۹۵۲۳۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مصوبه تلفیق درباره بدهی دولت به تامین اجتماعی

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق، وزارت اقتصاد مکلف است بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی را محاسبه و نحوه بازپرداخت بدهی‌های موصوف و تغییرات حساب‌های فی‌مابین دولت و سازمان مزبور را به طور مستمر پایش و گزارش کند.

به گزارش روز دوشنبه خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در تشریح مصوبات نشست این کمیسیون، گفت: در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۹، با موافقت نمایندگان بندی به تبصره ۳ لایحه مذکور الحاق شد که به موجب آن به منظور افزایش فرصت‌های برابر و توسعه عدالت آموزشی، ارتقای کیفیت آموزش عالی، تسهیل دسترسی به تحصیلات تکمیلی، ایجاد منابع پایدار و افزایش بهره‌وری در استفاده از منابع عمومی، حمایت از پایان نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی و پروژه‌های پسادکترا در جهت حل نیازهای کشور و مشارکت در پروژه‌های تحقیقاتی، صندوق توسعه علمی و پژوهشی کشور تشکیل می‌شود. این صندوق وابسته به شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، صندوق توسعه علمی و پژوهشی کشور به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی، دارای استقلال استخدامی، اداری، مالی و معاملاتی است و براساس اساسنامه و مصوبات هیات امنا در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه زیر نظر رییس جمهور اداره خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به مصوبه دیگر کمیسیون متبوعش اشاره کرد و ادامه داد: براساس این مصوبه، وزارت اقتصاد مکلف است بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی (اعم از اصل حق بیمه و مبلغ به روز شده را به طور سالانه) محاسبه و نحوه بازپرداخت بدهی‌های موصوف و تغییرات حساب‌های فی‌مابین دولت و سازمان مزبور را به طور مستمر پایش و گزارش آن را هر شش ماه یکبار به کمیسیون‌های برنامه، بودجه و محاسبات، بهداشت و اجتماعی مجلس ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج