جاباما
۹۵۲۲۳۹
۴ نظر
۵۰۶۸
۴ نظر
۵۰۶۸
پ

محبوب‌ترین رنگ خودرو‌ها در سال ۲۰۱۹

رنگ حدود ۲۲ درصد از خودرو‌های صفرکیلومتر فروخته شده در سال ۲۰۱۹ “خاکستری” بوده که نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش ۱.۶ درصدی را نشان می‌دهد. دومین رنگ محبوب برای خودرو‌ها رنگ مشکی بوده و رنگ سفید نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. این آمار را انجمن خودروسازان و واردکنندگان SMMT منتشر کرده است.

وب‌سایت پدال: رنگ حدود ۲۲ درصد از خودرو‌های صفرکیلومتر فروخته شده در سال ۲۰۱۹ "خاکستری" بوده که نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش ۱.۶ درصدی را نشان می‌دهد. دومین رنگ محبوب برای خودرو‌ها رنگ مشکی بوده و رنگ سفید نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. این آمار را انجمن خودروسازان و واردکنندگان SMMT منتشر کرده است.

محبوب‌ترین رنگ خودرو‌ها در سال ۲۰۱۹

نتایج مطالعه SMMT نشان می‌دهد که رنگ زرد دوباره احیا شده و دهمین رنگ محبوب برای خودرو‌های جدید بوده است. رنگ زرد قبلاً در خودرو‌های مشهور فیلم‌ها بکار رفته که از جمله آن‌ها می‌توان به بامبل بی فیلم تبدیل شوندگان اشاره کرد.

محبوب‌ترین رنگ خودرو‌ها در سال ۲۰۱۹

البته حتی حضور چنین رنگی در فیلم‌های مشهور نیز کمکی به همه‌گیر شدن آن نکرده و مطالعه‌ی سال پیش نشان داده که رنگ زرد کمترین جذابیت را برای خودرو‌ها داشته به‌گونه‌ای که تنها ۲ درصد خودرو‌های فروخته شده از نوع زرد رنگ بوده‌اند. همچنین نظرسنجی وب‌سایت CarWow نشان داده که ۵۸ درصد کاربران اصلاً به خرید خودروی زرد رنگ فکر هم نمی‌کنند.

محبوب‌ترین رنگ خودرو‌ها در سال ۲۰۱۹

اگرچه رنگ خاکستری در سال ۲۰۱۹ بالاترین محبوبیت را داشته، اما نتایج نظرسنجی CarWow نشان داده خاکستری یکی از رنگ‌ها با کمترین میزان جذابیت برای بریتانیایی‌ها بوده و تنها ۳ درصد آن‌ها گفته‌اند به خرید خودرویی خاکستری‌رنگ علاقه دارند.

محبوب‌ترین رنگ خودرو‌ها در سال ۲۰۱۹

ظاهراً دلیل خریداران برای انتخاب رنگ خاکستری فروش بهتر خودرو در سال‌های بعدی نسبت به رنگ‌های روشن‌تر بوده است. همچنین رنگ خاکستری محبوبیت زیادی در صنعت مد و طراحی داخل خانه‌ها به دست آورده است. البته داده‌ها نشان می‌دهد رانندگان لندنی به‌طور متوسط ۵۰۱ پوند بیشتر برای خرید خودرویی با رنگ خاکستری صرف کرده‌اند.

محبوب‌ترین رنگ خودرو‌ها در سال ۲۰۱۹

SMMT می‌گوید رنگ‌های مشکی و سفید دومین و سومین رنگ‌های پرطرفدار سال ۲۰۱۹ بوده‌اند. این رنگ‌ها به همراه رنگ‌های قرمز و آبی معمولاً بین ۵ رنگ محبوب خودرو‌ها دیده می‌شوند. البته نظرسنجی CarWow نشان داده ۳۶ و ۲۴ درصد بریتانیایی‌ها علاقه‌ای به خودرو‌هایی با رنگ‌های سفید و مشکی ندارند.

محبوب‌ترین رنگ خودرو‌ها در سال ۲۰۱۹

اما در لیست زیر می‌توانید رنگ‌هایی را که کمترین جذابیت برای بریتانیایی‌ها دارند را مشاهده کنید:

  • زرد (۵۸ درصد افراد اصلاً این رنگ را در نظر نمی‌گیرند)
  • بنفش (۵۲ درصد)
  • سفید (۳۶ درصد)
  • قرمز (۳۱ درصد)
  • مشکی (۲۴ درصد)
  • نقره‌ای (۱۸ درصد)

منبع: smmt

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      رنگ بستگی به اتومبیلی ک سوار میشی داره مثلا رو پیکان بیای سبز بزنی خیلی ضایعس ولی همون رنگ رو برو بزن به بنز اس ال اس چی هم میشه

      پاسخ ها

      • الهه

        لایک

      • ضحا

        چه نظری؟؟؟؟سبز...سبزم کم کم وارد قضیه شد....اونم به صورت جدی!جالبه!

    • ضحا

      رنگ فقط رنگ مشکی...برای هرچیزی که بیرون از خونه استفاده میشه...لباس کفش کیف حتی بندساعت و زیورآلات بدلی و ماشین وتمام لوازمی که برای استفاده از محیطهای بییرونی هست..مناسبه مناسبه!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج