جاباما
۹۵۲۰۸۸
۲۹ نظر
۵۰۴۹
۲۹ نظر
۵۰۴۹
پ

اعتراف مریم به قتل مهندس در خانه مجردی

مجرمان همیشه در صحنه‌های جنایت سرنخ‌هایی از خود به جا می‌گذارند که با کشف این سرنخ‌ها می‌توان آن‌ها را شناسایی کرد. شاید این سرنخ‌ها به ظاهر اهمیت زیادی نداشته باشد، ولی بسیاری از پرونده‌های جنایی با همین سرنخ‌های کوچک کشف شده است.

رکنا: قاضی تحقیق در دادگستری اصفهان بودم خبر کشف جسد مهندس ۴۳ ساله ای در آپارتمانش به من اعلام شد. وقتی برای بررسی صحنه جنایت به محل رفتیم با توجه به بوی تعفن شدید جسد که دو هفته از مرگ آن می گذشت نتوانستیم وارد شویم و با پلمب خانه، روز بعد با تجهیزات تنفسی به سرصحنه جنایت رفتیم. مقتول مرد ۴۳ ساله ای بود که به تنهایی در این آپارتمان زندگی می‌کرد و به وسیله طناب داخل حمام خفه شده بود و قاتلان با کشیدن کیسه نایلونی بر سرمقتول شیرگاز خانه را باز کرده بودند و اقدامات زیادی انجام داده بودند تا جسد زودتر متعفن و متلاشی شود.

برادر مقتول که جسد او را پیدا کرده‌ بود در تحقیقات گفت: برادرم مجرد بود و به تنهایی در این آپارتمان زندگی می‌کرد. از دو هفته قبل از او بی‌خبر بودم و هیچ تماسی با یکدیگر نداشتیم تا این که وقتی امروز برای دیدن او به آپارتمانش آمدم با بوی تعفن شدیدی که از آپارتمانش به مشامم رسید احتمال دادم اتفاقی افتاده است و پس از باز کردن در آپارتمان با جسد او مواجه شدم.

با انجام این تحقیقات، تمام آپارتمان را برای پیدا کردن سرنخ‌جست‌ و جو کردیم و در یکی از اتاق‌ها ته سیگاری با مارک کنت پیدا کردم. بلافاصله آلبوم عکس‌های مقتول را جست‌ و جو کردم و در میان آن ها عکس دختر جوانی را که احتمال می دادم ارتباطی با این قتل داشته باشد برداشتم. از برادر مقتول درباره ارتباط‌های برادرش تحقیق کردم و او گفت: چندی قبل وقتی می خواستم برای مأموریتی به تهران بروم در فرودگاه برادرم را همراه دخترجوانی دیدم و او گفت این دختر کارمند بیمارستان است و یکی از دوستانم از من خواسته تا او را به دبی ببرم و به یکی از بیمارستان‌ها معرفی کنم.

اواخر سال ۷۸ این پرونده در حال رسیدگی بود، بلافاصله دستور دادم تا این دختر شناسایی و بازداشت شود و پس از چند روز وقتی این دختر بازداشت شد با نشان دادن عکس دختری که در محل جنایت پیدا شده بود، از او خواستم هر گونه اطلاعاتی دارد دراختیارمان قرار دهد. او با اعلام این که این دختر را نمی‌شناسد سرنخ دیگری به ما داد و گفت: یک روز وقتی با مهندس سوار خودرویش شده بودم به طور اتفاقی داخل داشبورد یک پاکت سیگار کنت پیدا کردم و از آن جایی که می‌دانستم او سیگار نمی‌کشد از او پرسیدم سیگار برای کیست و او گفت:سیگار برای زن جوانی است که قرار است امشب به خانه او بیاید.

از این دختر خواستم تا اگر نشانه‌‌ای از آن زن دارد بگوید و او گفت: من هرگز او را ندیده‌ام و فقط می دانم نام او مریم است و پدرش در شرکت مخابرات کار می کند.

از آن جایی که می‌دانستم لحظه به لحظه به قاتل نزدیک تر شده‌ایم، دستور دادم تا پرونده تمام کارکنان مخابرات را بررسی کنند و پرونده کارمندانی را که دختری به نام مریم دارند، در اختیارم قرار دهند. بعد از چند ساعت تلاش ما نتیجه داد و با شناسایی یکی از کارمندان که نام دخترش مریم بود از او درباره دخترش تحقیق کردیم و او گفت دامادم اهل کشور امارات است و چند روز قبل از عید به خانه ما آمدند ولی چند روز بعد بدون خداحافظی و به طور ناگهانی ما را ترک کردند و نزد اقوامشان در قشم رفتند.

از آن جایی که خودروی پیکان مقتول نیز از روز جنایت ناپدید شده بود و با توجه به این تحقیقات مطمئن شدیم که قاتل این زن و شوهر هستند.

بلافاصله با دادن نیابت قضایی، تیمی از ماموران را به قشم اعزام کردیم و ماموران پس از کشف خودروی مقتول در نزدیکی محل سکونت این زوج آن ها را بازداشت کردند.

این زن و شوهر پس از بازداشت در همان مرحله اول تحقیقات به جنایت اعتراف کردند.

زن جوان در بازجویی‌ها گفت: مدت‌ها قبل به خاطر مسائل کاری با مقتول آشنا شدم و با او رابطه برقرار کردم و او نیز از من فیلم تهیه کرد و هر بار نیز با تهدید به توزیع فیلم از من می خواست تا با او رابطه‌ام را ادامه دهم. من به ناچار تسلیم خواسته‌های او شدم و در یکی از روزها در حالی که افسرده بودم همسرم که تبعه امارات است با اصرار از من خواست علت افسردگی ام را به او بگویم ومن نیز تمام ماجرا را به او گفتم. همسرم از من خواست تا با طرح نقشه ای، مرد مزاحم را به قتل برسانیم. پس از تهیه طناب به آپارتمان او رفتیم و پس از خفه کردن او جسدش را داخل حمام انداختیم وتمام جاهایی را که امکان می‌دادیم اثر انگشت‌مان باشد با نوشابه شستیم. پس از آن با خیالی راحت سیگار کشیدم و با باز کردن گاز آن جا را ترک کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیطان هم از دیدن این نوع انسان تعجب میکند

    • بدون نام

      اگر راست باشد حقش بود .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • رویا

        زنه هم کثیف بوده ' وگرنه باید بلافاصله پلیس را در جریان میذاشت ' چرا با یک مردنامحرم خلوت کرده ؟

    • ی

      '''' مریم باید خارج از نوبت 'اعدام ' شود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • مهدی

      این وقایع نشان میده چقدر باید دراین دنیا حواسمان جمع باشد و درست و صحیح و سالم زندگی کنیم .

    • م

      وا اسفا

    • م

      حقش بود

    • م

      دست اماراتی درد نکنه

    • حمید موحد

      چرا بعضی از افراد بخاطر برون رفت از ماجرایی یا منافع شخصی و خصومت اقدام به جنایت میکنن به هر حال هر نوع انتقام جویی و سو استفاده موقت از یک قتل نفس از طریق قانون کشف و بسزای اعمالشون خواهند رسید گرهی که با دست باز میشه چرا با دندا ن باید باز کرد

    • مجیدآدینه

      مهندس که قبل از محاکمه بخاطر رابطه نامشروع و سوء استفاده از تاهل مریم بدست مریم اعدام شد حالا مریم باید محاکمه و اعدام بشه بخاطر قتل و خیانت بشوهر
      همه اینها درست ولی کسی به ریشه این مشکلات اشاره نمیکنه همه ما شدیم قاضی و حکم صادر میکنیم
      متاسفانه فقر بیکاری فحشا بالارفتن سن ازدواج زندگیهای تجردی و..... این نهضت ادامه دارد

      پاسخ ها

      • قق

        در این ماجرا برعکس است اثری از فقر مالی نیست فقط فقر فکری ومعنوی است

      • بدون نام

        اینجور که خانمه میگه خیلی ریلکس رابطه داشته با این مرد پس ترس از افشای گند خودش داشته و زده طرف رو کشته. بعد که شوهرش فهمیده با این رابطه داشته این مردک میخواسته به کی فیلم رو نشون بده ؟ این نشون دهنده ولنگاری و افسار گسیختگی جامعه ست

      • الناز واقعی

        لایییییییییک احسسسسسنتتت

      • f.m

        بله متاسفانه تعهد،وجدان،انسانیت فدای لحظه های خوش می شودوهمه مفاهیم اخلاق وانسانیت چه ازطرف غنی هاوچه ازطرف فقرهازیرسوال می رود،چه بداست دنیای مابااین انسان دارای اندیشه وتعقل که به نوعی بالاترین مخلوقات است.هرلحظه هرفردی امکان سقوط دارد،فرقی نیست مانده به شرایط،امانبایدهیچ موقع انسانیتمان راازذهن دورکنیم.بایداخلاق انسانی وپرهیزازاسیب زدن به دیگران وخودمان رامدنظرداشته باشیم و...

    • بدون نام

      چطور نشت گاز را کسی متوجه نشده

      پاسخ ها

      • م۴

        زن ازامارات بلند می شده میآمده ایران براچی بایدباشوهرنامردش اعدام شوند

      • f.m

        تعجب آوره.

    • حسین

      اخه مریم جان تودیگه چراکاربارتاانجام دادی پوله رابردی پس ‌دیگه چرا کشتی بابا

    • بدون نام

      مریم جون تو لذتت بردی پولتم گرفتی چرا قتل کردی
      چرا روز اول رفتی خاک برسرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لذتو اونی برد که فیلم گرفت همونی که همجنس شماست

    • بدون نام

      سلام کاری به این اتفاق و ماجرایی که افتاده ندارم این ماجرای جرم و جنایت رو توی این وضعیتی که هستیم طوری تعریف کردید که هر کس بخونه فکر کنه مال همین چند روز پیش آنوقت تاریخش درست مال 20 سال پیش واقعا جای تاسف داره دنبال نبش قبر هستید برای اینکه سایتتون پر کنید

    • حسین

      اگه اینطور آدمی بود حقش بود بدتر از این سرش بیاد خدا لعنتش کنه

    • بدون نام

      اگر مرگ وجود نداشت، انسانها چه کارها یی
      که انجام نمی دادند
      راه اصلی زندگی را گم کرده ایم

    • بدون نام

      دمش گرم خوب کاری کرده البته خودشم مقصره مریم اداره مخابرات کم کارمند نداره اسم مریم هم زیاد یکم داستانی تعریف کرده ؟ !

    • بدون نام

      خودرو سواری مهندس پیکان بوده؟

    • بدون نام

      حقش بود مردک سواستفاده گر

    • مردجنوبی

      از قدیم گفتن کرم از خود درخته ، این خانم اگر از روز اول با مقتول رابطه جنسی با اختیار خودش برقرار نمیکرد در نتیجه فیلمی هم ازش گرفته نمیشد و مجبور نبود که هر مدت رابطه جنسی برقرار کنه و در آخر با گرفتن تصمیمی اشتباه و مجرمانه دست به قتل نفس یک انسان بگیره که خودش و شوهر نادانش رو هم به پای چوبه دار بکشه، یعنی همه این سه نفر بخاطر حماقت یک زن طبق معمول از بین رفتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج