جاباما
۹۵۲۳۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مغزهای متفکر آبی، بازیکن انتخاب می‌کنند؟

در روزی که بازیکنان استقلال مشغول تمرین با وزنه بودند، اعضای کادر فنی آبی ها با ژستی متفکرانه به یک نقطه خاص چشم دوخته بودند.

ورزش سه: در روزی که بازیکنان استقلال مشغول تمرین با وزنه بودند، اعضای کادر فنی آبی ها با ژستی متفکرانه به یک نقطه خاص چشم دوخته بودند.

فرهاد مجیدی به همراه مجید نامجومطلق، لکیچ و صالح مصطفوی از فرصتی که در خلال جلسه تمرینی به وجود آمد استفاده کردند و یک جلسه خصوصی در گوشه ای از سالن بدنسازی برگزار کردند. مربیان استقلال بعد از آن مشغول تماشای یک فیلم در لپ تاپ شدند که باتوجه به نیاز استقلال به خرید مهره جدید، می شود احتمال داد آن ها مشغول تماشای فیلم یک بازیکن خارجی بوده اند.

مغزهای متفکر آبی، بازیکن انتخاب می‌کنند؟

استقلال در لیست خود می تواند یک بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی جذب کند. بعد از اینکه ایبینی در تست پزشکی رد شد، مربیان این تیم همچنان به جستجوهای خود ادامه می دهند تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری در لیگ حاضر شوند.

دیروز شایعه شده بود اگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکند، پرونده جذب بازیکن خارجی این تیم بسته می شود اما باشگاه در اطلاعیه ای تاکید کرد که پروژه جذب بازیکن ارتباطی با لیگ قهرمانان ندارد و آبی ها در هرشرایطی به تلاش های خود برای جذب مهره جدید ادامه می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج