جاباما
۹۵۲۱۲۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تداوم پرواز‌های قطر و امارات از آسمان ایران

خبرگزاری رویترز گزارش کرد که خطوط هواپیمایی قطر و امارات و چند شرکت هواپیمایی حاشیه خلیج فارس همچنان از آسمان عراق و ایران برای پروازهای خود استفاده می‌کنند.

فارس: خبرگزاری رویترز گزارش کرد که خطوط هواپیمایی قطر و امارات و چند شرکت هواپیمایی حاشیه خلیج فارس همچنان از آسمان عراق و ایران برای پروازهای خود استفاده می‌کنند.

رویترز گزارش کرد که با وجود حوادث اخیر منطقه، خطوط هواپیمایی قطر و امارات و چند شرکت هواپیمایی حاشیه خلیج فارس همچنان به پرواز در آسمان عراق و ایران ادامه می‌دهند.

رویترز مدعی شد که برخی شرکت‌های هواپیمایی حاشیه خلیج فارس نیز به دنبال حوادث اخیر در منطقه، مسیر پروازهای خود را تغییر داده‌اند که به اذعان این شرکت‌ها تغییر مسیر آن‌ها باعث وارد آمدن خسارت‌هایی برای آن‌ها شده است.

بر اساس این گزارش، برخی شرکت‌های هواپیمایی در منطقه همچون شرکت هواپیمایی الخلیج بحرین مسیر پروازهای خود به اروپا را تغییر داده و به جای استفاده از آسمان عراق از آسمان عربستان سعودی و مصر استفاده می‌کند که مسیر پروازی آن را طولانی‌تر و مصرف سوخت آن را بیشتر کرده است.

رویترز همچنین در گزارش خود آورده است که برخی شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی از جمله شرکت لوفت‌هانزا، ایر فرانس و خطوط هواپیمایی سنگاپور مسیر پروازهای خود از آسمان ایران و عراق را تغییر داده‌اند.

چهارشنبه گذشته «اکبر الباکر» رئیس اجرایی شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرد که پروازهای این شرکت به ایران [و در آسمان ایران] ادامه خواهد داشت.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، الباکر افزود که در جریان تشدید تنش اخیر در منطقه، این شرکت هیچ گونه لغو بلیت‌های پرواز نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج