جاباما
۹۵۲۰۰۸
۲۶ نظر
۵۰۱۶
۲۶ نظر
۵۰۱۶
پ

مردی که زنش را کُشت تا با دختر ۲۴ساله ازدواج کند

مرد به قتل همسر خود اعتراف کرد و گفت: قرص برنج خریدم، پودر کردم و در کپسولی ریختم و به‌عنوان داروی آرامبخش به خورد همسرم دادم.

شرق: مردی که با اقدام به خودکشی قصد انحراف تحقیقات پلیسی و رفع ظن به خود را داشت، در نهایت صبح دیروز به قتل همسرش اعتراف کرد.

ساعت ۱۵ بیست‌ونهمین روز آذرماه، مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی، بازپرس کشیک قتل تهران را در جریان مرگ زن جوانی قرار دادند که در بیمارستان جان خود را از دست داده بود.

پس از آن، بازپرس محمدتقی شعبانی از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در بیمارستان حضور یافت و هدایت تحقیقات پلیسی را برعهده گرفت. در بررسی‌های اولیه نشانه‌هایی از مسمومیت به‌عنوان علت مرگ زن جوان به دست آمد. شوهر این زن نیز گفت: همسرم به‌خاطر برخی مشکلاتی که داشت از دارو‌های گیاهی استفاده می‌کرد که ممکن است دلیل مسمومیتش باشد.

در ادامه تحقیقات، مرد جوان به‌خاطر ضد‌و‌نقیض‌گویی مورد ظن بازپرس و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت، اما این مرد ۱۴ دی‌ماه اقدام به خودکشی کرد و اگرچه زنده ماند، اما تا حدودی از شدت ظن به او کم و فرضیه خودکشی زن جوان تقویت شد. باوجوداین در ادامه تحقیقات سرنخ‌هایی به دست آمد که این مرد را بار دیگر به‌عنوان مظنون اصلی قتل نشان داد.

همکاران این مرد که بازاریاب یک شرکت خصوصی است، گفتند که او از زندگی زناشویی خود راضی نبود و بار‌ها گفته بود همسر خود را خواهد کشت. همچنین همکاران متوفی نیز گفتند زن جوان اخیرا به همسرش مشکوک شده بود. به‌این‌ترتیب این مرد بار‌ها مورد تحقیق قرار گرفت تا اینکه سرنخ دیگری به دست آمد که نشان می‌داد او قصد ازدواج مجدد دارد.

در نهایت این مرد به قتل همسر خود اعتراف کرد و گفت: قرص برنج خریدم، پودر کردم و در کپسولی ریختم و به‌عنوان داروی آرامبخش به خورد همسرم دادم.

در بخش دیگری از تحقیقات، دختر ۲۴ ساله‌ای که این مرد قصد داشت به خواستگاری او برود، مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: من و این مرد چهار ماه پیش با هم آشنا شدیم، من صندوقدار مغازه‌ای هستم که در کنار محل کار برادر او واقع شده است. بعد از آشنایی قرار شد او به خواستگاری من بیاید، اما نیامد و گفت: اقوامشان فوت شده‌اند و باید تا چهلم آن‌ها صبر کنیم. حتی خانمی زنگ زد و گفت: مادر اوست و بعد از چهلم به خواستگاری می‌آیند.

این دختر ادامه داد: تا این اواخر اصلا تصور نمی‌کردم خواستگارم همسر داشته باشد، چون تمام روز تا ساعت پنج عصر مرتب با هم در ارتباط بودیم و حتی تماس تصویری هم داشتیم، اما بعد از آن ساعت به این بهانه که زود باید بخوابد تا بتواند چهار صبح سر کار برود ارتباط زیادی با من نداشت.

در نهایت من به‌خاطر اینکه او به خواستگاری نمی‌آمد، با وی جروبحث کردم و حتی در خیابان صدایم را برایش بلند کردم که در نهایت گفت: ازدواج کرده و همسرش دخترعمویش است، اما می‌خواهد او را طلاق بدهد، اما زنش راضی به طلاق نیست. حتی گفت: چندبار تصمیم به قتل او گرفته، اما موفق نشده است.

این دختر در مورد تصمیم محمد برای قتل همسرش گفت: او مدعی بود که یک‌بار با بستن کانال‌های کولر و درآوردن لوله بخاری، یک‌بار با ریختن سم در غذا و یک‌بار هم با اجیرکردن راننده برای تصادف ساختگی قصد قتل داشته که هربار به دلایلی موفق نشده است.

این دختر که مدعی است فریب خورده، گفت: وقتی فهمیدم خواستگارم زن دارد، با او ارتباط نداشتم تا اینکه خبر داد همسرش خودکشی کرده است و بعد هم عکس خودش را برایم فرستاد که کنارش تعداد زیادی قرص بود و گفت: خودکشی کرده است. بعد از آن هم از او خبر نداشتم تا اینکه مأموران به سراغم آمدند و در مورد قتل همسرش از من تحقیق کردند.

درحال‌حاضر این مرد و دختر جوان هر دو در بازداشت هستند و تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرد متاهل هوس باز پلید کثیف بی وجدان بی خدا و جهنمی رو باید اعدام کنن

    • م

      چرا دومی بازداشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتمال همدستیش بالاست

    • علی غصه خور

      خدایا همه ما را از شر وسوسه های شیطانی دور نگه دار انسان برای رسیدن هوسهای شیطان چه جنایتها می کند جان انسان مظلومی را بگیرد تا به وصالش برسد و عاقبت هم ننگ و آبروریزی

      پاسخ ها

      • ی

        ''' چرا از ' سن '' قاتل خبری اعلام نشده ? تا ببینیم این آقا لیاقت ازدواج با خانم ۲۴ ساله را دارد یا نه ! و اصلا چرا این آقا از روز نخست با یک دختر خانم ۲۴ ساله ازدواج نکرد?

    • ماهان

      این هم از مردم ما این جور مردها رو باید وسط شهر اعدام بکنن تا عبرت بقیه بشه اشغال کثافت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدونم طلاقو برای چی گذاشتن،یکی نمیگه خب قاتل طلاقش میدادی چرا کشتیش

      • elahe

        آخه خودش میخواست طلاق بده باید مهریه رو کامل پرداخت میکرد یا انقد باید اذیتش میکرد که خودش بدون گرفتن مهریه حاضر به طلاق بشه راه دوم طولانیه پس میزنن میکشن که مهریه ندن هم راحت به ازدواج بعدیشون برسن جون آدما که ارزشی نداره براشون

      • بدون نام

        ته که زنها خیلی پاکند هر قتل تو ایران ما یک طرفش زن هست

      • بدون نام

        ته که زنها خیلی پاکند هر قتل تو ایران ما یک طرفش زن هست

    • بدون نام

      عجب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیدی

    • زب

      باسم نمردتصادف ساختگی هم ن ماشالله خانوما۱۰۰۰جون دارن

    • بدون نام

      به احتمال زیاد دختره نقش شیطان را داشته !!! ای دختره ی احمق از کجا معلوم چنین فردی فردا همین بلا را سر خودت ....

    • بدون نام

      عجب لعنتیی بوده مردک

    • 123

      از زن هاي ساده لوح كه خر حرف هاي يك مرد احمق هوسباز مي شن حالم بهم مي خوره .چقدر حماقت .چرا متوجه نيت مرد نمي شي اگر آدم بود كه سراغ نفر دوم نمي رفت آدم هاي خائن چه زن و مرد آي كيو پاييني دارن بفهميد .

    • بدون نام

      حالا این احمق هم میره پیش همسرش .....

    • سیبو

      یا خدا زن دومش رو هم میکشت

    • بدون نام

      مردک روانی

    • بدون نام

      کار مردان ایران همینه هوس بازی و جنایت

    • بدون نام

      دمت گرم

    • بدون نام

      اول شناسنامشو میدیدی ؟شایدم برات مهم نبود یک مرد احمق به خاطر تو و فردای به خاطر دیگری حاضره زن قبلی رو بکشه اگه ما قانونی داشتیم که انچه در زندگی مشترک بدست میومند نصف میشد هیچ زنی به خاطر مادیات تحمل یک زندگی سخت رو نمیگرد این یکی از دلایلشه که میشد بچه هم اگه بود در کنارت نگش داری ولی برای حقوق زن قانون قوی وجود نداره زندگی اجباری هم عاقبت نداره

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه زودتر اعدامش کنید

    • بدون نام

      مردک هوسباز چرا قتل نامرد خب طلاقش میدادی

    • بدون نام

      چرا ایرانیا زنشون میکشن یا مرد زندگی شون
      باید مهریه حذف بشه کامل بعد حق طلاق توافقی باشه
      اگه مردی گفت طلاق باید زن باره یا برعکس که قتل کم بشه
      خیلی مرگ آسون شده واسه بعضی آدمها

    • حمید

      مرد کثیف هوس باز هرزه

    • بدون نام

      لعنت به اینگونه بلهوسها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج