۹۵۲۲۴۴
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

تحویل همه واحد‌های مسکن مهر تا پایان ۹۹

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه نمی‌توان تاریخ دقیقی برای تحویل واحدهای باقی مانده مشخص کرد گفت: واحدهای باقی مانده تا پایان سال ۹۹ تحویل خواهد شد.

مهر نوشت: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه نمی‌توان تاریخ دقیقی برای تحویل واحدهای باقی مانده مشخص کرد گفت: واحدهای باقی مانده تا پایان سال ۹۹ تحویل خواهد شد.

احمد اصغری مهرآبادی در برنامه رادیویی «صبح و گفتگو» با موضوع فروش اقساطی مسکن مهر با اشاره به فرآیند واگذاری واحدهای مسکن مهر به صاحبان آنها بیان کرد: اولین گام در فرآیند واگذاری و فروش اقساطی، تکمیل واحد از هر نظر و گام بعدی اخذ گواهی پایان کار و اخذ سند اعیانی واحد است که در این صورت کار فروش اقساطی به مراتب آسان‌تر خواهد شد و فشاری هم به مردم بابت ضامن وارد نمی‌شود.

وی افزود: پس از فروش اقساطی، واحد باید به صاحبان تحویل داده شود که متأسفانه برخی مردم مراجعه نمی‌کنند و این به ضرر خودشان است زیرا باید کل مبلغ تسهیلات را در مدت زمان کمتری پرداخت کنند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در خصوص فشار بانک‌ها برای تسریع در فروش اقساطی واحدها قبل از تکمیل واحدها تأکید کرد: ما قطعاً زیر بار این قضیه نمی‌رویم، واحد باید تکمیل شده و قابل سکونت باشد.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: از بالغ بر دو میلیون و سی هزار واحد مسکن مهر ساخته شده، در حال حاضر یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد آن تحویل شده و مابقی هم به خاطر مشکلات تحویل داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: عمده این واحدهای ناقص در شهرهای جدید پرند و هشتگرد و در استان‌های خوزستان و کرمانشاه است و در برخی استان‌ها هم کار تکمیل واحدها تا پایان سال تمام خواهد شد ضمن اینکه حدود ۶۵ هزار واحد نیمه تمام بلامعارض نیز داریم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در پاسخ به این سوال که آیا پروژه مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم تمام خواهد شد؟ گفت: دولت با تنگناهای مالی مواجه است و تنها منابع ما در قانون بودجه ۹۸ هم زمین بود لذا تصمیم گرفتیم که ۱,۵۰۰ میلیارد تومان زمین را از طریق فروش یا تهاتر در اختیار پیمانکاران قرار دهیم که هزار و ۵۰ میلیارد آن باید در شهرهای جدید و ۴۵۰ میلیارد تومان هم در سایر استان‌ها هزینه شود.

وی اضافه کرد: دولت سرمایه بانک مسکن را افزایش داد تا با وام ۲۵۰۰ میلیارد تومانی از این محل زیرساخت‌ها و محوطه‌ها تکمیل شوند.

مهرآبادی در پایان با بیان اینکه نمی‌توان تاریخ دقیقی برای تحویل واحدهای باقی مانده مشخص کرد عنوان کرد: تحویل واحدهای باقی مانده تا پایان سال ۹۹ تمام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هی این سال ان سال میکنند راستی خودت تو مسکن مهر چندتا خانه داری و تحویل گرفتی

    • بدون نام

      قرار بود تا پایان ۹۸ پس چی شد !

    • بدون نام

      خدارو خوش نمیاد قرار بود سال نود ودو تحویل بدن الان که اخر سال نو هشته هنوز واحد ما آسانسور نداره با این حالا ما رفتیم واحد رو تحویل بگیریم میگن واحدت سال 96 اماده بوده میگم چه اماده ای که آسانسور نداره . حالا ماهیانه مبلغ سیصد هزار تومان میخوان هزینه تعمییر و نگهداری بگیرن سالی سه میلیون و ششصد من نمیدونم کدوم هزینه تعمییر و نگهداری هیچ مسئولی نیست به داد این مردم برسه امسال من که قشر کم درامد هستیم چرا باید این پولها بدیم واقعا جای تاسف داره

    • بدون نام

      ما شش میلیون به مسکن مهر گلبهار مشهد بدهکار بودم الان نامه زده گفته بدهیتان بیست میلیون شده خدایی من معلم بعد از سی سال خدمت ازکجا بیارم توی جهزیه بچه هام موندم

    • بدون نام

      سلام ما ثبت نام کردیم وحدودا12 میلبون سال 84 واریز کردیم منطر تلفن اینا هستیم به ما بکن کجا وچطوری هیچکس به ما نه زنگ میزنه فقط ابنو میدونیم که مسکن مهر ما تو استان البرز نزدیک زندان ی که در اونجا هست دیگه چیز نمی دونیم لطفا مارو راهنمایی کنید دفتر مسکن مهر ماکه پول دادیم تو نواب بوده الان نمیدونم کجا رفته

      پاسخ ها

      • دیده بان

        مسکن مهر ماهدشت کیانمهر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج