۹۵۱۹۳۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مدارس کدام شهرها فردا تعطیل است؟

به علت برودت هوا برخی مدارس شهرهای ایران تعطیل اعلام شد.

برترین‌ها: به علت برودت هوا برخی مدارس شهرهای ایران تعطیل اعلام شد.

آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است؛ با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه سی‌ام دیماه تعطیل است.

گفتنی است مدارس دیگر شهرستان‌های استان البرز فردا دایر است.

برخی از مدارس شهرستان های آذربایجان شرقی به دلیل بارش شدید برف و کولاک در روز دوشنبه تعطیل شد.

برخی از مدارس استان به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا دو شنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۸ تعطیل شد.

در منطقه تیکمه داش کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در منطقه مراغه با توجه به بارش سنگین برف و برودت هوا و یخبندان، مدارس شهری و روستایی مراغه در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه تعطیل شد. مدارس شهری مراغه در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی تعطیل است و مدارس روستایی نیز شامل کلیه مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل است.

در منطقه هشترود کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بخش نظرکهریزی کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل یخبندان و سرمای هوا مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

خیرالله رحمانی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس استان گفت: به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی استان؛ در نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

وی افزود: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین، در نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه، دایر است و دانش آموزان این مقاطع باید در کلاس درس حاضر شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های محترم لازم است اخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس استان را از طریق سایت اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، کانال رسمی آموزش و پرورش استان قزوین و بخش‌های خبری صداوسیمای مرکز قزوین و رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی طی روز یکشنبه بیست و نهم دی ماه در تمامی نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان قزوین تعطیل بود.

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه جزئیات تعطیلی و تأخیر در آغاز به کار فعالیت مدارس استان در روز دوشنبه ۳۰ دی ماه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری آمده است: به اطلاع کلیه هم استانی‌ها می ‌رساند به علت یخ زدگی و لغزندگی معابر کلیه مدارس آموزش وپرورش اردل در کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد و مدارس مقطع ابتدایی روستاهای آلیکوه تا افسرآباد در روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه تعطیل هستند.

در منطقه میانکوه نیز کلیه مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

مدارس سایر نقاط استان مطابق روال معمول به فعالیت آموزشی خود خواهند پرداخت.

در واپسین روزهای دی‌ماه، بارش برف و برودت هوا دانش‌آموزان زنجانی را خانه‌نشین کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان، طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان زنجان، به دلیل بارش برف و کولاک و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی ناحیه یک، ناحیه دو زنجان، زنجان‌رود و ایجرود و همچنین مقاطع ابتدایی ابهر، خرمدره و سلطانیه شیفت صبح روز دوشنبه (۳۰ دی‌ماه) تعطیل است.

با توجه به بارش برف امروز یک‌شنبه (۲۹دی‌ماه) مدارس استان در بیشتر مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام شده بود.

مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی و مدارس ابتدایی تبریز به دلیل بارش برف و کولاک روز دوشنبه تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال بارش برف و برودت نسبی هوا در نواحی پنجگانه تبریز مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

گفتنی است این تعطیلی شامل شیفت صبح دوشنبه و صرفاً مراکز پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی است.

تداوم بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاند.

با اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل روز دوشنبه در اردبیل و نیر مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در نمین و سرعین تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت قبل از ظهر تعطیل خواهد بود.

همچنین در هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی، در خلخال، شاهرود و خورش رستم پیش دبستانی و ابتدایی و در گرمی، انگوت و کوثر فقط مقطع پیش دبستانی در نوبت قبل از ظهر تعطیل است.

ضمناً در خلخال و خورش رستم دوره متوسطه دوره اول با یک ساعت تأخیر و در شاهرود متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

در کوثر نیز مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول با یک ساعت تأخیر و در گرمی و انگوت ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شهرستان زرندیه در نوبت صبح فردا (دوشنبه ۳۰ دی ماه) تعطیل اعلام می‌گردد.

براساس این گزارش، همچنین مراکز پیش دبستانی، دوره ابتدایی و متوسطه اول شهر و روستای شهرستان تفرش در نوبت صبح فردا با تأخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

همچنین همه دوره‌های تحصیلی شهر و روستای بخش نوبران شهرستان ساوه در نوبت صبح فردا با تأخیر و ساعت ۹ شروع به کار می‌کنند و فعالیت مدارس سایر نواحی و مناطق استان همچون روزهای عادی خواهد بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی شهری و روستایی پیرانشهر در نوبت صبح دوشنبه ۳۰ دیماه تعطیل است.

این اطلاعیه همچنین می‌افزاید مدارس سردشت در بخش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز تمامی مدارس سیلوانا و صومای برادوست فردا دوشنبه ۳۰ دیماه در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان غربی سامانه بارشی که پنجشنبه شب هفته گذشته آغاز شده سه شنبه از استان خارج می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج