت توسط همان سارقان انجام می‌شود، قوت گرفت.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس پرونده دستور دستگیری فرشاد و سایر همدستانش صادر شد و در ادامه تحقیقات انجام شده، مخفیگاه فرشاد در شهر قم شناسایی و با اخذ نیابت قضائی، تیمی از کارآگاهان فرشاد و سایر همدستانش را دهم دیماه در قم دستگیر و به پایگاه دوم منتقل کردند.

سرهنگ معظمی با اشاره به اینکه فرشاد به سرکردگی باند زورگیران اعتراف کرد، افزود: فرشاد در اعترافات خود به کارآگاهان گفت، حدود ۳ ماه پیش با دیگر همدستانم که همشهری و بچه یک محل هستیم باندی را تشکیل دادیم. اولین سرقت را با خودرو خودم ولی سایر سرقت‌ها را با خودروهای سرقتی انجام دادیم. اموال مسروقه را در محدوده مولوی به افراد ناشناس به قیمت نازلی فروخته و پول حاصله را بین خودمان تقسیم و صرف خوش گذرانی می‌کردیم.

وی با بیان اینکه کلیه اعضای این باند دستگیر شده اند و به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کرده اند، تصریح کرد: سارقان بیشترین سوژه‌ها را در مناطق مختلف تهران به ویژه در محدوده‌های غرب و جنوب غرب تهران از جمله جاده مخصوص، ورودآورد، آزاد راه تهران - کرج انتخاب می‌کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: برای کشف سایر جرایم احتمالی متهمان، هر ۴ متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

سرهنگ معظمی در پایان تصریح کرد: دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمان از سوی بازپرس پرونده صادر و شهروندانی که به این شیوه و شگرد مورد بزه قرار گرفته اند در خواست می‌شود در صورت شناسایی سارقان برای تشکیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی واقع در خیابان کبیری طامه مجتمع انتظامی سرکلانتری دوم پلیس پایتخت مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکت راببین ،کیا زورگیرشدند خدایی،،،خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • پاکدل

        چقدر بدبخیم که اینا زورگیر شدن

      • بدون نام

        17/56گرامی زورگیری که آزاد شده الانه همه مردم به شغل شریف حلال زلال زورگیری روی آوردن، که نون حلال بخورن درآمدش هم بد نیست،

    • بدون نام

      هنوز سیبلااشون در نیامده

    • یکی مثل بقیه

      وضعمون رو نگاه قورباغه ها هفت تیر کش شدن

    • ali zare

      اینا همه نتیجه بیکاری و فقر هستش کجاین کسانی وعده دروغین به مردم میدن

      پاسخ ها

      • پاکدل

        بی تربیتی خوانواده ربطی به دولت نداده
        دوست من

      • اسی م

        زور گیران دهه هشتاد خخخخخ

      • بدون نام

        بشین بابا حال نداری یعنی هر کس فقیر شد باید بره ماشین و اموال مردمو بدوزده اینها مفتخور هستند نمیخوان تن به کار بدهند گناه مردم چیه اینها یک مشت اشغال هستند:

      • بدون نام

        اینا مثل جوونای شهر ما میمونند که وقتی رئیس جمهور اومد شهرمان بعوض اینکه بگن اشتغال مسکن ازدواج رفتن جلو مثل دلقکا گفتن تلگرام تلگرام خب نتیجه تلگرام همینه دیگه

      • علی

        اینا چه دخلی دارن به فقر،میگه خودروشون ال نود بوده پس فقیر و بی پول نبودن که از رو فقر اینکار رو انجام دادن به قیافشون هم نگاه کنی هنوز کم سن و سال هستند و پول جیبیشون رو هم از خونواده میگرفتن،اونا واسه خوشگذرونی و ولخرجی اینکار کردند،فکر کردند هم که اگه تو تهران زورگیری کنن کسی پیداشون نمیکنه وگرنه خود شهر قم کلان شهر هستش

      • بدون نام

        کاربر محترم علیرضا از طرفی با این شکل و فرم مشخص است که سیلای اونها کوفته شده حالا عقده ای شدن دست به این کارها میزنن،

    • مرتضی

      واقعا این چهارجوان درست شکل داعشی دارن بایدبدون حکم دادگاه اعدامشون کنید

    • ام دی

      متاسفانه فقر وفلاکت جوانان رو به این روز انداخته

    • بدون نام

      عاقبت بیکاری همین میشه

    • بدون نام

      اینا انگار بچن خدا هدایتشون کنه

    • بدون نام

      این عتیقه ها شدند زورگیر

    • بدون نام

      تقصیر دولت اینا سابقه دارن بیرون میان تا یکسال باید زیر نظر باشن یا یه جای مشخصی مشغول به کارشون کنن جامعه که کار نمیده به اینها .دوباره با تجربه بالاتر خلاف بزرگتری میکنن،قیافه ها همه آنچه خخخ

    • TINA

      عجب مملکت داغونی داریم

    • هومت طاهری راد

      سلام . بله درست بیکاری ؛؛ بله درست گرانی ؛؛ ایناهمه هست شکی نیست !! ولی بیکاری گرانی فقط و فقط برا اینا هست بیکار زیادداریم پس چرا؟؟؟؟ مثل اون زنهای که خودفروشی میکنن فقط وفقط برا اوناهست !! زن فقیرزیاد دارم ولی داره ؟؟؟؟

    • بدون نام

      اگراعدام بشوند دیکه کسی جرات زور گیری نمیکنه اول اموال مردم را از آنها بگیرید بعد تا ۱۰روز روزی ۵۰ ضرب شلاق و اعدام چون زور گیری جنگ با ملت ودولت است

    • بدون نام

      ماشینهای مسافرکش علامت گذاری وسماندهی شود وهرکس برا کمک خرجی هم نیاز به شغل دوم وکار کردن باماشین حتی بصورت چندساعت هم نیاز داره بامجوز وعلامت ماشین صورت بگیره تاشاهدافزایش این زورگیری هانباشیم مسئولین تنها چیزی که بلد نیستن ! ساماندهی کار و وسایل نقیله هست چرا باید با سه یا چهار سرنشین بعنوان مسافرکش پرسه بزنن وول باشن ؟!

    • جوان بیکار ایرانی

      اینا جا ماچ دارن خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج