جاباما
۹۵۲۰۳۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

نگاهی به گزینه‌های باقی‌مانده برای مربیگری تیم‌ملی

تیم ملی فوتبال ایران هنوز سرمربی ندارد و بعد از قطع همکاری با سرمربی بلژیکی سیاهه‌ای از مربیان داخلی و خارجی برای هدایت این تیم به‌عنوان گزینه مطرح شدند که البته بسیاری از آنها خیلی‌زود از دور خارج شدند.

فرهیختگان: تیم ملی فوتبال ایران هنوز سرمربی ندارد و بعد از قطع همکاری با سرمربی بلژیکی سیاهه‌ای از مربیان داخلی و خارجی برای هدایت این تیم به‌عنوان گزینه مطرح شدند که البته بسیاری از آنها خیلی‌زود از دور خارج شدند.

امیر قلعه‌نویی، علی دایی، یحیی گل‌محمدی، وحید هاشمیان، حسین فرکی و در مقاطعی علیرضا منصوریان و حتی حمید استیلی به‌عنوان نامزدهای سرمربیگری تیم ملی مطرح و معرفی شدند و از سوی دیگر برای گزینه‌های خارجی نیز نام‌هایی چون برانکو ایوانکوویچ و به‌تازگی دراگان اسکوچیچ نیز شنیده شد، اما بیشتر این اسامی خیلی‌زود از دور خارج شده و کار امروز تا جایی پیش رفت که از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد دو سرمربی ایرانی یعنی امیر قلعه‌نویی و علی دایی به راند پایانی برای رسیدن به نیمکت تیم ملی راه یافته‌اند و در هفته جاری یا نهایتا هفته آینده یکی از این دو چهره به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خواهند شد.

شانس دایی بیشتر است یا امیرخان؟

در این خصوص شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال از هر دو گزینه برنامه‌های خود را خواسته و نکته جالب‌تر اینکه هر دوی آنها در این مدت روزه سکوت گرفته و اظهارنظر رسمی در این خصوص انجام نداده‌اند تا گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب یکی از این چهره‌ آبی یا قرمز در تیم ملی افزایش پیدا کند.

درخصوص قلعه‌نویی شنیده می‌شود ۲ موضوع روی نهایی نشدن نام وی برای سرمربیگری تیم ملی اثرگذار بوده است؛ اول اینکه سپاهانی‌ها به‌شدت با حضور وی در تیم ملی مخالف هستند و او را برای قهرمانی ششم در لیگ برتر می‌خواهند و در وهله بعدی مدت زمان قرارداد باعث شده این سرمربی فعلا سر از تیم ملی درنیاورد؛ گویا قلعه‌نویی اعلام کرده درصورت صعود به جام‌جهانی خودش باید این تیم را در این رقابت‌ها همراهی کند، اما فدراسیون فوتبال اعلام کرده قرارداد با قلعه‌نویی به شرطی نهایی می‌شود که وی قبول کند تا پایان مرحله مقدماتی در تیم ملی بماند.

از سوی دیگر علی دایی باقی می‌ماند که او هم برای رسیدن دوباره به نیمکت تیم ملی کم‌شانس نیست و فقط می‌ماند رفع و رجوع اتفاقات سال گذشته‌ای که دایی سر جدایی از سایپا رقم زد.اتفاقا حمایت‌های همه‌جانبه دایی از کی‌روش در زمانی که فدراسیون به خاطر این مربی در گوشه رینگ قرار داشت و داشتن یک پایگاه مستحکم عاطفی بین بازیکنان باعث شده او هم به‌شدت موردتوجه فدراسیون فوتبال قرار بگیرد و چه‌بسا شهریار دوباره بعد از ۱۰ سال به نیمکت تیم ملی برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایا قهرمانی سپاهان مهمتر است یا تیم ملی،؟؟؟

    • بدون نام

      فقط علی دایی

    • بدون نام

      علی دایی تنها مربی ایرانی هست که تونسته تو8سال مربیگری 6جام قهرمامنی بگیره. قطعا علی دایی بهترین مربی ایران است

    • علی

      خیلی خوبه که فدراسیون روی مربیان ایرانی نظر دارد. واقعا مربی ایرانی بهترین انتخاب برلی تیم ملی است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا نخورده شکر نکن
        همین علی دایی که میگین با مربیگری ضعیفش باعث شد جام جهانی آفریقا رو از دست بدیم
        بهترین گزینه همون برانکو بود که انقدر فدراسیون فس فس کرد که عمان گرفتش
        مربی داخلی یعنی خدافظی با جام جهانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج