۹۵۱۹۱۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

شیرکوند:

کولاکوویچ، هیچ بار مثبتی برای والیبال ایران ندارد

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین پس از باخت برابر سایپا، شدیدا از تصمیمات ایگور کولاکوویچ و فرماندار ورامین انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا: احسن‌الله شیرکوند کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین پس از ثبت نخستین باخت این تیم در رقابت‌های لیگ‌برتر، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اگر بنا باشد که همیشه ما ببریم، نیازی نیست کنار هم جمع شده و بازی‌ها را برگزار کنیم، شما هم خبرها را از خانه سه بر صفر به سود ورامین می‌زدید.

او افزود: اما این یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های تاریخ والیبال ورامین بود که البته دلیل داشت. ما روند خوبی داشتیم، اما لیگ تعطیل شد و متاسفانه ما تاوان دادیم. یک بازیکن سالم را به اردوی تیم‌ ملی دادیم که مصدوم شد، البته درس است که اهداف ملی مهم‌تر است، اما ای کاش لیگ پویای ما ادامه پیدا می‌کرد. در حال حاضر تیم ما بهم ریخته است و باید خودمان را پیدا کنیم.

شیرکوند با انتقاد از ایگور کولاکوویچ گفت: این آقا جایگاهی ندارد که والیبال ایران را بهم بریزد. منافع ملی مهم بود، اما این آقا به صورت نمادین ١۵-١۶ بازیکن که قرار است خط بخورند را دعوت می‌کند.

او همچنین توضیح داد: البته بازی مقابل سایپا و پیکان هم هیچ هیجانی ندارد چون تماشاگر ندارند. ما بعد از یک تعطیلات بلند مدت به یک سالن سرد آمدیم و بازی سرد در هوای سرد انجام دادیم. مشکلات داخلی هم داشتیم که واقعا تیم‌ ما را اذیت‌ کرد.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین با انتقاد از فرماندار ورامین، اظهار کرد: متاسفانه فرماندار و برخی سیاسیون کمر به نابودی والیبال بسته‌اند. یک تیم فوتسال را آورده و امان ما را بریده‌اند، این آقای فرماندار ۴ ماه است روزگار ما را سیاه کرده است. یک نفر از گنبد آمده و برای تیم مردمی ورامین تعیین تکلیف می‌کند. این آقا ابتدا به دنبال حذف من بود که نتوانست و حالا با تیم فوتسال بلایی سر ما آورده که امروز اینگونه ضعیف ببازیم. مردم باید به این نتیجه برسند که خودمان باید به فکر خودمان باشیم. سازمان لیگ هم باید برنامه بهتری داشته باشد.

او افزود: در این مدت تمرینات ما به دلیل نبود سالن تعطیل بود و سالن در اختیار فوتسال بود، در این چندروز که ملی‌پوشان ما اضافه شدند تمرین نداشتیم و در اردوهای تیم ملی هم مصدوم دادیم که آقای کولاکوویچ دستشان درد نکند با هیس نشان دادن جواب دندان شکنی به مردم ایران دادند.

شیرکوند با بیام اینکه کولاکوویچ هیچ سودی برای والیبال ایران ندارد، توضیح داد: از زمان ورود ایشان هنر والیبالیست‌های ایران است که اتفاقات خوب را رقم می‌زنند، ایگور هیچ بار مثبتی برای ایران ندارد. از آقای داورزنی تقاضا دارم افتخار حضور در المپیک را به یک مربی ایرانی بدهند، چون در حال حاضر تیم ایران را فرد دیگری داخل زمین مدیریت می‌کند که همه هم او رامی‌شناسند.

او در واکنش به این موضوع که تعطیلی لیگ نظر خود داورزنی بود، اظهارکرد: به هر حال داورزنی هم باید نظرات مربی را اجرا کند.

لیبروی تیم شهرداری ورامین در‌ واکنش به این موضوع که آیا با فرماندار ورامین صحبت‌هایی را در راستای برطرف کردن مشکلات نداشته‌اند؟ خاطرنشان کرد: ما با او‌ کاری نداریم، هنرش این است که یک بازی دربی را برگزار کرده و در تمام اتفاقات تیم ما دخالت کرد. حتی به سیستم‌های امنیتی از من شکایت کرده‌ چون برادرش سرپرست تیم فوتسال است. یک میلیارد تومان کف پوش را در سال گلعباسی سوراخ کرده‌اند.

او در پایان درباره اعتراضش به داوری بازی نیز گفت: عشایری تازه به والیبال آمده و بهتر است اجازه دهد مهر حکمش خشک شود بعد اینگونه رفتار کند. ما به او رای دادیم که رئیس هیات تهران شد، لطفا همکاری کافی را انجام دهد. داورهای خطی را امروز دیدم که اصلا نمیشناختم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادقی

      مثل فوتبال امید ازداورایرانی استفاده کنید تاقهرمان شوید. خخخخخخخخخخخننخخخخخ

    • سانیا

      منظور از حرفتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج